Pagina 1 van 1

Nieuwe service van belgacom ??

Geplaatst: 25 okt 2007, 13:10
door verdickt
Hallo,

Ik wou het hier maar even laten weten ( ben trouwens zelf een dommel klant ) maar mijn zuster had vorige week geen internet met haar skynet abo.

Naar het 0800 nummer gebeld en daar constateerden ze dat het probleem aan de lijn lag.

Resultaat: naar mijn zus werd gratis een proximus umts/gprs kaart opgestuurd (reeds de volgende dag in de bus).

Dit zou naar het schijnt een nieuwe service van belgacom zijn volgens de techniekers van belgacom.

Geplaatst: 25 okt 2007, 13:13
door meon
Vergelijkbaar met "u kan niet telefoneren, het is onze schuld en probleem, hier krijgt u een proximus-abonnement voor die periode tot het opgelost is" vermoed ik.

Re: Nieuwe service van belgacom ??

Geplaatst: 25 okt 2007, 15:04
door hollebollegijs
verdickt schreef:Hallo,

Ik wou het hier maar even laten weten ( ben trouwens zelf een dommel klant ) maar mijn zuster had vorige week geen internet met haar skynet abo.

Naar het 0800 nummer gebeld en daar constateerden ze dat het probleem aan de lijn lag.

Resultaat: naar mijn zus werd gratis een proximus umts/gprs kaart opgestuurd (reeds de volgende dag in de bus).

Dit zou naar het schijnt een nieuwe service van belgacom zijn volgens de techniekers van belgacom.


meen je dat nu? nog niet van gehoord dat ze dat zouden toesturen, want zo goedkoop is dat nu niet omdat gratis toe te sturen?

Geplaatst: 25 okt 2007, 15:11
door Vieten
Zal er misschien van afhangen of je een 'grote' klant bent, of zo'n abonnement hebt waarbij een storing binnen de zoveel uren gerepareerd moet worden.

Geplaatst: 25 okt 2007, 20:12
door frodo
Onlangs zat ik ook zonder telefoon en toen werden alle oproepen gratis doorgeschakeld naar mijn gsm .

Geplaatst: 25 okt 2007, 21:18
door verdickt
Het gaat hier over een gewone particulier hoor. Ik vond het ook heel straf maar wel handig.

dat is reeds een tijdje zo

Geplaatst: 25 okt 2007, 22:23
door peewee
dit gebeurt wel meer en al langer dan jullie denken.
Dit is enkel in het geval er een probleem bij belgacom is.
Ook rekening houden dat de UMTS kaart enkel gebruikt mag worden binnen de normen van het abo no limit van proximus.

Geplaatst: 03 nov 2007, 12:17
door Matau
Bij mijn weten is deze 'oplossing' nog in testfase. Niet elke callcenter gaat deze oplossing kunnen aanbieden.

Geplaatst: 04 nov 2007, 02:33
door onwerkelijk
Bestaat inderdaad al geruime tijd. (+/- een jaar, kan me vergissen.)

Prijs jezelf gelukkig: you have officially been f*** by belgacom! ;)

Ah, so nice.