Pagina 1 van 1

https://crm.schedom-europe.net/ onbereikbaar?

Geplaatst: 30 jan 2008, 19:37
door cloink
Bon, iets vreemds voor...

Thuis (via de Dommel ADSL verbinding!) geraak ik niet op https://crm.schedom-europe.net/ ! Let wel: het is blijkbaar enkel een probleem via https, want op http://crm.schedom-europe.net/ krijg ik wel gehoor (zij het dan de melding dat ik via https moet).

Het vreemde is nu dat ik met dezelfde laptop (waar ik nu ook op zit) op het werk wél naar die site kan. Dus PC-instellingen zijn het al niet. Op andere https-sites geraak ik probleemloos (bv. Gmail of netbanking).

Iets bij Dommel zelf of moet ik het richting mijn router/firewall gaan zoeken (een Fritz!box 7140)? :?

Geplaatst: 30 jan 2008, 19:45
door Mr.T
geen probleem hier

Geplaatst: 30 jan 2008, 19:54
door cloink
Mr.T schreef:geen probleem hier
Had ik wel gedacht, als dit een algemeen probleem was zou het hier al staan en ik heb dit nu al 3 a 4 dagen aan de hand. Hiervoor geen problemen mee gehad.

Zoals gezegd: vreemd (en erg vervelend wel). :x

EDIT: oja, heb het met alle browsers voor... IP resolven lukt wel (anders zou ik via http ook niet kunnen). Ik weet echt niet waar te zoeken... :?

Re: https://crm.schedom-europe.net/ onbereikbaar?

Geplaatst: 30 jan 2008, 20:20
door xenne
zelfde modem, geen probleem hier

Geplaatst: 30 jan 2008, 20:21
door meon
't heeft niks met dit topic te maken?

Geplaatst: 30 jan 2008, 20:23
door xenne
meon schreef:'t heeft niks met dit topic te maken?
aangezien hij het met alle browsers voorheeft wellicht niet. en cloink is zeker op de hoogte ivm die SSL2 inschakelen want hij heeft het hier al keer of 10 moeten uitleggen :wink:

Geplaatst: 30 jan 2008, 20:39
door cloink
Eh, inderdaad, het ligt niet aan SSL2, ook IE heeft het dus voor.

Sterker nog: zonet op een andere laptop geprobeerd en ook daar noppes. Het lijkt me toch héél straf dat mijn Fritz specifiek de SSL van het Dommel CRM blokkeert? :?

Geplaatst: 30 jan 2008, 20:46
door cloink
WTF.

Router reset -> probleem opgelost. :roll: