Pagina 1 van 1
de volume meter doet het alweer niet meer
Geplaatst: 23 maa 2008, 09:50
door fluppie
Voor ons paasfeest geen volumemeter bij Scarlet,gelijk gewoonlijk zal ik maar beginnen zeggen.
Geplaatst: 23 maa 2008, 16:21
door wim48
Bij mij gaat hij perfect.
Geplaatst: 24 maa 2008, 09:40
door fluppie
Hier nog steeds in panne.
Geplaatst: 24 maa 2008, 10:59
door skipper
Ik geraak hier al 2 dagen gewoon niet op "Mijn Scarlet".
""Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.""
Geplaatst: 24 maa 2008, 11:29
door cygeus
Hier ook nog steeds niets, en nu hebben ze mij sinds vandaag ook nog eens op smalband gegooid. Terwijl vandaag een nieuwe facturatiemaand begint...
Geplaatst: 24 maa 2008, 12:29
door fluppie
Ik geraak nu ook helemaal niet meer binnen op 'Mijn Scarlet' de verbindig zelf houd nog stand,het is te hopen dat die blijft stand houden,want ik ben van plan straks een lekker potje on line te gamen.
Geplaatst: 24 maa 2008, 17:30
door tooslow
Bij mij werkt de meter, maar er is geen reset ......... dit zijn oplichters !!
Normaal reset het elke maand op de 23ste en we zijn nu al de 24ste en nog steeds geen reset (dus al 2 dagen te veel) gelukkig dat ik nog wat over heb ......... .
Volgens mij tellen ze dagen bij voor de korte maand februari ?? Wat een oplichterij !!!!!!!!!
Geplaatst: 24 maa 2008, 19:45
door fluppie
Tooslow,ik denk dat dit te maken heeft met de feestdag van vandaag(ik ben wel niet zeker )
Geplaatst: 24 maa 2008, 20:46
door SantaSCSI
Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.
T zou welkom zijn moest de trafiek intussen niet meegerekend worden
. Anderzijds, dat ze het maar gauw oplossen, k zie graag af en toe eens naar die meter. Kwestie van de controle beetje te behouden. Nu weet je niet of hij registreert of niet. En NEEN ik ben niet van plan om hier grootscheeps misbruik van te maken
.
Geplaatst: 24 maa 2008, 20:49
door fluppie
Als de meter stuk is,kunnen zij u inderdaad geen volume laten bijbetalen.
Geplaatst: 25 maa 2008, 08:38
door FezzFest
tooslow schreef:Bij mij werkt de meter, maar er is geen reset ......... dit zijn oplichters !!
Normaal reset het elke maand op de 23ste en we zijn nu al de 24ste en nog steeds geen reset (dus al 2 dagen te veel) gelukkig dat ik nog wat over heb ......... .
Volgens mij tellen ze dagen bij voor de korte maand februari ?? Wat een oplichterij !!!!!!!!!
Hier hetzelfde, maar dan erger! Zondagavond 23 maart (resetdag): verbruikt volume 28,5GB. Maandagavond 24 maart: verbruikt volume 30,5GB!!! En de lapzwanzen hebben ons op smallband gegooid!
Re: de volume meter doet het alweer niet meer
Geplaatst: 25 maa 2008, 09:43
door neon
fluppie schreef:Voor ons paasfeest geen volumemeter bij Scarlet,gelijk gewoonlijk zal ik maar beginnen zeggen.
Inderdaad, zoals gewoonlijk...
Ik vraag me of waarom er ondanks al de klachten op dit forum, nooit eens wat aan verandert.
Geplaatst: 25 maa 2008, 09:57
door fluppie
Er is een tijd geweest dat de prijs veel goed maakte, maar nu zijn er meer en meer providers die dezelfde packs aanbieden tegen dezelfde prijs (ik bedoel internet plus vaste telefoon) kijk maar naar Dommel nu.
Dus Scarlet kan maar twee dingen doen:
-of men gaat de kwaliteit van nu af aan veel verbeteren
-of men voert een drastische prijsverlaging door.(is bij resellers al gebeurd,alleen voor internet dan)
Geplaatst: 25 maa 2008, 11:25
door neon
fluppie schreef:Er is een tijd geweest dat de prijs veel goed maakte, maar nu zijn er meer en meer providers die dezelfde packs aanbieden tegen dezelfde prijs (ik bedoel internet plus vaste telefoon) kijk maar naar Dommel nu.
Dus Scarlet kan maar twee dingen doen:
-of men gaat de kwaliteit van nu af aan veel verbeteren
-of men voert een drastische prijsverlaging door.(is bij resellers al gebeurd,alleen voor internet dan)
Ja, het is nu pas dat Dommel een gelijkaardig product aanbiedt waar telefonie & internet inbegrepen zitten. Ik ben alvast aan het uitkijken om een overstap te doen.
Geplaatst: 25 maa 2008, 11:32
door coldman
Mijn.scarlet.be is hier wel berijkbaar maar de meter niet (dan krijg ik een error pagina)
normaal wordt ie vandaag gereset, gelukkig had ik gistere nog 10GB van de 50GB over dus ik kan nog wel eventjes voort.
het wordt wel tijd dat er daar het een en ander verandert bij scarlet.
Geplaatst: 25 maa 2008, 12:57
door FezzFest
Net naar scarlet gebeld. Terug op full speed gezet, maar de volumemeter weigert nog steeds dienst.
Geplaatst: 25 maa 2008, 13:37
door SantaSCSI
Hier is de meter intussen terug bereikbaar.
Geplaatst: 25 maa 2008, 13:59
door Andreas
FezzFest schreef:Net naar scarlet gebeld. Terug op full speed gezet, maar de volumemeter weigert nog steeds dienst.
Ik heb daarnet ook gebeld en mij willen ze niet terug op full speed zetten.
Uitleg van scarlet is dat door de feestdagen (WTF?) mijn facturatiemaand ineens pas op 25 maart afloopt, terwijl dit voorheen altijd 23ste van de maand was. Als ik terug op volle snelheid wil surfen, dan moet ik mijn volumemeter maar verhogen.
Nooit problemen gehad met scarlet, al klant sinds het Planet Internet tijdperk, maar de toon waarop dit alles kenbaar gemaakt werd aan de telefoon heeft mij doen inzien dat ik maar naar een andere provider ga uitkijken. Van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord.
Geplaatst: 25 maa 2008, 16:20
door fluppie
Oh,dank u heer,de volume meter doet het weer.
Geplaatst: 25 maa 2008, 20:43
door coldman
fluppie schreef:Oh,dank u heer,de volume meter doet het weer.
jep hier werkt hij ook weer maar wel geen reset