Pagina 1 van 1

Euphony internet + telefonie (vast en gsm)???

Geplaatst: 18 maa 2008, 07:46
door frankyboy
Ik ben het verlies aan snelheid, en de constante onderbrekingen van mijn telefoon beu. :twisted:

Scarlet antwoordt gewoon niet op mijn mails en de helpdesk maakt mij blaaskes wijs. :???:

Nu ben ik op zoek naar een andere provider die zeker NIET telenet mag zijn 8)

wat zijn uw ervaringen met Euphony op gebied van constante snelheid van internet, vastheid van hun telefoonlijnen,.. :!: en zouden jullie die mij aanraden ?

thanks

Geplaatst: 18 maa 2008, 08:14
door dejean
ik zou eerst de oorzaak van al die problemen achterhalen. Indien geheel of gedeeltelijk bij jou de oorzaak dan zal een andere ADSL provider weinig of geen oplossingen bieden.
Hoe ver zit je van de wijkcentrale ? En waarom niet telenet, als ADSL technisch niet kan dan is telenet toch wel de oplossing zeker.

Geplaatst: 18 maa 2008, 08:39
door Goztow
Je kan altijd al eens de zoekfunctie gebruiken om in dit subforum te zoeken naar het woord Euphony. Je zal al wat ervaringen tegenkomen.

Euphony lijken me toch niet direct de goedkoopste. Check eens op www.xs.be , daar kan je zoeken naar ISP's die aan jouw voorkeuren voldoen!

Geplaatst: 18 maa 2008, 08:50
door frankyboy
Dejean,

de problemen zijn pas een 2tal maand geleden begonnen en voordien verliep alles goed.
Het uitvallen van mijn telefoon wijten ze aan het niet compatibel zijn met mijn telefoon/fax. Zo plots na al die jaren ?

Waarom niet telenet ? Dit is principieel ivm de televisie.
Dankzij telenet(mixt tv) betalen we geen kijk en luistergeld meer aan de staat maar wel 5 maal meer aan mixt tv.
Komt daarbij dat ik eurosport kwijt, en een aantal tekenfilmzenders kwijt ben tenzij ik er nog een beetje meer voor wil betalen.

En dus komen ze hier niet meer over de vloer. Ik overweeg zelfs een schotel te zetten zodat ik mixt tv ook kan buiten kieperen

daarom dus

Geplaatst: 18 maa 2008, 10:17
door stefke
frankyboy schreef:Dejean,

de problemen zijn pas een 2tal maand geleden begonnen en voordien verliep alles goed.
Het uitvallen van mijn telefoon wijten ze aan het niet compatibel zijn met mijn telefoon/fax. Zo plots na al die jaren ?
Dat antwoord kreeg ik dus ook als ik naar de heldesk belde... Ik heb toen zogenaamd getest met een ander goed telefoon toestel (eentje dat ze zelf vroeger hadden aangeraden) en dan kreeg ik wel een technieker die de box verving... De helldesk daar zit het grote probleem.

Geplaatst: 19 maa 2008, 16:18
door frankyboy
Vanochtend nog eens gebeld en het lag nu aan het feit dat hun centrale gemoderniseerd zijn en oude toestellen vaak niet aangepast zijn aan deze centrales.
Alle om een lang verhaal kort te maken, ik kon best een nieuw toestel kopen.

Maar den beste heb je nog niet gehoord.
Ooit belde ik om te klagen dat mijn telefoon een tijd uitgevallen was.
Ziehier de reactie

Als uw telefoon nog eens uitvalt, bel ons dan even zodat we uw lijn kunnen uitmeten ?

Mijnheer dat gaat niet want de telefoon doet het dan niet.

Ah ja ook waar

op zo een niveau werd ik geholpen
Voor mij is het nu echt duidelijk ik vertrek