Europees Parlement stemt tegen verbod op filesharing

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Bron: PCM

Afbeelding[/img]
Lion
Pro Member
Pro Member

Hebben die politiekers in Frankrijk niks anders te doen dan naar de pijpen te dansen van de film en software industrie
Ze zouden beter zorgen dat hun inwoners werk hebben en deftig loon ontvangen
Afbeelding
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het land wil dat internetgebruikers die drie keer de copyrightwetgeving overtreden door beschermde content via p2p-netwerken te downloaden nooit meer het internet op mogen.
Ehm.. Vrij zware straf?
Tegenwoordig staat zoiets gelijk aan gedeeltelijk uitsluiten van de maatschappij :|
Lion
Pro Member
Pro Member

Straks zitten we in zelfde schuitje als vele van die aziatische en arabische landen
Democratie en vrijheid noemt men da hier maar begint meer en meer te gelijken op een dictatuurregime
In zekere zin ben ik gelukkig reeds een 50+ te zijn maar voor onze jongeren zal sommige beslissingen in die aard hen beperken in hun vrijheid om hun eigen te ontwikkelen of zaken te ontdekken
Voor veel van die politiekers speelt dit geen rol zulke wetten te laten uitvaardigen hun internet zal toch nooit worden afgesloten ze genieten toch van politieke onschendbaarheid
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Lion schreef:Straks zitten we in zelfde schuitje als vele van die aziatische en arabische landen
Democratie en vrijheid noemt men da hier maar begint meer en meer te gelijken op een dictatuurregime
Geen copyrighted materiaal mogen copieren is niet dictatoriaal te noemen.
Ik heb het er wel moeilijk mee dat deze inbreuken (wat dat zijn ze) net als verkeersovertredingen blijkbaar buiten proportie bestraft worden terwijl andere zaken met een mildere straf wegkomen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Lion
Pro Member
Pro Member

on4bam schreef:
Lion schreef:Straks zitten we in zelfde schuitje als vele van die aziatische en arabische landen
Ik heb het er wel moeilijk mee dat deze inbreuken (wat dat zijn ze) net als verkeersovertredingen blijkbaar buiten proportie bestraft worden terwijl andere zaken met een mildere straf wegkomen.
Da klopt maar waar is die grens?
Bvb sabam wil haar regels opleggen aan iedereen die muziek maakt of copieert terwijl ze nog niet eens 50% van de artiesten vertegenwoordigt
Als een artiest zijn werk via internet aanbied of via promotiestunt bij week of dagblad schreewt sabam moord en brand
Misschien had ik mij iets te algemeen uitgedrukt of verkeerd voorgesteld maar wat ik wil aankaarten dat gewoon een groep alles wil naar hun hand zetten en daar zelfs europa wil voor gebruiken
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Lion schreef: Misschien had ik mij iets te algemeen uitgedrukt of verkeerd voorgesteld maar wat ik wil aankaarten dat gewoon een groep alles wil naar hun hand zetten en daar zelfs europa wil voor gebruiken

Dan zijn we akkoord :wink: :-D
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

In zekere zin ben ik gelukkig reeds een 50+ te zijn maar voor onze jongeren zal sommige beslissingen in die aard hen beperken in hun vrijheid om hun eigen te ontwikkelen of zaken te ontdekken
Voor veel van die politiekers speelt dit geen rol zulke wetten te laten uitvaardigen hun internet zal toch nooit worden afgesloten ze genieten toch van politieke onschendbaarheid
Straks? We zitten er al in.

Zie:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18488
dbr
Premium Member
Premium Member

on4bam schreef:
Iemand zonder proces veroordelen tot een straf wel.
Oke de muziekmaffia is iets minder rigoreus, Stalin en Hitler lieten je door je kop schieten de muziekmaffia maakt gewoon een miljoenen claim.

Andere straf zelfde grondslag.
Beiden zijn funest voor de democratie
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”