Pagina 1 van 1

nieuwe factuur cityconnect

Geplaatst: 02 feb 2008, 11:03
door bmantra
Ok, vandaag weer wanhopig in mijn mail gekeken voor de logingegevens en activatiedatum van mijn cityconnect aansluiting. In plaats daarvan vind ik een nieuwe factuur voor de maand maart. Dat vind ik nu toch echt niet kunnen!! Mijn support-ticket staat verdorie al meer dan anderhalve maand op open en zit al 3 maanden zonder aansluiting. Joost mag het weten wanneer ik aangesloten zal worden. Maar ik mag wel al voor de volgende maand betalen. Dat kan toch allemaal zomaar niet!
Soit, maandag nog maar eens naar de ombudsman bellen dan.

Geplaatst: 02 feb 2008, 11:04
door cloink
Jezus Christus. Hier bestaan echt al héél veel threads over. :roll:

(zoek ze zelf maar, ik ben het ondertussen beu om uit te leggen)

Geplaatst: 02 feb 2008, 11:07
door bmantra
Van mensen die hun support tickets al anderhalve maand open staan?
Van mensen die na 3 maanden hun activatiedatum nog niet weten?

Sorry, dat is er toch echt weer over...

Geplaatst: 02 feb 2008, 11:15
door cloink
Je opent een thread over de nieuwe factuur, niet over je tickets... Het factuur-probleem is hier al veelvuldig aan bod gekomen.

Geplaatst: 02 feb 2008, 11:19
door bmantra
ok, maar het is toch niet normaal dat je nog geen opleveringsdatum kent en al wel een volgende factuur moet betalen, wel?
Allez, hun facturen communiceren ze dus wel beter dan al de rest...

Geplaatst: 02 feb 2008, 13:06
door a3ke
Het geeft een verkeerde indruk heb ik zelf recent ook ondervonden maar het is naderhand gezien niet echt vermijdbaar

Geplaatst: 02 feb 2008, 16:49
door Goendi
Ok, vandaag weer wanhopig in mijn mail gekeken voor de logingegevens en activatiedatum van mijn cityconnect aansluiting. In plaats daarvan vind ik een nieuwe factuur voor de maand maart. Dat vind ik nu toch echt niet kunnen!! Mijn support-ticket staat verdorie al meer dan anderhalve maand op open en zit al 3 maanden zonder aansluiting. Joost mag het weten wanneer ik aangesloten zal worden. Maar ik mag wel al voor de volgende maand betalen. Dat kan toch allemaal zomaar niet!
Soit, maandag nog maar eens naar de ombudsman bellen dan.
Je activatiedatum staat op het crm van dommel als je op de 'I' knop drukt. Als die daar niet staat, bel je best eens naar Dommel denk je niet? Iedereen heeft ondertussen al een activatiedatum gehad...

Logingegevens... Die heb je niet nodig, Plug & play: modem insteken & vertrokken (staat hier ook al tijdje op dit forum te lezen).

Voor de facturen... Dommel heeft aangekondigt via hun site dat ze die zouden hervatten vanaf 01/02.