Pagina 1 van 1
Mailproblemen
Geplaatst: 18 dec 2007, 20:30
door Spink
Zijn er hier nog mensen die gebruik maken van de mailservers van EDPnet? Ik heb de laatste 2 weken al serieus wat problemen ondervonden. Verschillende mails zijn nooit aangekomen bij de mensen naar wie ik ze gestuurd heb.
Er zijn ook al een paar dagen geweest dat ik voortdurend dezelfde mails binnen krijg van een maand terug. Die zijn normaal al lang van de server verwijderd, maar komen steeds opnieuw binnen als ik mij inbox check. Vroeger nochtans nooit problemen gehad...
Geplaatst: 20 dec 2007, 13:38
door Dave
Ik gebruik ook hun mailserver, voor zover ik weet, heb ik geen problemen ... ook heb ik de laatste weken niets speciaals gemerkt ... alles wordt verstuurd en komt binnen zoals normaal/voorheen.
Geplaatst: 20 dec 2007, 15:20
door Dafke
mijn ouders hebben een PAK problemen met EDP..
adsl no connection...
snelheid heel laag enz..
effe router resetten en werkt weer..
heb mijn router er gezet die perfect werkt, zelfde probleem...
maar edpnet houdt de lippen op elkaar.. Heb gezegd dat ik ze naar dommel ga verhuizen
Geplaatst: 20 dec 2007, 16:04
door Mette
Ik heb ook wel al momenten gehad dat het verzenden niet direct lukte. Maar meestal lukte het de keer erna wel (dus gewoon nog eens proberen). Maar ik heb er mij ook wel al ambetant in gemaakt eigelijk.
Tja ik wacht ook af wat er gaat gebeuren, maar als het slechter wordt (en zo ziet het er toch lichtjes naar uit), kan het ook wel zijn dat ik hier ga proberen over te stappen op Dommel. De vraag is, nu iedereen naar Dommel is aan het overstappen, of het daar binnekort niet juist hetezelfde gaat zijn.
Geplaatst: 20 dec 2007, 16:06
door hollebollegijs
er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
Geplaatst: 20 dec 2007, 16:41
door Toxeh
hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.
Geplaatst: 20 dec 2007, 19:12
door cavecat
Dafke , heb je er al een ticket voor geopend enz ?
Mijn ervaring is dat EDP heel correct en relatief snel reageert op problemen.
Het oplossen is niet altijd "in hun handen" (omdat er een stuk belgacom en Scarlet bijzit) maar ik krijg wel altijd prompt antwoord en feedback.
Die mail .. .tja ... ik gebruik Gmail ... EDPnet adres wordt geforward naar m'n Gmail.
Als ik dan verander van provider hoef ik daar niet teveel aan doen.
Geplaatst: 21 dec 2007, 09:07
door hollebollegijs
Toxeh schreef:hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.
daar zou je eens kunnen van verschieten!
Geplaatst: 21 dec 2007, 09:49
door Goztow
hollebollegijs schreef:Toxeh schreef:hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.
daar zou je eens kunnen van verschieten!
Mensen die ontevreden zijn gaan meestal terug naar iets dat ze kennen.
Geplaatst: 21 dec 2007, 09:54
door hollebollegijs
Goztow schreef:hollebollegijs schreef:Toxeh schreef:hollebollegijs schreef:er zijn blijkbaar wat problemen met EDPNET want er zijn een aantal klanten van hen naar belgacom terugekomen de laatste tijd.
'k Ben benieuwd wat het gewicht is van dat "aantal klanten" tov. het aantal klanten dat van Belgacom naar EDPnet vloeit.
daar zou je eens kunnen van verschieten!
Mensen die ontevreden zijn gaan meestal terug naar iets dat ze kennen.
en waar ze kunnen op vertrouwen!
Geplaatst: 21 dec 2007, 20:44
door deej
cavecat schreef:Die mail .. .tja ... ik gebruik Gmail ... EDPnet adres wordt geforward naar m'n Gmail.
Als ik dan verander van provider hoef ik daar niet teveel aan doen.
Je kan GMail ook gewoon via POP3 je mail adres laten checken hé, zo doe ik dat. Labelke erop en alles is proper gesorteerd. Daarna altijd reply-en via gmail en guess what, al mijn contacten weten nu dat ze mijn gmail best gebruiken

.
Oh en Hollebolle, geef eens wat cijfers zodat we echt verschieten.