Crysis demo!

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Thanks
Downloaden, play and buy

Greetz
Weetgraag :wink: :wink:
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Size: 1.77GB : Do i need to say more ? :?
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Call of duty 4 Modern warfare 1,7 gb
Crysis 1,8 gb reeds 16% binnen aan 340KB/S

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... had 'em gisteren al binnen (rechtstreekse link EA, stond ergens in gamespot).

Nu nog hier thuis een pc vinden die hiermee overweg kan ... :lol:
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Demo uitgespeeld, ziet er veelbelovend uit nu wachten tot 18/11 mijn copy is al gereserveerd bij de gamesboer. :-)

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

72 % ... hou mijn hart vast dat ik hier gene time out krijg :)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Nog 16 uur downloaden :(
Lukt dus nooit met een om-de-24-uur-disconnect :(
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

meon schreef:Nog 16 uur downloaden :(
Lukt dus nooit met een om-de-24-uur-disconnect :(


Bij Fragland 1u 15 min enkel 1 disconnect gehad en opnieuw moeten beginnen maar dan de 2e server genomen gemiddeld 350 à 400 kb/s

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

meon schreef:Nog 16 uur downloaden :(
Lukt dus nooit met een om-de-24-uur-disconnect :(

Download manager met resume functie ? (bv wget)
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

yep, met de tweede server op fragland is het gelukt zonder timeouts op een uurke of 2
was wel risky zonder downloadmanager :)
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

voor degeen die het nog moeten hebben.

Speciaal ne UB mirror ;)

http://84.16.234.193/Crysis_SP_Demo.exe
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

loopt dat bij jullie wat vlot dat spel ?
Heb nogthans een 8800ultra steken en moest nr medium settings gaan voor het enigzins speelbaar te houden. (wel op 1920x1200)
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

2x 7600 GT in SLI op medium in 1280 x 1024
loopt heel goed

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

E6600, 4GB ram, 8800GTX en XP SP2 32bit, draait als een tiet hier in 1680x1050 op 'high" detail.

Gruwelijk game :) Heb de demo nog niet uitgespeeld, ik denk dat ik alle bomen en alle hoekjes al gezien heb :)
Laatst gewijzigd door selder op 27 okt 2007, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ik moest het op medium graphics spelen

64x2 dual core 4200+
1 GB ram
XP SP2
asus x1300 series 256mb ram


kdenk da vooral mijn graphics kaart den boosdoener is
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

_jij noemt dat ding een grafische kaart_. Grapjurk. :twisted:

Troost je, hier heeft zelfs een 1950XT op 1280x1024 nog zwaar zijn handen aan vol op medium. Op high kan het wel, maar loopt dan gewoon niet lekker meer (XP, C2D-6750, 2Gig DDR2)

Had ik wel verwacht, eigenlijk. Eventjes wachten op de leverbaarheid van de 8800GT, lijkt me het ideale kaartje te zijn voor dit spelletje.

Game zelf : wel, Far Cry fans zullen zich onmiddelijk thuis voelen, hoewel de controls me op panic-momenten teveel zoekwerk kostten. Meer oefenen dus. :)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Wat is dat toch met die games van tegenwoordig. Games zijn volgens mij de enige reden om een pc te upgraden. Ik heb nog een P4/3 GHz, 1,5 GB ram en een Radeon 9800 Pro met 128 mb ram er in. Ik ben dus ergens blijven hangen bij spellekes van 4 jaar geleden. Ik vind het zonde om een compleet nieuwe pc te moeten kopen alleen maar om een spelleke te kunnen spelen van tegenwoordig :-/. Want voor al de rest is zo'n systeem nog altijd méér dan voldoende eh!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

meon schreef:Wat is dat toch met die games van tegenwoordig. Games zijn volgens mij de enige reden om een pc te upgraden. Ik heb nog een P4/3 GHz, 1,5 GB ram en een Radeon 9800 Pro met 128 mb ram er in. Ik ben dus ergens blijven hangen bij spellekes van 4 jaar geleden. Ik vind het zonde om een compleet nieuwe pc te moeten kopen alleen maar om een spelleke te kunnen spelen van tegenwoordig :-/. Want voor al de rest is zo'n systeem nog altijd méér dan voldoende eh!


Daarom heb ik een PS3 gekocht, geen zin meer om te investeren in mijn PC.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

ditCh schreef:
meon schreef:Wat is dat toch met die games van tegenwoordig. Games zijn volgens mij de enige reden om een pc te upgraden. Ik heb nog een P4/3 GHz, 1,5 GB ram en een Radeon 9800 Pro met 128 mb ram er in. Ik ben dus ergens blijven hangen bij spellekes van 4 jaar geleden. Ik vind het zonde om een compleet nieuwe pc te moeten kopen alleen maar om een spelleke te kunnen spelen van tegenwoordig :-/. Want voor al de rest is zo'n systeem nog altijd méér dan voldoende eh!


Daarom heb ik een PS3 gekocht, geen zin meer om te investeren in mijn PC.


Idem hier. alleen spijtig da die spellen daarop zo duur zijn.

Maar zou dit spel op nen 3500+(beetje veel overclockt) met 2 gig ram en nen 7800gtx draaien? (heb wel vista.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Officiële minimum specs:
Minimum System Requirements

OS – Windows XP or Windows Vista
Processor – 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster* (Vista)
Memory – 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista)
Video Card –256 MB**
Hard Drive – 12GB
Sound Card – DirectX 9.0c compatible

* Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster.
** Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.

Recommended System Requirements

OS – Windows XP / Vista
Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory – 2.0 GB RAM
GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar


Maar één van de bazen van Crytek heeft al gezegd dat Crysis eigenlijk cpu-gelimiteerd is, dus hoe meer cores in je processor, des te beter je framerates. Vroeger had hij ook al gezegd dat er nog opties van het spel uitgeschakeld staan totdat de hardware het aankan, en dan zal er een patch uitgebracht worden die er nog een schepje bovenop doet.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

bah, als ge naar die recommanded ziet dan kan ik het dik vergeten. en ik ga der nie weer 1500 euro tegenaan gooien zoals ik al elk jaar gedaan heb zenne.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

metal schreef:bah, als ge naar die recommanded ziet dan kan ik het dik vergeten. en ik ga der nie weer 1500 euro tegenaan gooien zoals ik al elk jaar gedaan heb zenne.


Mijn specs:
AMD 64 64 x2 +5000 2,6ghz
2,85 MB Ram
2 x 256 7600 GT SLI
en draait heel goed
1500 € is toch wel wat veel om ieder jaar te investeren, het kan met minder en toch de games kunnen draaien die je wil.
Om de 2 jaar investeer ik tussen de 1500 en 1800€ voor een nieuw systeem maar dat is dan wel een compleet systeem met monitor enz..
en ik heb nog nooit problemen gehad met games te spelen.
Het gaat er om prijs/kwaliteit goed af te wegen en het nodige zoekwerk te doen en de reviews van de hardware op te volgen.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Op mijn laptop draait het ook goed eigenlijk. Zelfs in 1680*1050, alles op medium dan wel. Op 1280*800 kan het op High

Specs:
Intel Core2Duo T7500 (2,2Ghz)
2 Gb DDR-II RAM
ATI Radeon HD2600 Mobile 256Mb + Hypermem function
120Gb HDD
Windows Vista Enterprise
Modded ATI Catalyst 7.10 driver

Bioshock draaide met alles op high/full zonder problemen. Crysis is toch nog wel net iets cooler :)

grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

meon schreef:Wat is dat toch met die games van tegenwoordig. Games zijn volgens mij de enige reden om een pc te upgraden. Ik heb nog een P4/3 GHz, 1,5 GB ram en een Radeon 9800 Pro met 128 mb ram er in. Ik ben dus ergens blijven hangen bij spellekes van 4 jaar geleden. Ik vind het zonde om een compleet nieuwe pc te moeten kopen alleen maar om een spelleke te kunnen spelen van tegenwoordig :-/. Want voor al de rest is zo'n systeem nog altijd méér dan voldoende eh!


Ben een beetje verwondert om die reaktie van jouw te horen. Ik snap het wel, maar je weet best dat 4 jaar, in functie van alles wat er technisch gedurende die 4 jaar aan vooruitgang is geboekt, toch wel een best lange periode is.

Ach, je praat hier over Crytek. Ook Far Cry was _niet speelbaar_ met alle registers open en op high/ultra toen het uitkwam : het was in staat om zelfs de zwaarste hardware door de knietjes te krijgen, maar het gevolg daarvan was dat het spel bij betere hardware gewoon beter bleef uitzien, en lang na zijn verkoopspiek alsmaar nieuwe truukjes vrijgaf (HDR bijvoorbeeld). Mijn FX5900 kreeg het allersinds die voor mekaar, een 9800XT kon het _bijna maar niet helemaal_.

Yerli heeft aangegeven dat ook Crysis zo geconcipieerd is : een engine waarbij de hardware tot over de rand kan worden gepushed : Crysis "envelop" is "high end machines van 2/3 jaar geleden ---> hardware die nog moet uitkomen". Het is dankzij durvers als Crytek dat PC games effectief nog grafische vooruitgang tonen (over innovatieve gameplay hoor je me niet spreken, daar is Portal voor :) ), want het was commercieel zonder enige twijfel interessanter geweest om een minder ambitieuze, meer algemene engine te produceren in het licht van "onmiddelijke verkoop".

Nu jouw voorbeeld : met een 4 jaar oude pc kan je nog steeds mooie nieuwe games runnen van fabrikanten die oudere hardware mee in betrachting nemen (pakweg Valve met de HL series), maar 4 jaar voor een VGA kaart is _lang_. Maar om te zeggen dat je daar nu onmiddelijk geen enkele andere keuze zou hebben als een compleet nieuwe pc aan te schaffen is ook niet helemaal correct : die 9800 (agp) vervangen door een ATI 1950Pro bijvoorbeeld, kost in verhouding heel weinig, en levert onmiddelijk een duidelijk resultaat op.

Nog niet goed genoeg ? Op AGP "doodspoor" ? Technisch halverwege onderlegt ? Vervang je mainboard door een P4M900 Asrock mobo : je kan je 478 cpu dan combineren met je bestaande geheugen, en toch beschik je dan over een volwaardig mainboard met Vista Support, PCIe 16x slot, .... enzovoort. Bordje kost 50€ inclu BTW. En voor de keikoppen die je cpu zouden afzXXken als "bottleneck" (het favoriete stopwoord bij een grote groep gamers) kan ik je nu al vertellen ik dit heb getest met Crysis : enige waar je dan met je instellingen rekening mee dient te houden is de physics instelling wat lager te zetten, de rest kan dan heel makkelijk op "high" mee (getest met een nV 8800GTS).

Hoewel de console eigenaars zeker een punt hebben met hun redenering over "goedkoper werken met console's wegens geen verdere hardware kosten", is in die 4 jaar in de PC wereld een evolutie gebeurd die ook in de consolewereld heeft plaatsgevonden. (XB1->XB360 of in mindere mate wegens langer op de markt PS2->PS3). En op mijn XB1 kan ik vandaag ook nog mooie spelletjes spelen (als ik daarvoor interesse zou hebben), maar voor (als ik daar interesse zou hebben) dingen als GOW, Assasin's Creed, Resistance, de nieuwe GTA's en _God mag weten wat_ moet je ook een nieuwe generatie console kopen, want anders als op de PC's zal je daar dat soort games zelfs niet met _aangepaste en lage settings_ kunnen spelen.

Just my 2 cents.
Laatst gewijzigd door kaween op 28 okt 2007, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

metal schreef:
ditCh schreef:
meon schreef:Wat is dat toch met die games van tegenwoordig. Games zijn volgens mij de enige reden om een pc te upgraden. Ik heb nog een P4/3 GHz, 1,5 GB ram en een Radeon 9800 Pro met 128 mb ram er in. Ik ben dus ergens blijven hangen bij spellekes van 4 jaar geleden. Ik vind het zonde om een compleet nieuwe pc te moeten kopen alleen maar om een spelleke te kunnen spelen van tegenwoordig :-/. Want voor al de rest is zo'n systeem nog altijd méér dan voldoende eh!


Daarom heb ik een PS3 gekocht, geen zin meer om te investeren in mijn PC.


Idem hier. alleen spijtig da die spellen daarop zo duur zijn.

Maar zou dit spel op nen 3500+(beetje veel overclockt) met 2 gig ram en nen 7800gtx draaien? (heb wel vista.


... draait mooi dan, "high" settings zelfs mogelijk, afhankelijk van je schermresolutie. Crytek's ingebouwde test zal je waarschijnlijk een "low" aansmeren wegens de single core AMD cpu, maar als je in je settings je physics wat lager zet, kan de rest best hoog geduwd worden, behalve als je een 60fps purist bent (dan heb je hardware van volgend jaar nodig :D )
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mja kaween, ik speel dan ook amper spellekes (ik s**** daar simpelweg in). Enige dingen die ik nog graag en veel gespeeld heb zijn de GTA-series. Het meest recente spel dat ik nog enigszins gespeeld heb is denk ik NFS: Most Wanted, en dat draaide zonder morren met alle registers open. Dingen als Doom 3 draaide op m'n laptop met radeon mobile 7200 vlotter dan op die 9800. Natuurlijk zou het onderhande tijd zijn voor een nieuw machientje, maar ik vrees dat het voor datgene waar ik de pc het meeste voor gebruik amper verschil zou merken... Een console kopen dan maar? Again, ik zou het ding nooit aan zetten/aangezet krijgen.
Ik speel enkel maar spellekes om 'eens ergens anders mee bezig te zijn', nooit om te winnen of om verder te raken... Ik heb San Andreas nog altijd niet uitgespeeld, ik herlaad telkens m'n savegame van meer dan een half jaar geleden, rij/loop/vlieg wat rond en dan hebben we dat weer gehad ...
Enfin ja, long story short; ik zal nooit een pc kopen om te gamen, ik zal een pc kopen omdat ik een nieuwe pc nodig heb. Upgraden begin ik niet mee, zie er de charme niet van in :).
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

De enige stuwende kracht achter al die topmodellen van Nvidia en ATI/AMD zijn inderdaad games, voor iets anders heb je die consumentenlijn helemaal niet nodig, Vista Aero draait al vlot op een instapkaartje.

En die schaal waarmee de performance toeneemt is ook helemaal niet lineair, maar eerder logaritmisch (denk toch dat dat het woord is dat ik zoek :p ), een kaart van 2 generaties terug is niet 2 keer zo langzaam, maar veel meer, 4 of 5!

En over de Crysis demo, zonder enige vorm van twijfel is dit het mooiste spel dat ik al ooit gezien heb ... de veelbesproken UT3 engine krijgt er dit allemaal niet uitgeperst, hoewel die 10 keer soepelder draait dan Crysis.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

selder schreef:En die schaal waarmee de performance toeneemt is ook helemaal niet lineair, maar eerder logaritmisch (denk toch dat dat het woord is dat ik zoek :p ), een kaart van 2 generaties terug is niet 2 keer zo langzaam, maar veel meer, 4 of 5!

exponentieel :wink:
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

meon schreef:Mja kaween, ik speel dan ook amper spellekes (ik s**** daar simpelweg in). Enige dingen die ik nog graag en veel gespeeld heb zijn de GTA-series. Het meest recente spel dat ik nog enigszins gespeeld heb is denk ik NFS: Most Wanted, en dat draaide zonder morren met alle registers open. Dingen als Doom 3 draaide op m'n laptop met radeon mobile 7200 vlotter dan op die 9800. Natuurlijk zou het onderhande tijd zijn voor een nieuw machientje, maar ik vrees dat het voor datgene waar ik de pc het meeste voor gebruik amper verschil zou merken... Een console kopen dan maar? Again, ik zou het ding nooit aan zetten/aangezet krijgen.
Ik speel enkel maar spellekes om 'eens ergens anders mee bezig te zijn', nooit om te winnen of om verder te raken... Ik heb San Andreas nog altijd niet uitgespeeld, ik herlaad telkens m'n savegame van meer dan een half jaar geleden, rij/loop/vlieg wat rond en dan hebben we dat weer gehad ...
Enfin ja, long story short; ik zal nooit een pc kopen om te gamen, ik zal een pc kopen omdat ik een nieuwe pc nodig heb. Upgraden begin ik niet mee, zie er de charme niet van in :).

Same here, ik investeer men vrije tijd in kennis ipv "kinderspelletjes" (flame).
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Same here, ik investeer men vrije tijd in kennis ipv "kinderspelletjes" (flame).

...terwijl wij allang beter weten (pikuur!) :P
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

:) Slap excuus om geen games te spelen :) Voor mij zijn games evengoed als films, bij games moet ge tenminste zelf nog iets doen. Bijleren doe ik op het werk wel, dan wordt ik er tenminste voor betaald :p
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Weetgraag schreef:
metal schreef:bah, als ge naar die recommanded ziet dan kan ik het dik vergeten. en ik ga der nie weer 1500 euro tegenaan gooien zoals ik al elk jaar gedaan heb zenne.



1500 € is toch wel wat veel om ieder jaar te investeren, het kan met minder en toch de games kunnen draaien die je wil.
Om de 2 jaar investeer ik tussen de 1500 en 1800€ voor een nieuw systeem maar dat is dan wel een compleet systeem met monitor enz..
en ik heb nog nooit problemen gehad met games te spelen.
Het gaat er om prijs/kwaliteit goed af te wegen en het nodige zoekwerk te doen en de reviews van de hardware op te volgen.
Greetz
Weetgraag


Ik heb int begin van vorig jaar een nieuwe kast + een paar hd's en dieje ram en nieuwe vga kaart gekocht en was toch zo goed als 1500 euro kwijt. En nu met dieje vista kan ik zelfs counter strike niemeer spelen. Mischien met die updates die hij gedaan heeft terug wel moja. Ik investeer toch niemeer in pc totdat er iets kapot gaat.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

wa kopen jullie toch allemaal?
source kan je nog perfect spelen op 9800 pro, ja ook in vista
zelfs crysis gaat met 9800 pro (ziet er wel uit als farcry :P)
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Ik kan maar 1 ding zeggen:

WAUW!!!

Kheb al uren zitten spelen met de Demo, geweldige kwaliteit, kunt alles kapotschieten :D Zelfs takken vallen van de bomen als ge erop schiet.

Topgame :D
Afbeelding
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

LoSeR schreef:wa kopen jullie toch allemaal?
source kan je nog perfect spelen op 9800 pro, ja ook in vista
zelfs crysis gaat met 9800 pro (ziet er wel uit als farcry :P)


Dit bedoel ik nu, als je iets koopt de specs en dergelijke er goed op nakijken.

@ Metal, een case, Ramgeheugen een paar HD enz en een videokaart hoeven geen 1500€ te kosten.

Elk zijn meug maar ik vind Crysis al een topgame, mijn copy zal er op 18/11 liggen (i hope)

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Als je dit bestand uitpakt in je "\Crysis SP Demo\Game\Config" folder uitpakt (alles overschrijven, eerst backup nemen van de originele bestanden), en je ervoor zorgt dat je geen "config.cfg" in een andere folder van Crysis hebt staan, dan maak je van de "high" optie "very high" onder DX9. In het ingame menu zal er dan nog wél "high" staan, maar het zal zonder twijfel "very high" zijn.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Code: Selecteer alles

    * Intel Core 2 Duo Q6600 (2.44GHz, 2x4MB Cache, Box)
    *  2048MB DDRII 800Mhz
    * MSI P35 Neo-F
    * Nec AD-7170S-0B SATA Black
    * NSK 6500
    * Seagate 500GB SATA II 16MB
    * MSI EN8800GTS 320MB
    * 6x USB 2.0
    * 7.1Audio
    * 1x LAN 10/100


899 euro, en daar kan je ook de nieuwste games op spellen :-D .
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Maar Crysis niet, toch niet in volle glorie :) Zelfs m'n 8800GTX (op Ultra clocks) heeft er moeite mee op hoge resoluties...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Plaats reactie

Terug naar “Games”