scarlet newsflash
Geplaatst: 13 dec 2007, 19:42
een stukje boerenbedrog :
ik heb al sedert enkele jaren een scarlet one abonnement.
deze week krijg ik een scarlet newsflash in de vorm van een email.
"Maakt u gebruik van de Scarlet formule die het best bij u past?
begint de mail veelbelovend. Vervolgens wordt er een overzicht van de mogelijke formules gegeven, inclusief de One 6 formule.
interesse, surf snel naar de product pagina’s, klik op "Ik abonneer me", kies
"Ik ben reeds Scarlet klant.", geef uw huidig Scarlet klantnummer in en volg de rest van het proces. Verbeter uw gegevens indien nodig. "
hier begint het. je kan je beginnen te registreren en hebt twee mogelijkheden, ofwel je huidige abo upgraden ofwel een one 6 erbij nemen. Natuurlijk wil ik enkel upgraden. Dit is evenwel niet aan te vinken
het gaat verder, problemen met registreren, bel naar 0800 84 000
na een kwartiertje muziek eindelijk een stem. Na mijn uitleg krijg ik te horen dat one en one 6 hetzelfde zijn. Nee meneer dat gaat echt niet. Teneinde constructief te zijn vraag ik of het mogelijk is mijn one op te zeggen en dan maar een nieuw abo one 6 te nemen (inclusief de 15 mnd abo) krijg ik te horen dat er dan een wachttijd van 2 maand zal zijn.
Ik laat vallen dat ik dan misschien toch eens moet uitkijken naar een andere formule bij een concurrent. Na een kort " dan doet u dat maar" wordt de horen gewoon neergegooid
Dank U scarlet voor de weer uitstekende service. Beloften Beloften en mensen aan het lijntje houden
ik heb al sedert enkele jaren een scarlet one abonnement.
deze week krijg ik een scarlet newsflash in de vorm van een email.
"Maakt u gebruik van de Scarlet formule die het best bij u past?
begint de mail veelbelovend. Vervolgens wordt er een overzicht van de mogelijke formules gegeven, inclusief de One 6 formule.
interesse, surf snel naar de product pagina’s, klik op "Ik abonneer me", kies
"Ik ben reeds Scarlet klant.", geef uw huidig Scarlet klantnummer in en volg de rest van het proces. Verbeter uw gegevens indien nodig. "
hier begint het. je kan je beginnen te registreren en hebt twee mogelijkheden, ofwel je huidige abo upgraden ofwel een one 6 erbij nemen. Natuurlijk wil ik enkel upgraden. Dit is evenwel niet aan te vinken
het gaat verder, problemen met registreren, bel naar 0800 84 000
na een kwartiertje muziek eindelijk een stem. Na mijn uitleg krijg ik te horen dat one en one 6 hetzelfde zijn. Nee meneer dat gaat echt niet. Teneinde constructief te zijn vraag ik of het mogelijk is mijn one op te zeggen en dan maar een nieuw abo one 6 te nemen (inclusief de 15 mnd abo) krijg ik te horen dat er dan een wachttijd van 2 maand zal zijn.
Ik laat vallen dat ik dan misschien toch eens moet uitkijken naar een andere formule bij een concurrent. Na een kort " dan doet u dat maar" wordt de horen gewoon neergegooid
Dank U scarlet voor de weer uitstekende service. Beloften Beloften en mensen aan het lijntje houden