Pagina 1 van 1

Factuurvraag

Geplaatst: 10 nov 2007, 01:25
door Jellelle
Hallo allen

begin van deze maand heb ik besloten de overstap te maken van Belgacom naar Dommel (adsl netconnect lite).

-Het ondertekend contract hebben ze al ontvangen
-€49.95 heb ik al een tijdje gelden gestort, dus dat zouden ze ook al moeten hebben (€24.75/maand + €16.53 activatiekost)

Ik heb mn logingegevens ontvangen, maar surfen via Dommel lukt nog niet.
("the activation of the dommel.com adsl signal has been requested" - 20/11/2007)

Maar eergisteren krijg ik een nieuwe proformafactuur om enkel €24.75 te betalen, geen activatiekost. Dit vind ik vreemd.

Vandaag een mail gekregen dat ze de betaling van de eerste factuur hebben ontvangen, en dat de werkelijke activatie nog 10 dagen kan duren.

Waarom krijg ik nog een factuur om een maand internet te betalen?

Alvast bedankt
Jelle

Geplaatst: 10 nov 2007, 01:30
door ljd
Die andere factuur is al voor de volgende maand

Re: Factuurvraag

Geplaatst: 10 nov 2007, 02:29
door xenne
Jellelle schreef:Maar eergisteren krijg ik een nieuwe proformafactuur om enkel €24.75 te betalen, geen activatiekost. Dit vind ik vreemd.
wees blij dat je maar 1 x de activatie moet betalen :wink:

Geplaatst: 10 nov 2007, 04:53
door Jellelle
Bedankt voor de reacties
Kvond het vreemd omdat ik dan al voor 2 maanden betaal, terwijl ik nog geen internet heb.

Dus als ik bijv. pas kan surfen op bijv. 28 november, dan moet ik de hele maand november betalen

Geplaatst: 10 nov 2007, 05:37
door xenne
Jellelle schreef:Kvond het vreemd omdat ik dan al voor 2 maanden betaal, terwijl ik nog geen internet heb.
het is idd raar, maar zo doen ze het nu éénmaal. zie ook de FAQ.
Dus als ik bijv. pas kan surfen op bijv. 28 november, dan moet ik de hele maand november betalen
toch niet zenne, je abo gaat in vanaf de datum dat uw verbruiksmeter begint te tellen (kan je misschien al zien op het CRM paneel wat er staat bij next counter reset) . bij mij is die wel 7 dagen te vroeg beginnen meten (toen adsl nog niet geactiveerd was), maw mijn abo begon 7 dagen te vroeg te lopen, is echter later gecorrigeerd geweest