Afspraak verhuis lijn
Geplaatst: 23 jan 2008, 14:35
Zaterdag 5 januari ga ik naar een Belgacomwinkel en maak een afspraak voor de verhuis van mijn vaste lijn. Allemaal geen probleem. Meneer verhuist van Roeselare naar Staden, zelfde zone-nummer, geen probleem. Ik heb een ADSL-signaal op die lijn. Geen probleem. Wanneer had meneer graag de afspraak gehad? Vrijdag 8 februari? Geen probleem, in de voormiddag of in de namiddag? Doe maar in de voormiddag dan. Alles in kannen en kruiken en ik als gelukkige mens naar huis.
Begin vorige week kom ik te weten dat ik door externe factoren (te lang om hier uit te leggen en niet relevant in het verhaal) dat ik op vrijdag 8 februari niet aanwezig kan zijn in mijn woonst in Staden.
Donderdag 17 januari bel ik naar Belgacom om mijn huidige afspraak van vrijdag 8 februari te verplaatsen. Vriendelijke mevrouw (met een sappig Antwerps accent) aan de lijn. Afspraakje op 8 februari geannuleerd. Nieuwe afspraak maken. Welke dag had meneer gewild? Doe maar maandag 11 februari. Om één of andere reden kon de juffrouw geen nieuwe afspraak voor mij maken. Belgacom ging mij vrijdag terugbellen hierover.
Vrijdag 18 januari. Belgacom belt niet naar mij.
Maandag 21 januari. Ik bel naar Belgacom. Deze keer een heer aan de lijn (Franstalig, maar heel vlot Nederlands sprekend). Ja, er staat dus een aanvraag voor de verhuis van mijn lijn op maandag 11 februari, maar die is nog niet bevestigd. Er wordt mij aangeraden om nog even te wachten.
Woensdag 23 januari. Ik bel opnieuw naar Belgacom. Deze keer weer een juffrouw aan de lijn (met een Limburgs accent!). De juffrouw vindt geen afspraak of aanvraag voor afspraak terug voor mijn vaste lijn. De juffrouw is zo vriendelijk om voor mij terug een afspraak te maken. De juffrouw zegt mij dat ze wel een aanvraag tot een afspraak kan maken, maar dat ze de afspraak niet kan bevestigen. Ik doe haar mijn verhaal van mijn vorige telefoontjes en ze zegt mij dat ze het gaat doorgeven en het ook aan de persoon die mij dossier behandeld gaat vertellen.
Ondertussen kan ik weer wachten. Ik heb er al heel veel spijt van dat ik mijn afspraak voor 8 februari geannuleerd heb. Ik had wel iets kunnen regelen zodat ik wel in Staden was, als ik had geweten dat dit zoveel problemen ging opleveren.
Ik begin echt schrik te krijgen dat ik tegen dat ik verhuis 9, 10 en 11 februari ik geen telefoonlijn op mijn nieuwe woonst zal hebben. En bijgevolg ook geen Internet. Aangezien ik veel van thuis uit werk en hiervoor Internet nodig heb, is dit wel voor mij heel belangrijk.
Ik hoop maar dat het tegen dan wel in orde kan komen. Ik denk toch dat ik er wel vroeg genoeg bij ben zodat Belgacom meer dan voldoende tijd heeft om een afspraak voor mij te regelen met een Belgacom technieker.
Als het goed verder wordt afgehandeld, dan zal ik dit zeker ook in dit topic laten weten.
Begin vorige week kom ik te weten dat ik door externe factoren (te lang om hier uit te leggen en niet relevant in het verhaal) dat ik op vrijdag 8 februari niet aanwezig kan zijn in mijn woonst in Staden.
Donderdag 17 januari bel ik naar Belgacom om mijn huidige afspraak van vrijdag 8 februari te verplaatsen. Vriendelijke mevrouw (met een sappig Antwerps accent) aan de lijn. Afspraakje op 8 februari geannuleerd. Nieuwe afspraak maken. Welke dag had meneer gewild? Doe maar maandag 11 februari. Om één of andere reden kon de juffrouw geen nieuwe afspraak voor mij maken. Belgacom ging mij vrijdag terugbellen hierover.
Vrijdag 18 januari. Belgacom belt niet naar mij.
Maandag 21 januari. Ik bel naar Belgacom. Deze keer een heer aan de lijn (Franstalig, maar heel vlot Nederlands sprekend). Ja, er staat dus een aanvraag voor de verhuis van mijn lijn op maandag 11 februari, maar die is nog niet bevestigd. Er wordt mij aangeraden om nog even te wachten.
Woensdag 23 januari. Ik bel opnieuw naar Belgacom. Deze keer weer een juffrouw aan de lijn (met een Limburgs accent!). De juffrouw vindt geen afspraak of aanvraag voor afspraak terug voor mijn vaste lijn. De juffrouw is zo vriendelijk om voor mij terug een afspraak te maken. De juffrouw zegt mij dat ze wel een aanvraag tot een afspraak kan maken, maar dat ze de afspraak niet kan bevestigen. Ik doe haar mijn verhaal van mijn vorige telefoontjes en ze zegt mij dat ze het gaat doorgeven en het ook aan de persoon die mij dossier behandeld gaat vertellen.
Ondertussen kan ik weer wachten. Ik heb er al heel veel spijt van dat ik mijn afspraak voor 8 februari geannuleerd heb. Ik had wel iets kunnen regelen zodat ik wel in Staden was, als ik had geweten dat dit zoveel problemen ging opleveren.
Ik begin echt schrik te krijgen dat ik tegen dat ik verhuis 9, 10 en 11 februari ik geen telefoonlijn op mijn nieuwe woonst zal hebben. En bijgevolg ook geen Internet. Aangezien ik veel van thuis uit werk en hiervoor Internet nodig heb, is dit wel voor mij heel belangrijk.
Ik hoop maar dat het tegen dan wel in orde kan komen. Ik denk toch dat ik er wel vroeg genoeg bij ben zodat Belgacom meer dan voldoende tijd heeft om een afspraak voor mij te regelen met een Belgacom technieker.
Als het goed verder wordt afgehandeld, dan zal ik dit zeker ook in dit topic laten weten.