Maandelijke huur adsl lijn inbegerepen bij alle providers?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
jjvk
Starter Plus
Starter Plus

Dag,
Kan er mij soms iemand meedelen of bij de prijzen hier op de site van de verschillende internetproviders ook de Belgacom maandelijkse kosten voor de adsl lijn erbij gerekend zijn?
Bij Scarlet is dit namelijk tesamen gevoegd, maar bij de andere providers weet ik daar niets van af.
Hoeveel bedragen deze kosten wel?
Indien deze niet inbegrepen zijn geeft dit wel een vertekend beeld wat prijzen betreft.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

neen dit is niet bij alle zo.

Maar heel weinig komt dit voor
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Algemeen kan gesteld worden als de ISP een bundel verkoopt (dus Tel en internet) dan is de huurprijs van je koperpaar inbegrepen. Bij producten (scarlet unlimited ed) waarbij het enkel de internetverbinding is, moet je nog je telefoonabonnement betalen aan belgacom.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Bedoelt hij degelijk het koper paar of het ADSL signaal zoals vroeger het geval bij BGC was, dat je internet abonnement en ADSL signaal apart moest betalen, wilde je dan nog eens een apart koper paar dan moest je hiervoor nogmaals opleggen.

Wat ik eigenlijk in principe niet begrijp maar kom, als ik morgen televisie wil moet ik toch ook geen extra kosten betalen om de lijn te huren, zelfde geld voor elektriciteit, water, enz. Bij Belgacom vinden dat ze dit wel moeten aanrekenen. (raw copper dus)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”