Pagina 1 van 1

yabu

Geplaatst: 09 okt 2007, 20:43
door Shaolin
Even op het net gesurfd naar de internetproviders en deze pagina tegengekomen : www.yabuadsl.be

Capaciteit van Yabu ADSL Basic Plus:
• max 4 pc's tegelijk toegestaan
• 4,00 mbps max download snelheid *
• 256 kbps max upload snelheid *
• 80 gb download dataverkeer per maand
• onbeperkt upload dataverkeer
• dynamisch ip adres
• voordeeluren** nieuw


Wie kent dit?

Jammergenoeg geen infi mailadres gezien.

Geplaatst: 09 okt 2007, 20:58
door Lord Utopia
Ik en nog vele anderen kennen het. Maar ik weet niet van kwaliteit of helpdesk. Is een reseller van Dommel.

Geplaatst: 09 okt 2007, 21:19
door meon
Ik ken iemand van die mensen van Yabu, maar nog nooit mee over Yabu gesproken :). Morgen eens aan de tand voelen ;).

Geplaatst: 09 okt 2007, 22:57
door ljd
Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service

Geplaatst: 09 okt 2007, 23:57
door meon
ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Euh?
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?

Geplaatst: 10 okt 2007, 00:08
door selder
meon schreef:...
Service? Waar?
+1!

Geplaatst: 10 okt 2007, 00:33
door crapiecorn
meon schreef:
ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Euh?
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
Service in de zin van "support" trekt idd op niet veel. Service in de zin van "product wat ze leveren" ben ik wel tevreden over.

Geplaatst: 10 okt 2007, 23:27
door MRC101
crapiecorn schreef:
meon schreef:
ljd schreef:Kan je beter dommel nemen. Ben je tenminste zeker van je service
Euh?
Ticket maken, wordt geclosed met de melding: telefoneer hiervoor. Joma joma. Ik wil naslag.
Of ticket maken, en geen oplossing krijgen, maar een workaround waarmee toch nog altijd niet hetzelfde bereikt wordt.
Of een ticket maken, en zelf 3 follow-ups geven, waarna het ticket na 4 maand geclosed wordt.
Service? Waar?
Service in de zin van "support" trekt idd op niet veel. Service in de zin van "product wat ze leveren" ben ik wel tevreden over.
Aangezien het over hetzelfde netwerk gaat (reseller), zal het wel even stabiel zijn hé.

Geplaatst: 11 okt 2007, 00:16
door gr4vity
Mark (yabu) is een toffe kerel.

Maar zoiezo, als er iets fysiek moet gebeuren aan je lijn moet je op Dommel EN Belgacom wachten. Dus sneller zal je niet geholpen worden, van alle Dommel resellers geeft Freedomnet de beste support trouwens, Fausto (de uitbater van freedomnet) heeft zeer nauwe contacten met Bart en Sandra. Hij kan dingen wel voorrang geven.

Ik wil niemand nu aanraden voor een reseller te nemen. Bij dommel ben je goedkoper af, is er een probleem met je lijn ben je sneller geholpen. Dommel heeft een zeer mooie toekomst voor zijn klanten, dus als je snel mee wilt evolueren dan moet je dommel nemen.

Geplaatst: 18 okt 2007, 22:58
door jjvk
Daar ik bij Scarlet ben en nu wil overgaan naar een andere provider heb ik mij ook in kontakt gesteld bij Freedomnet.
Alle informatie gingen zij mij toezenden, inclusief de lijntest en hoever ik mij van de centrale bevind.
Momenteel, en dit is al zo'n 3 weken geleden, heb ik nog steeds geen enkel antwoord mogen ontvangen. Al 2 x gemaild, idem YabU.
En Dommel zend mij enkel Tickets toe dat mijn aanvraag in behandeling is, maar momenteel ook geen antwoord.

Geplaatst: 19 okt 2007, 01:07
door Robbe
meon schreef:Service? Waar?
Na de 3e keer bellen en een bekwame persoon aan de lijn te krijgen ...
Want reageren op ticketten is ni direct hun favoriete bezigheid :P