Pagina 1 van 1

Dommel service

Geplaatst: 13 feb 2008, 16:53
door AnD
Ik heb vorige week vrijdag een vraag gestuurd naar dommel via het crm panel, maar ik heb nog altijd niets ontvangen.
Vroeger toen ik pas bij dommel was, had ik na een paar uur al een antwoord en nu duurt het al enkele dagen, is dit normaal ?

Geplaatst: 13 feb 2008, 16:53
door meon
Yup.

Geplaatst: 13 feb 2008, 16:59
door fieldoxide
Heel normaal,
zeker nu met de aanhoudende cityconnect problemen .

Geplaatst: 13 feb 2008, 17:01
door AnD
fieldoxide schreef:Heel normaal,
zeker nu met de aanhoudende cityconnect problemen .
Zo zit dat dus, de cityconnect klanten krijgen voorrang ;)

Geplaatst: 13 feb 2008, 17:03
door dripke
Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. Als je rap antwoord wilt dan moet je 5 mails sturen ,dan krijg je binnen de 3 uur antwoord terug :p.

Geplaatst: 13 feb 2008, 17:14
door TjoekTjoek
Vanaf het 2de ticket de prioriteit op hoog zetten wil ook wel eens helpen. :-o Antwoord na 1 dag. Een ander ticket met lage prioriteit staat na 3 weken nog altijd open. :P

Geplaatst: 13 feb 2008, 17:17
door AnD
De prioriteit staat op "normal", dus in het vervolg beter "high" nemen. :)

Geplaatst: 13 feb 2008, 18:17
door t-town
Dat hangt ervan af natuurlijk.
Als het nu om iets onbelangrijks gaat moet je de prioriteit natuurlijk niet op high zetten want dan hebben de mensen met echt belangrijke zaken natuurlijk geen voordeel van high functie meer.

Geplaatst: 13 feb 2008, 18:34
door Joris84
Ik heb op 21/01/2008 een ticket gestart met prioriteit "high". Nog steeds geen antwoord... Service trekt op niks.

Geplaatst: 13 feb 2008, 18:36
door ubremoved_983
Joris84 schreef:Ik heb op 21/01/2008 een ticket gestart met prioriteit "high". Nog steeds geen antwoord... Service trekt op niks.
Ik heb al tickets openstaan van december ... dommel is de naam service niet eens waardig ...

Geplaatst: 13 feb 2008, 22:41
door Insom
T'is eigenlijk toch erg eh... :?
Belgacom "goeie" service ivm bereikbaarheid en 0800 nrs, Telenet soortgelijk geval, maar beiden veels te duur.

EDPnet met een zeer goeie service maar vaker connectieproblemen of overboekproblemen.

Dommel met een goed aanbod en product (zeker voor netconnect) maar met een kwalijke reputatie voor hun helpdesk.


Kunnen we zelf geen userbase breedband opstarten met een perfecte harmonie??? :|

Geplaatst: 13 feb 2008, 22:48
door meon
Insom schreef:Kunnen we zelf geen userbase breedband opstarten met een perfecte harmonie??? :|
En als ge dan support nodig hebt 't op 't forum moeten vragen eh :D
't zou nog een idee zijn. OpenISP ;)

Geplaatst: 13 feb 2008, 22:52
door cloink
meon schreef:'t zou nog een idee zijn. OpenISP ;)
openisp.be is nog vrij... ;-)

Geplaatst: 13 feb 2008, 23:14
door ceurrrix
't is de moment om nog wat reklame te maken voor,:

0903 42 714

Hier op het forum word toch luidkeels verkondigd
'ffen bellen en al alles word direct opgelost!

Geplaatst: 14 feb 2008, 13:58
door AnD
ceurrrix schreef:'t is de moment om nog wat reklame te maken voor,:

0903 42 714

Hier op het forum word toch luidkeels verkondigd
'ffen bellen en al alles word direct opgelost!
Van wie is dat nummer ?

Geplaatst: 14 feb 2008, 14:10
door dietervanb
dripke schreef:Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. .
= ook meer inkomsten, en ook meer geld !
Kunnen dit misschien investeren in betere support

Geplaatst: 14 feb 2008, 14:25
door cloink
AnD schreef:Van wie is dat nummer ?
Da's het "nood-nummer" van Dommel.

Geplaatst: 14 feb 2008, 14:28
door misterjo
dripke schreef:Meer klanten, meer klachten, meer werk, minder tijd.
Dus is normaal dat het iets langer duurt. Als je rap antwoord wilt dan moet je 5 mails sturen ,dan krijg je binnen de 3 uur antwoord terug :p.
meer klanten , meer geld , meer medewerkers , tijd blijft hetzelfde... Dat noemen ze een bedrijf leiden en laten groeien...

Geplaatst: 15 feb 2008, 13:41
door Draco888
cloink schreef:
AnD schreef:Van wie is dat nummer ?
Da's het "nood-nummer" van Dommel.
IDD, trouwens een beetje laster van Zeurix he, zo lijkt het alsof dat het enige nummer van Dommel is. Hun normale nummer is immers geen 0900 nummer.


Voor de rest blijft het natuurlijk jammer, bijna een tragedie zelfs, dat hun helpdesk niet kan volgen. En ook dat ze hun vacatures hiervoor blijkbaar niet ingevuld worden.

Geplaatst: 16 feb 2008, 14:53
door hoy69
ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier

Geplaatst: 16 feb 2008, 14:59
door Epo
Best toch aangetekend opzeggen. Niet dat ze het dan eerder gaan zien ofzo (dat kan evenged geseponeerd worden), maar jij staat veel sterker in je schoenen moest het een probleem zijn.

Better safe then sorry :-)

Geplaatst: 16 feb 2008, 20:08
door ceurrrix
hoy69 schreef:ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier
Ze zullen een ticketje maken .
Je hebt de opzeg toch laten tekenen ?

Handtekening is vereist.

Geplaatst: 17 feb 2008, 00:32
door ketter
hoy69 schreef:ik heb naar ORDER@dommel een mail gestuurd met opzeg van een familid zijn dommel abo. Gaat dit wel eeh, gezien dan worden?? De bedoeling is dat er na maart geen dommel meer is hier
Ben jij mischien die bewuste vriend van ceurrrix ?? :oops:
Je kan beter ff briefke sturen voor de opzeg.
Hoelang is je fam al bij Dommel ? Als dit minder dan 1 jaar is dan zal je ook nog na Maart bij Dommel zijn. :wink:

Geplaatst: 17 feb 2008, 22:10
door hoy69
ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode

bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...

Geplaatst: 17 feb 2008, 23:12
door tarzan1990
hoy69 schreef:ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode

bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...
en waar gaat het familielid heen?
:-o

Geplaatst: 17 feb 2008, 23:41
door Fireblade
tarzan1990 schreef:
hoy69 schreef:ah , gewoon via de crm paneel van familielid gemaild naar order@dommel. (word ticket aangemaakt)
familielid zit nu in haar 13de maand, dus 1maand opzeg periode

bon, anders laat ik ook nog een aangetekende brief opsturen...
en waar gaat het familielid heen?
:-o
.. Naar het buitenland? :P

Geplaatst: 18 feb 2008, 11:12
door hoy69
adsl van werkgever (ik weet niet via welke isp het gaat) maar , het zal haar maar 20euro kosten omdat werkgever sponsort.
vermits ze maar 5gig per maand trafiek heeft gemiddeld is volume niet echt prioriteit :)

Geplaatst: 18 feb 2008, 13:41
door BungaMan
cloink schreef:
meon schreef:'t zou nog een idee zijn. OpenISP ;)
openisp.be is nog vrij... ;-)
En als er nu eens een paar mensen van UB bij dommel gaan helpen? 's avonds effe langs gaan om wat tickets te beantwoorden. Aan een verminderde prijs voor uw abo en redelijk goedkoop uurtarief, das beter dan pintjes te gaan zuipen op cafe :)

Geplaatst: 18 feb 2008, 15:53
door Lord Utopia
'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver :P

Geplaatst: 18 feb 2008, 15:56
door ubremoved_983
Lord Utopia schreef:'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver :P
Tis ook dat die tickets nog per post aangemaakt worden he ...

Zo moeilijk zal het wel niet zijn om iemand remote toegang tot de ticketq ( /dev/null ?!? ) te geven he ;)

Geplaatst: 18 feb 2008, 16:26
door Uzzi
Is er een hele tijd geleden geen UB gebruiker geweest die met veel (of iets minder) bombarie aangekondigd heeft dat hij bij Dommel ging werken ?

Ik weet dat Edpnet (of althans een werknemen van Edpnet) UB volgt en af en toe wat post, wanneer het nodig is.

Geplaatst: 18 feb 2008, 17:46
door tequila
Als er hier toch zoveel vrijwilligers zijn, maak dan op UB gewoon een dommel-ticket-service hè :-)
Daar krijgt ge ook geen geld voor, uw eten moet ge wel zelf betalen, maar geen vervoerskosten :-p

Geplaatst: 18 feb 2008, 18:40
door AnD
Lord Utopia schreef:'k Zou dat doen, 'k zou het zelfs gratis doen, zolang ze mij maar eten en drinken geven, en mijn vervoer betalen. Maar Diepenbeek is zó ver :P
Voor mij is het niet zo ver, op een 10 - 15 minuten ben ik daar. ;)

Geplaatst: 20 feb 2008, 13:46
door hoy69
ik zal die pipos maar bellen zekers .ticket staat gewoon al dagen open zonder iets van update

Geplaatst: 20 feb 2008, 14:12
door dietervanb
Kost niet veel werk hoor.
Gewoon altijd antwoorden :
Kijk eens uw splitter en binnenbekabeling na.
Indien nog problemen, gelieve ons te contacteren op ons 070-nummer.