Pagina 1 van 1
Telenet mailing Support
Geplaatst: 11 jan 2008, 11:52
door ¤0paddy0¤
Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.
Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender
naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
Re: Telenet mailing Support
Geplaatst: 11 jan 2008, 12:05
door ubremoved_983
¤0paddy0¤ schreef:Daar ik niet van plan ben mijn kaart te herladen telkens ik naar de telenet klantendienst moet bellen dacht ik van hen is een mail te sturen.
Al gauw bleek dat support@telenet onjuist is daar ik een vrolijke reply kreeg van de server: Undelivered Mail Returned to Sender
naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
2de probleem:
Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
http://onlinesupport.telenet.be/eCustom ... tacteerons]
Aangezien je een statisch ip hebt neem ik aan dat je Telenet Solutions klant bent ? Best even contact opnemen met Telenet Solutions, die zijn op een 02 nummer te bereiken.
Re: Telenet mailing Support
Geplaatst: 11 jan 2008, 12:06
door ubremoved_539
¤0paddy0¤ schreef:naar welk adres kan ik mijn vraag nu in mailformaat wenden? Het is nergens op hun site te bespeuren.
Geen... men heeft enkel een webformulier.
¤0paddy0¤ schreef:Na verscheidene malen getracht te hebben een statisch ip te activeren op mijn-telenet krijg ik alleen maar een foutmelding voorgeschoteld, ligt dat systeem plat?
Welk type abonnement heb je ?
Geplaatst: 11 jan 2008, 14:40
door Goztow
Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
Geplaatst: 11 jan 2008, 14:45
door ubremoved_983
Goztow schreef:Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).
Geplaatst: 11 jan 2008, 15:58
door ubremoved_539
ditCh schreef:?? Dit doet hier toch niet terzake ( het 070 nummer van telenet is trouwens zonaal tarief als ik mij niet vergis ).
Nee, je vergist je met 078 nummers.
0800 Free for caller
078 € 0.05/min peak and € 0.025/min off-peak + any connection charges
070 € 0.1750/min peak and € 0.0875/min off-peak + any connection charges
Geplaatst: 11 jan 2008, 16:10
door gr4vity
Goztow schreef:Ik dacht dat de telecomwet verbood om betalende nummers te hebben als helpdesk tijdens kantooruren?
Ja, maar een 070 nummer word niet gezien als een betaalnummer maar een consultcall.
Geplaatst: 11 jan 2008, 16:18
door ubremoved_539
Trouwens bij Freephone staat expliciet dat 07x nummers NIET gratis zijn.
Geplaatst: 11 jan 2008, 16:51
door xenne
bel gewoon naar 0800 666 111 (om tot bij de helpdesk te raken moet je soms wel modem uittrekkken
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
Geplaatst: 12 jan 2008, 17:33
door ¤0paddy0¤
Heb uiteindelijk mn router kunnen registreren & mn static IP gekregen.
Nu nog mijn mailadres overzetten.
Ik heb inderdaad een abbo van Telenet Solutions, Office Acces Turbo. Al is heefd het wel niet dezelfde waarden als Proffesional Classic van Wijlen UPC, ik vrees dat er niet beter op de markt te verkrijgen valt.
Nog altijd Geen respons gekregen van telenet.