Pagina 1 van 1
Enquete Telenet
Geplaatst: 30 apr 2008, 09:43
door Aurora
Heb gisteren een enquete van Telenet in mijn mail gehad waarin ze vragen stellen over u tevredenheid van internet, telefonie en TV.
Duidt toch wel aan dat Telenet begint te voelen dat er meer en meer ontevredenheid is over hun producten op verschillende vlakken, limieten, prijs, enz
Ik denk dan ook dat het interessant is voor ieder van ons om deze enquete in te vullen om zo een signaal te geven naar Telenet, de enquete neemt slechts enkele minuten in beslag dus zeker doen!
http://messagent1.telenet.be/webservice ... pLudMVNNNP
Geplaatst: 30 apr 2008, 10:03
door Xi
Die enquette is al een poosje in omloop een jaar of zo.
Toevallig recent naar telenet gebelt? Ik had die een week na mijn laatste contact met telenet gekregen.
Geplaatst: 30 apr 2008, 10:14
door ljd
Ze sturen al jaren enquites.
Geplaatst: 30 apr 2008, 12:54
door ubremoved_539
Heb ook recent een technieker over de vloer gehad... en nu ook de enquete ontvangen (heb ze in het verleden nog ontvangen). Probleem is dat je maar één probleem kan aanduiden... terwijl er zoveel (volume, prijs, gesloten poorten, ...) verzuchtingen zijn over hun producten.
Geplaatst: 30 apr 2008, 15:03
door Aurora
Niet gebeld nee, collega van mij heeft deze enquete ook in zijn mailbox gekregen.
Re: Enquete Telenet
Geplaatst: 30 apr 2008, 18:32
door xenne
die link is wel speciaal voor jou, en aangezien je ze al invulde krijgt al wie er nu op klikt :
Beste,
Je hebt deze enquête reeds ingevuld.
Bedankt voor je medewerking!
Met Vriendelijke Groeten,
Telenet
Geplaatst: 06 mei 2008, 11:02
door |T-J|
Heb recentelijk veel gebeld, is al eeuwen geleden dat ik een enquete moeten invullen heb
Spijtig wel.
Re: Enquete Telenet
Geplaatst: 06 mei 2008, 11:40
door cloink
xenne schreef:die link is wel speciaal voor jou, en aangezien je ze al invulde krijgt al wie er nu op klikt :
ID weglaten uit de QS en hoppa:
http://messagent1.telenet.be/webservice ... CR_NPS.asp
EDIT: oeps, dan werkt de "volgende" knop niet.
