Factuurvraag
Geplaatst: 10 nov 2007, 01:25
Hallo allen
begin van deze maand heb ik besloten de overstap te maken van Belgacom naar Dommel (adsl netconnect lite).
-Het ondertekend contract hebben ze al ontvangen
-€49.95 heb ik al een tijdje gelden gestort, dus dat zouden ze ook al moeten hebben (€24.75/maand + €16.53 activatiekost)
Ik heb mn logingegevens ontvangen, maar surfen via Dommel lukt nog niet.
("the activation of the dommel.com adsl signal has been requested" - 20/11/2007)
Maar eergisteren krijg ik een nieuwe proformafactuur om enkel €24.75 te betalen, geen activatiekost. Dit vind ik vreemd.
Vandaag een mail gekregen dat ze de betaling van de eerste factuur hebben ontvangen, en dat de werkelijke activatie nog 10 dagen kan duren.
Waarom krijg ik nog een factuur om een maand internet te betalen?
Alvast bedankt
Jelle
begin van deze maand heb ik besloten de overstap te maken van Belgacom naar Dommel (adsl netconnect lite).
-Het ondertekend contract hebben ze al ontvangen
-€49.95 heb ik al een tijdje gelden gestort, dus dat zouden ze ook al moeten hebben (€24.75/maand + €16.53 activatiekost)
Ik heb mn logingegevens ontvangen, maar surfen via Dommel lukt nog niet.
("the activation of the dommel.com adsl signal has been requested" - 20/11/2007)
Maar eergisteren krijg ik een nieuwe proformafactuur om enkel €24.75 te betalen, geen activatiekost. Dit vind ik vreemd.
Vandaag een mail gekregen dat ze de betaling van de eerste factuur hebben ontvangen, en dat de werkelijke activatie nog 10 dagen kan duren.
Waarom krijg ik nog een factuur om een maand internet te betalen?
Alvast bedankt
Jelle