Pagina 1 van 1

Belgacom hoge factuur.

Geplaatst: 02 maa 2008, 19:58
door daxer
In december 2007 heb ik een discovery-line activering gevraagd bij BGC.
Navraag in de winkel gaf mij de zekerheid dat dit gratis was die periode, net zoals ik ergens op een board had gelezen.
Vermits ik deze lijn nodig had om over te schakelen naar een adsl provider had ik geen behoefte aan Classic.
Ik verwachtte me aldus aan een rekening van 6,85€ per maand en des te groter was mijn verbazing toen vrijdag een brief van BGC in de bus lag.
Er worden mij kosten aangerekend voor een eenmalige activatie van Classic, twv 54,5455€.
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Hetzelfde meegemaakt?
Kan ik deze kosten verwerpen, want ik moest helemaal geen Classic hebben, en de activering voor Discovery was gratis.
Mvg,
daxer.

Geplaatst: 02 maa 2008, 20:01
door CueBoy
Gewoon eens bellen naar hun gratis nummer.
En kijk hier http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... =discovery misschien ook eens.

Geplaatst: 02 maa 2008, 21:40
door daxer
Ah zulks blijkt dus al meer te zijn voorgevallen. Bij mij moest er geen technieker aan huis komen daar de lijn er al lag, enkel een activering was noodzakelijk.
Maar bellen is uit den boze, ik heb enkel gsm.
'k Zal dna wel schrijven, mailen of langsgaan.
Mvg,
daxer.

Geplaatst: 02 maa 2008, 21:50
door ubremoved_983
daxer schreef: Maar bellen is uit den boze, ik heb enkel gsm.
Je kan veel zeggen van Belgacom ... maar het is wel een gratis nummer ;)

Geplaatst: 05 maa 2008, 17:32
door daxer
'k Heb gebeld en 't is in orde, de kosten van de classic gaan eraf. :)
Mag slotje op.

Geplaatst: 05 maa 2008, 17:57
door Blue-Sky
daxer schreef:'k Heb gebeld en 't is in orde, de kosten van de classic gaan eraf. :)
Mag slotje op.
U vraagt, wij draaien... bij deze gesloten.