Probleem rond korting
Geplaatst: 20 dec 2007, 19:36
Situatie:
Op 20 november 2006 verleng ik langs telefonische weg mijn adsl go abo voor een jaar in ruil voor 1 maand gratis internet. Briefje met bevestiging rond december 2006.
Nadat het jaar om is, merk ik dat op de facturen alle maanden betaald zijn, dus van enige korting is geen sprake. Ik ga met alle facturen naar de Belgacom winkel en zij bevestigen dat ik de korting nog zou moeten krijgen. Zij sturen mij door naar de facturatiedienst die telefonisch hetzelfde bevestigt.
Op 30 november zeg ik mijn adsl go abo op en verhuis naar een andere provider. Mocht ik doen want de 12 maanden waren om.
Deze week telefoon van de klantendienst met drie argumenten waarom ik geen korting zou krijgen:
1. korting is maar 10 euro en geen maand
Mijn antwoord: ik heb hier nog de papieren met bevestiging dat het een maand was
2. korting is niet meer mogelijk omdat ik geen klant meer ben
Mijn antwoord: de voorwaarden waren: ik blijf een jaar; jullie geven 1 maand korting. Ik heb aan mijn voorwaarde voldaan, nu jullie nog.
3. korting wordt altijd eerste maand gegeven (in casu dus december 2006) en ik had binnen drie maand moeten reageren als die korting niet gegeven was, dus voor maart 2007
Mijn antwoord: staat nergens vermeld dat het de eerste maand zal zijn, kan evengoed de 12de maand van het jaar zijn, en dat ik zo snel moet reageren, staat ook niet op de bevestigingsbrief
Ze ging het doorsturen en via brief ging ik het resultaat krijgen (niets, 10 euro of 1 maand terugbetaling). Ik veronderstel dat ik nog altijd recht heb op een volledige terugbetaling?
Op 20 november 2006 verleng ik langs telefonische weg mijn adsl go abo voor een jaar in ruil voor 1 maand gratis internet. Briefje met bevestiging rond december 2006.
Nadat het jaar om is, merk ik dat op de facturen alle maanden betaald zijn, dus van enige korting is geen sprake. Ik ga met alle facturen naar de Belgacom winkel en zij bevestigen dat ik de korting nog zou moeten krijgen. Zij sturen mij door naar de facturatiedienst die telefonisch hetzelfde bevestigt.
Op 30 november zeg ik mijn adsl go abo op en verhuis naar een andere provider. Mocht ik doen want de 12 maanden waren om.
Deze week telefoon van de klantendienst met drie argumenten waarom ik geen korting zou krijgen:
1. korting is maar 10 euro en geen maand
Mijn antwoord: ik heb hier nog de papieren met bevestiging dat het een maand was
2. korting is niet meer mogelijk omdat ik geen klant meer ben
Mijn antwoord: de voorwaarden waren: ik blijf een jaar; jullie geven 1 maand korting. Ik heb aan mijn voorwaarde voldaan, nu jullie nog.
3. korting wordt altijd eerste maand gegeven (in casu dus december 2006) en ik had binnen drie maand moeten reageren als die korting niet gegeven was, dus voor maart 2007
Mijn antwoord: staat nergens vermeld dat het de eerste maand zal zijn, kan evengoed de 12de maand van het jaar zijn, en dat ik zo snel moet reageren, staat ook niet op de bevestigingsbrief
Ze ging het doorsturen en via brief ging ik het resultaat krijgen (niets, 10 euro of 1 maand terugbetaling). Ik veronderstel dat ik nog altijd recht heb op een volledige terugbetaling?