Pagina 1 van 1

Switch naar Dommel

Geplaatst: 14 dec 2007, 11:12
door Bates
Gisteren de bestelling geplaatst, direct via pc banking betaald en het contract teruggefaxt.

Ik kon al inloggen op het CRM panel maar daar stond nog niet veel op. Ik ben klant bij Belgacom voor ADSL GO en heb via via vernomen dat je zowel skynet als dommel tegelijkertijd actief kunt hebben. Ik werk namelijk bij Belgacom (jah, ook IK heb vrije keuze voor wie ik kies). Ik had dus gedacht om dommel eerst actief te laten komen en dan de adsl go op te zeggen.

Ik belde deze morgen even naar Dommel om te vragen hoe het nu juist zat. Amper 3 minuten wachten, direct iemand aan de lijn die me verder kon helpen. Ik ben onder de indruk...

M'n vraag naar de operator toe was, of ik het skynet abo kon behouden samen met dommel. Echter hij vertelde me dat Dommel automatisch skynet opzegd op de dag dat het signaal actief komt...

Nochtans had ik ergens gelezen dat ze beiden actief konden zijn? Iemand? Hij zei me ook dat het na behandelen van het dossier, 5 a 10 dagen kan duren eer het actief is.

Geplaatst: 14 dec 2007, 11:43
door Tracer07
gok dat je wel kan vragen dat ze je abonnement niet opzeggen bij bgc .. denk eerder dat het standaard procedure is van het wel te doen aangezien 90% van de mensen geen 2 abonnementen zal betalen :)

helpdesk vindt ik inderdaad zeer goed..snel..

over de crm.. eens ik mijn login gegevens via mail kreeg stonden er enkele icoontjes bij op de crm ( bij je pakketgegevens ) waar je je mail/webspace/info/downloadmeter kan instellen/bekijken :)

Geplaatst: 14 dec 2007, 12:02
door Bates
Goeie vraag... ik werk wel op de klantendienst maaruh..weet nu niet of ze dat signaal er zullen afnemen.. Anders moet ik hier een dossier opstarten.

Voor het ogenblik zie ik wel nog niets op het CRM panel, ik zie geen I of iets dergelijks.. maar ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat ze blijkbaar de betaling nog niet hebben. Kan wat duren natuurlijk..

Geplaatst: 14 dec 2007, 12:10
door xenne
als de betaling er is zal je de icoontjes zien. als je dan op de R klikt krijg je uw login gegevens per email opgestuurd. volgens mij ga jij dan al meteen gebruik kunnen maken van die gegevens omdat je bij belgacom zit. zo heb ik het hier toch al paar keer gelezen. ikzelf zat bij Telenet en hebben moeten wachten tot activatie ADSL

Geplaatst: 14 dec 2007, 13:15
door Goztow
Wil je nu eigenlijk beide behouden of gewoon het ene behouden tot het andere actief is?

Geplaatst: 14 dec 2007, 14:29
door Bates
Ik wil uiteraard enkel Dommel behouden, maar ik wil zelf m'n Belgacom opzeggen omdat ik nog enkele zaken wil regelen. Dus het moet zo'n 2 dagen eigenlijk samenlopen

Geplaatst: 14 dec 2007, 15:20
door lanky
Let wel op dat dommel niet je Skynet opzegt. Die doen dat automatisch heb ik gehoord

Geplaatst: 14 dec 2007, 16:04
door ljd
Nu al je emailadressen overzetten naar een andere account :-D

Geplaatst: 14 dec 2007, 16:15
door Bates
lanky schreef:Let wel op dat dommel niet je Skynet opzegt. Die doen dat automatisch heb ik gehoord
T'is net daarom dat ik zeg dat ze bij dommel beweren dat het automatisch gaat en dat ze dat niet kunnen tegenhouden

Geplaatst: 14 dec 2007, 16:15
door Bates
ljd schreef:Nu al je emailadressen overzetten naar een andere account :-D
Probleem is dat ik niet onmiddellijk iemand ken met een Go , dus 4 mailboxen..

Geplaatst: 14 dec 2007, 21:03
door Goztow
Bates schreef:
ljd schreef:Nu al je emailadressen overzetten naar een andere account :-D
Probleem is dat ik niet onmiddellijk iemand ken met een Go , dus 4 mailboxen..
Ikke! Maar dan moet ge mij wel kunnen uitleggen hoe ik die mailboxen overzet. Ik gebruik gmail.

Geplaatst: 15 dec 2007, 12:02
door Bates
Heel vriendelijk van je ! Ik heb gelukkig wel iemand gevonden in de familie die een ADSL Go had. FF nieuwe mailbox toegevoegd en hoppah... twerkt