Pagina 1 van 1
Afstand centrale op website => daarna bellen ze
Geplaatst: 03 jan 2008, 13:08
door AnD
Vandaag heeft er iemand van Scarlet gebeld maar ik had niet opgenomen en straks na 6 uur gaat die terug bellen. De reden waarom die belt is omdat ik met Kerstmis op hun website mijn telefoonnummer heb ingegeven om te kijken wat zij aangaven hoe ver ik van de centrale zat. Ik weet dat ik op 5.5 Km zit, maar soms lees je dat een ander systeem iets anders aangeeft. Het was uit verveling dat ik dit deed.
Het is wel raar dat ze de mensen al beginnen te bellen... ik blijf toch bij dommel en dat zal ik die ook zeggen

Geplaatst: 03 jan 2008, 14:35
door wim48
Op welke pagina van Scarlet kan je dat controleren?? Ik vind nl de pagina niet.
Geplaatst: 03 jan 2008, 15:38
door AnD
Dan moet je bestellen op "abonner me" of zoiets. Maar ze zeggen de afstand niet meer, ze zeggen alleen of je aansluitbaar bent of niet.
Ik had hier op het forum gelezen dat er postcodes bijstaan waarvan ze zeggen dat je aansluitbaar bent, maar als het erop aankomt dan niet.
Re: Afstand centrale op website => daarna bellen ze
Geplaatst: 03 jan 2008, 16:48
door xenne
lijkt me niet echt een handige manier om afstand tot de centrale weten, want je volgt de procedure om een abonnement te bestellen
Geplaatst: 03 jan 2008, 17:49
door AnD
Ik ben niet verder gegaan met de procedure...
Geplaatst: 03 jan 2008, 22:20
door svermassen
Ja maar, ze hebben dan je nummer hé en zullen je misschien proberen te overtuigen

Geplaatst: 04 jan 2008, 02:13
door xming
ze hebben me ook gebeld, en het was echt niet overtuigend. Allee ze probeerden het zelfs niet.
Geplaatst: 04 jan 2008, 03:02
door gr4vity
Is mij ook al overkomen (heel lang geleden). Maar heb gewoon gezegt dat ik absoluut van niks wist en het een vergissing moest zijn. Daarna heeft die - arme op percent betaalde - call agent het opgegeven

Geplaatst: 04 jan 2008, 03:11
door xenne
ik heb ook eens getest, wel met een nummer van een buur

Geplaatst: 04 jan 2008, 10:58
door AnD
xenne schreef:ik heb ook eens getest, wel met een nummer van een buur

Dat heb ik die dag ook gedaan, binnenkort eens polsen of er iemand gebeld heeft.

Geplaatst: 09 jan 2008, 18:54
door TomG
Gisteren hetzelfde voorgehad. Had dit getest de 22ste december.
Men probeert u dan te overtuigen. Aangezien ik op EDPnet zit, kan ik me zowieso niet verbeteren (en de dag dat Scarlet ADSL2+ aanbied, is het bij EDPnet ook beschikbaar...).
Vandaag ook daarvan telefoon gehad op mijn werk. Ik herinner me daarom ook terug dit halverwege december ook ooit eens getest te hebben op een telefoonlijn op mijn werk.
Mij interesseert vooral in welke steden ADSL2+ beschikbaar is.
Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt. Waarom geloof ik dit allemaal niet meer?
Al bij al vind ik het toch straf dat ze een bestelling die niet voltooid, laat staan bevestigd wordt ze toch daarmee klanten gaan lastig vallen...
Geplaatst: 09 jan 2008, 20:04
door Patje
TomG schreef:Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt.
Beter niet kijken voor Adsl2+ voor in Gullegem want dat zal niets opleveren omdat de afstand veel te ver is van de centrale in Wevelgem (5km) en Adsl2+ op die afstand levert enkel snelheden op als gewone Adsl ... (
een buurtbewoner )

Geplaatst: 09 jan 2008, 23:13
door flt
Mij hebben ze vandaag ook gebeld.
"Goedenmiddag meneer kent u Scarlet?"
- Euh, toevallig wel aangezien dat ik klant ben... ?
"Ah..."
- Mazzels hé

Geplaatst: 09 jan 2008, 23:28
door kaise1
Patje schreef:TomG schreef:Respectievelijk Gullegem (Wevelgem) en Kortrijk vallen in elk geval buiten de prijzen. Men beweerde dat dit in de loop van dit jaar beschikbaar wordt.
Beter niet kijken voor Adsl2+ voor in Gullegem want dat zal niets opleveren omdat de afstand veel te ver is van de centrale in Wevelgem (5km) en Adsl2+ op die afstand levert enkel snelheden op als gewone Adsl ... (
een buurtbewoner )

Idd, hier ook een sukkel in Gullegem op 4.9 km vd centrale met een 2.2 mbit lijntje
Btw hier in de buurt ook niets te merken van rop's mijn gedacht....
Geplaatst: 10 jan 2008, 09:13
door deej
Mij hebben ze ook gebeld. Vriendelijke meneer, vroeg of ik geïnteresseerd was in ADSL2+. Toen ik zei dat hier in Leuven dat er niet is of dat op hun website allessinds dat altijd misloopt zei hij dat normaal in Leuven het er al moest zijn (ik wist dat het niet zo was want EDPNet had me gezegd dat ze geen Max24 konden leveren).
Heb hem gezegd dat ik dan maar naar Dommel ga met hun CityConnect. Toen hij zei dat hun ADSL20 even goedkoop was had hij een punt maar ik heb hem toen gezegd dat de limiet niet meer bestond bij Dommel. Hij gaf me dan gelijk met m'n keuze. Misschien geeft ie het intern door en hoor je binnen een paar maand "Scarlet schaft de limiet echt af"

.
In ieder geval vind ik het een goed teken dat ze hun systeem zo opvolgen.
Geplaatst: 10 jan 2008, 09:23
door Sven.VdS
Die van Skynet hebben mij ook zo eens opgebeld, en toen ik de voorwaarden van edpnet opsomde moest hij toegeven dat ik me op geen enkel vlak zou verbeteren buiten het feit dat ik maar 1 factuur meer zou krijgen
Telefoontje was snel afgehandeld, daarna nooit meer iemand gehoord

Geplaatst: 10 jan 2008, 12:11
door billeman
deej schreef:Mij hebben ze ook gebeld. Vriendelijke meneer, vroeg of ik geïnteresseerd was in ADSL2+. Toen ik zei dat hier in Leuven dat er niet is of dat op hun website allessinds dat altijd misloopt zei hij dat normaal in Leuven het er al moest zijn (ik wist dat het niet zo was want EDPNet had me gezegd dat ze geen Max24 konden leveren).
Heb hem gezegd dat ik dan maar naar Dommel ga met hun CityConnect. Toen hij zei dat hun ADSL20 even goedkoop was had hij een punt maar ik heb hem toen gezegd dat de limiet niet meer bestond bij Dommel. Hij gaf me dan gelijk met m'n keuze. Misschien geeft ie het intern door en hoor je binnen een paar maand "Scarlet schaft de limiet echt af"

.
In ieder geval vind ik het een goed teken dat ze hun systeem zo opvolgen.
Het grappige is dat ze je zoveel keer opbellen als je de check doet

Geplaatst: 10 jan 2008, 16:50
door wim48
Vandaag ook telefoon gehad en eens goed mijn gedacht gezegd, dat ik niet tevreden meer ben.
Geplaatst: 10 jan 2008, 19:49
door fusionbe
Omdat ik geen actieve Belgacom lijn meer heb, heb ik een tijdje geleden het nummer van mijn buurman een paar keer getypt. Zal hij die telefoontjes van Scarlet wel gekregen hebben

Geplaatst: 10 jan 2008, 19:59
door Goztow
Vanavond hebben ze mij gebeld omdat ik er ooit klant geweest ben (1 maand, toen ze surfadsl hadden overgenomen

). Of ze mij een voorstel mochten doen. Ze waren niet meer geïnteresseerd toen ik zei dat ik nu BGC TV heb...
Geplaatst: 10 jan 2008, 21:22
door meon
Ik vind het wel goed dat ze snel genoeg in de gaten hebben wanneer het geen zin heeft om aan te dringen ...
Geplaatst: 11 jan 2008, 10:19
door Tomsworld
Idem hier, gisteren telefoon of ik geintresseerd was in ADSL2 en of ze mij terug mochten contacteren als het beschikbaar was.
Natuurlijk ja gezegd

Geplaatst: 11 jan 2008, 10:28
door xming
Voorgeschiedenis
Ondertussen hebben ze mij nog zo'n 5~6 keer opgebeld, dus toch nog even vragen of het mogelijk was om ADSL ONE20 te krijgen en het antwoord is positief.
zucht zucht, ik veronderstel dat niemand ONE20 al heeft maar iemand ervaring met ADSL20?
Ervaring met Scarlet ADSL20
Geplaatst: 14 maa 2008, 12:42
door ebrjvd
Snelheid exact hetzelfde als voordien.
Modem synchroniseert op 2336 kb/s ANSI T1.413
Misschien probleem met de lijn (verzwakking 23 dB), maar Scarlet doet daar niets aan.