Pagina 1 van 1

@tiscali.be wordt @Scarlet.be

Geplaatst: 10 okt 2007, 18:58
door svermassen

Geplaatst: 14 okt 2007, 17:59
door gouranga
I found out the hard way...

Op woensdag 10/10/2007 kon ik geen connectie meer maken met het internet.
Ik kreeg de mededeling dat ik eerst aanpassingen moest doorvoeren.
Ik viel uit de lucht. Ik ben niet op de hoogte gebracht door Scarlet dat er wijzigingen doorgevoerd moesten worden.

Sinds de migratie van Tiscali naar Scarlet heb ik het volgende geconfigureerd op mijn.scarlet.be :
Het e-mailadres waarop u te bereiken bent: *.*@gmail.com.


Ik ontvang enkel elke maand de nieuwsbrief van Scarlet.
Mijn factuur wordt niet meer doorgemaild.
Ik heb dit kenbaar gemaakt aan de klantendienst maar er werd geen actie ondernomen.

Op 10/10/2007 heb ik dit weer aan de klantendienst gemeld, maar dit werd weer genegeerd.

Op 1 punt is er wel vooruitgang. De snelheid van de klantendienst. Nauwelijks een kwartier later had ik antwoord.


U hebt op 10-10-2007 om 11:44:04 de volgende vraag aan ons gesteld:
Geachte,

Sinds de migratie van Tiscali naar Scarlet heb ik ingesteld dat ik bereikbaar ben op *.*@gmail.com.

Reclame van Scarlet ontvang ik wel op dit adres, maar belangrijke informatie zoals wijziging van je login gegevens wegens juridische redenen ontvang ik niet op mijn gmail adres.

Mijn toegang tot internet moet eerst geblokkeerd worden om kenbaar te maken dat mijn login gegevens gewijzigd moeten worden.

Ik vind dit niet de correcte manier om dit aan de eindgebruiker kenbaar te maken.

Er is een technisch probleem in jullie systeem waardoor ik niet meer bereikbaar ben via mail.

Ik wens geen mailbox meer bij Scarlet want deze zijn niet beheersbaar qua spam.

Gelieve dit probleem recht te zetten want deze werkwijze is niet klantvriendelijk.
Gelieve de oplossing op kenbaar te maken via kerende mail op *.*@gmail.com

Hoogachtend,


Het antwoord is:
De reden waarom u geblokkeerd bent is omdat u ook nog de tiscali login gebruikt om op het internet geraken. Dit is vanaf heden niet meer mogelijk, en daarom dient u dan ook over te schakelen op de scarlet login. Gelieve dit aan te passen, en bij problemen ons te contacteren op het nummer 02/2752727.

Met vriendelijke groet,



Afdeling klantenservice


Als je dan gaat kijken op mijn.scarlet.be wat er exact gewijzigd moet worden vind je wel een pagina met afbeeldingen. Maar de afbeeldingen worden niet weergegeven....
http://support.in.scarlet.be/(osa0hu45m02vcoeo0swnro55)/direct.aspx?ug=1&N=14965&t=Nl

Uiteindelijk heb ik op goed gevoel mijn instellingen gewijzigd.