ex-UPC'ers: inloggen in Mijn Telenet
Geplaatst: 27 jan 2008, 15:06
Als ex-UPC'er lukt het me niet om een login aan te maken op Mijn Telenet. Er zijn blijkbaar drie manieren om een login aan te maken, maar geen van de drie lukt. Bij Telenet antwoorden ze niet op m'n e-mail.
Met de eerste optie moet je een e-mailadres opgeven. Dit e-mailadres wordt automatisch ingevuld; het is een chello-adres, en bovendien een alias van ons hoofdadres. Wanneer ik bevestig, wordt er gezegd "gelieve een geldig adres in te vullen". Maar het is niet mogelijk om een ander adres in te vullen.
De tweede optie is ontoegankelijk.
De derde optie, met identiteitskaartnummer, faalt omdat mijn identiteitskaartnummer niet gekend is bij Telenet...
Is het bij andere ex-UPC-klanten wel al gelukt, en hoe?
Met de eerste optie moet je een e-mailadres opgeven. Dit e-mailadres wordt automatisch ingevuld; het is een chello-adres, en bovendien een alias van ons hoofdadres. Wanneer ik bevestig, wordt er gezegd "gelieve een geldig adres in te vullen". Maar het is niet mogelijk om een ander adres in te vullen.
De tweede optie is ontoegankelijk.
De derde optie, met identiteitskaartnummer, faalt omdat mijn identiteitskaartnummer niet gekend is bij Telenet...
Is het bij andere ex-UPC-klanten wel al gelukt, en hoe?