Pagina 1 van 1

Telenet gaat zich meer focussen op de klant ...

Geplaatst: 24 jan 2008, 01:09
door eco racer
Vorig jaar tekende Telenet een nieuwe organisatiestructuur uit om Telenet meer te focussen op de klant. Om de besluitvorming verder te optimaliseren en Telenet sneller te laten reageren op de klantenbehoeften past Telenet de structuur van het Executive Team (ET) aan. De wijzigingen die aangebracht worden resulteren in een kleiner ET.

De afdeling procesverbetering –en productontwikkeling van Dirk Van Dessel wordt dichter bij de operationele business gebracht en aangehecht aan de respectievelijke divisies waarop ze betrekking heeft. Dirk van Dessel zal de leiding nemen van Telenet Solutions Marketing.

De business divisie Telenet Solutions wordt samengebracht bij het departement Technology & Infrastructure management onder leiding van Jan Vorstermans. Dit zal de vraag om complexere technologische ontwikkelingen in de business markt beter kunnen beantwoorden. Hugo Lemmens zal zich focussen op zijn taak als Bestuurder bij I-City en een aantal specifieke innovatieprogramma’s.

De afdelingen Corporate Communicatie en Human Resources worden toegevoegd aan de verantwoordelijkheid van Ronny Verhelst. Tony Jossa zal zich toeleggen op het sociale beleid en de relatie met de werknemersvertegenwoordigingen.

Er zijn geen implicaties op de werkgelegenheid binnen Telenet.

Bron Telenet

//Edit door L-army: Ik heb de iet wat grovere taal even verwijderd.

Geplaatst: 24 jan 2008, 07:25
door Dédé
Bla bla bla marketing praat, eerst nog de echte resultaten afwachten bij de klant.

Geplaatst: 24 jan 2008, 09:30
door Petrikske
LMFAO :lol:

Geplaatst: 24 jan 2008, 09:45
door localhost
Het was me al opgevallen dat de groepsfoto van het management team veranderd was.

Voila, BGC DL line bestelt en binnen 4 dagen actief !!!

Geplaatst: 24 jan 2008, 13:05
door eco racer
Nu nog effe wachten totdat het actief is die lijn en bellen naar EDPnet voor ADSL 24 Mbps, Dommel kon me helaas enkel nog maar 6 Mbps Netconnect geven. Van zodra dat ik dat dan heb laten configureren stuur ik m'n al ingevuld TELENET INTERNET opzegformulier aangetekent op.

Blij dat ik weg ben bij telenet.

De enige reden voor opzeg was/is [durven ze nog te vermelden op dat formilierke :lol: ] de belachelijke limiet van 12 GB voor een prijs per maand totaal buiten proportie, voor de rest was ik wel content, maar Telenet luisterd blijkbaar niet echt naar z'n klanten, of wil dat niet doen :wink:

En dat ze m'n 50 euro waarborg maar schoontjes terugbetalen die kabelboeven!

Ik raad anderen ook aan over te schakelen, ervaringen met EDPnet volgen lager, woon binnen een straal van 1 km tot de centrale dus dat worden snelle verbindingen :wink:

Geplaatst: 24 jan 2008, 17:06
door ubremoved_539
Dédé schreef:Bla bla bla marketing praat, eerst nog de echte resultaten afwachten bij de klant.


Nee, nee... ze zijn al volop bezig... ze focussen zich op de klant z'n centen.

Geplaatst: 24 jan 2008, 20:58
door TomG
@ eco racer,

Er komt ondertussen wel een beetje slijt op uw verhaaltje zulle :roll:

[sarcastic mode]
Ik ben wel benieuwd welke nieuwe innovaties er zullen uitgewerkt worden dit jaar? Zullen klanten nòg meer kunnen downloaden? Zullen er nog knoppen ingedrukt worden? Welke kabelaanbiederd nemen we nog allemaal over? Volgende keer in... ;)
[/sarcastic mode]

Geplaatst: 24 jan 2008, 21:02
door Lord Utopia
in "Het leven zoals het is, monopolie"

Geplaatst: 24 jan 2008, 22:47
door Zambo
r2504 schreef:
Dédé schreef:Bla bla bla marketing praat, eerst nog de echte resultaten afwachten bij de klant.


Nee, nee... ze zijn al volop bezig... ze focussen zich op de klant z'n centen.


Moeten ze daar nog volk voor betalen om dat effectief uit te werken of om hun eigen klanten nog meer uit te melken. Miljaar dat gaat daar serieus bergaf in Mechelen :roll:

Geplaatst: 25 jan 2008, 07:35
door verb
Ik heb gisteren telefoon gekregen van Telenet om mij een pack te verkopen voor internet, telefonie en digitale tv. Die verkoopster wist zeer weinig van de Telenet producten in het algemeen af, veel verkeerde informatie waarvan ik zeker wist dat het fout was.

Maar omdat ze zelf toegaf dat ik met Dommel Netconnect met 100Gb limiet voor 35,95€ ideaal zit voor mijn internet én omdat ze heel vriendelijk en niet opdringerig was heb ik niet lastig gedaan. Maar ze mogen bij Telenet hun personeel wel eens een deftige opleiding geven zodat ze de producten tenminste allemaal kennen en geen onzin verkopen. Tis verdorie geen BMW met 1000 verschillende opties, zo tijdrovend is het niet.

Enfin ik heb het ze nog eens goed doorgestoken dat ik niks kan doen met hoge snelheden als ik met zo'n lage limieten moet werken. Ik heb nog gezegd dat ik wel geinteresseerd ben in hun telefonie en digitale tv (eigenlijk niet, maar kom...) maar met zo'n slecht internetaanbod dan kan ik alleen maar weigeren :-D

Geplaatst: 25 jan 2008, 10:09
door DarthDavy
Het meiske doet ook maar haar werk. Tis ook haar schuld nie. Ik hou me ook altijd rustig tegen helpdeskmensen. Zij kunnen er ook niets aan doen. De mannen die ge moet hebben, daar geraakt ge toch nie aan.

Gelukkig heb je als consument wel nog enige kracht. Die uiten zich in twee strekkingen:
1. Telenet krijgt geen eurocent van mij
2. Omgeving van nummer 1 overtuigen (maar die 2 heeft maar een laag succes)

Telenet opent je portemonnee... lalalalalaaaaa

Geplaatst: 25 jan 2008, 11:33
door localhost
DarthDavy schreef:Het meiske doet ook maar haar werk. Tis ook haar schuld nie. Ik hou me ook altijd rustig tegen helpdeskmensen. Zij kunnen er ook niets aan doen. De mannen die ge moet hebben, daar geraakt ge toch nie aan.

Gij niet nee. ;-) (ge weet wel wat ik daarmee bedoel)
De mannen die ge moet hebben, hebben een tijdje terug zelf elk minstens 10 klanten gebeld die de maanden daarvoor meerdere keren gebeld hebben. Dat is niet aan de grote klok gehangen en dat is ook niet nodig.

Geplaatst: 25 jan 2008, 15:54
door wwdj
Miss eerst even afwachten vooraleer direct te oordelen

Geplaatst: 25 jan 2008, 15:57
door Rafken
DarthDavy schreef:Het meiske doet ook maar haar werk. Tis ook haar schuld nie. Ik hou me ook altijd rustig tegen helpdeskmensen. Zij kunnen er ook niets aan doen. De mannen die ge moet hebben, daar geraakt ge toch nie aan.

Gelukkig heb je als consument wel nog enige kracht. Die uiten zich in twee strekkingen:
1. Telenet krijgt geen eurocent van mij
2. Omgeving van nummer 1 overtuigen (maar die 2 heeft maar een laag succes)

Telenet opent je portemonnee... lalalalalaaaaa



Telenet sluit je deuren. :-D

Geplaatst: 25 jan 2008, 16:18
door tomg1804
wwdj schreef:Miss eerst even afwachten vooraleer direct te oordelen

We hebben nu 2 dagen 'gewacht' en we krijgen meteen al een indicatie dat ze alvast hun belofte, naar de klanten te zullen luisteren, NIET zullen waar maken.
Volgend las ik dan ook op nieuwsblad.be:
De campagne deed ook een debat losbarsten over de downloadlimieten. 'Slechts zes procent van de klanten overschrijden die. Als wij die beperkingen afschaffen, verliezen we aan snelheid, en dat willen we niet.'

En 't is nu niet dat de vraag naar hogere limieten er nog maar juist is, want deze vraag is er al zeer lang.
Hoe dan ook, uit die quote kan ik alleen maar opmaken dat ze ze niet willen en zullen verhogen en dat ze dus, in tegenstelling tot wat ze beloven, niet naar de vraag luisteren van een niet te verwaarlozen aantal van hun klanten.

Telenet Buiten

Geplaatst: 25 jan 2008, 21:01
door eco racer
zo simpel is dat, die BGC DL is zo aangevraagd en geactiveerd, tegenwoordig is dat gefikst in een weekje :wink:

Re: Telenet Buiten

Geplaatst: 25 jan 2008, 21:13
door deej
eco racer schreef:zo simpel is dat, die BGC DL is zo aangevraagd en geactiveerd, tegenwoordig is dat gefikst in een weekje :wink:


We weten het wel ondertussen. Kan je stoppen met spammen?

Geplaatst: 26 jan 2008, 00:26
door toerist
tomg1804 schreef:Volgend las ik dan ook op nieuwsblad.be:
De campagne deed ook een debat losbarsten over de downloadlimieten. 'Slechts zes procent van de klanten overschrijden die. Als wij die beperkingen afschaffen, verliezen we aan snelheid, en dat willen we niet.'

En 't is nu niet dat de vraag naar hogere limieten er nog maar juist is, want deze vraag is er al zeer lang.
Hoe dan ook, uit die quote kan ik alleen maar opmaken dat ze ze niet willen en zullen verhogen en dat ze dus, in tegenstelling tot wat ze beloven, niet naar de vraag luisteren van een niet te verwaarlozen aantal van hun klanten.


Vroeger was het toch maar 1% die hogere limieten nodig had?
Is nu al 6%. ze snappen het niet hé. Zal alleen maar hoger worden....
Maar ja tegen dan zuigen ze nog meer de kabelTV uit.zodat meerdere mensen de verliezen vullen...

Geplaatst: 26 jan 2008, 01:25
door Ofloo
ah gaan we nu 10mb limieten krijgen ? want ze gaan hun focussen op de klant wat dé klant volgens hun wil !

Dus hogere prijzen en lagere limieten, .. en iedereen krijgt een virtuele 100000000 gigabit connectie !

Geplaatst: 26 jan 2008, 06:43
door verb
toerist schreef:
tomg1804 schreef:Volgend las ik dan ook op nieuwsblad.be:
De campagne deed ook een debat losbarsten over de downloadlimieten. 'Slechts zes procent van de klanten overschrijden die. Als wij die beperkingen afschaffen, verliezen we aan snelheid, en dat willen we niet.'

En 't is nu niet dat de vraag naar hogere limieten er nog maar juist is, want deze vraag is er al zeer lang.
Hoe dan ook, uit die quote kan ik alleen maar opmaken dat ze ze niet willen en zullen verhogen en dat ze dus, in tegenstelling tot wat ze beloven, niet naar de vraag luisteren van een niet te verwaarlozen aantal van hun klanten.


Vroeger was het toch maar 1% die hogere limieten nodig had?
Is nu al 6%. ze snappen het niet hé. Zal alleen maar hoger worden....
Maar ja tegen dan zuigen ze nog meer de kabelTV uit.zodat meerdere mensen de verliezen vullen...


De mensen houden zich gewoon in om geen dure volumeblokken te moeten kopen, mijn broer vroeg mij onlangs om enkele dingen voor hem te downloaden want dat kan hij thuis niet met zijn supersnelle 10mbit Telenet verbinding.
Het was ocharme 6Gb in totaal, op een nachtje binnengetrokken met mijn traag 4mbit lijntje :-D

Een vriend van mij had ik aangeraden om de demo van The Witcher eens te proberen. Oei nee das 2Gb en ik zit bijna aan mijn 12Gb limiet....

6% van hun klanten is inderdaad zo zot om extra te willen betalen om die extreem lage en achterhaalde limiet te compenseren.

Geplaatst: 26 jan 2008, 17:00
door nogChoco
"6%" is een nietszeggend percentage: 't kan evengoed zijn dat het iedere maand een ander gedeelte van hun clienteel is, en van de mensen die maandelijks op 80% of meer van hun limiet blijven, kan je gerust veronderstellen dat ze zich inhouden om er niet over te gaan.