Pagina 1 van 1

klachten over kabelmaatschappij

Geplaatst: 26 sep 2007, 19:51
door benneken1407
Hallo,

zoals ik onlangs zei had ik de opzeg van kabeltelevisie gedaan...
WVEM rekent me 62 euro enz voor het afsluiten?
ik heb me gehoord dat je een contract kosteloos moet kunne opzeggen na een periode van 1 jaar....
ik heb dit ook aan WVEM gemeld via mail maar deze willen hierop niet antwoorden...
waar kan ik terecht voor klachten?
voor telefonie heb je de ombudsdienst ,maar wat moet ik doen voor de kabeltelevisie?

Groetjes,

Re: klachten over kabelmaatschappij

Geplaatst: 27 sep 2007, 06:44
door darkzero
heb overlaatst ook dat bedrag moeten betalen. en nog eens datzelfde bedrag om ergens anders aan te sluiten. duur grapje zenne... :|

Geplaatst: 27 sep 2007, 13:05
door BungaMan
ge kunt met alles terecht bij de ombudsdienst

Geplaatst: 27 sep 2007, 13:27
door Sinvraal
Wij zullen = situatie hebben binnen 1 1/2 jaar (bouw). Heb WVEM Vl-Brabant een mailke gestuurd met dezelfde vraag, 'ns kijken wat ze daar zeggen (als ze al antwoorden :? )
Trouwens, heeft iemand nog een contract liggen (die van ons ga ik denk ik nie meer hebben). Staat daar niks in over afsluitingen?

Geplaatst: 03 okt 2007, 08:53
door Sinvraal
Ik heb intussen al antwoord gekregen van WVEM (vlotjes , goed hè :wink: )

QUOTE
Geachte
Een opzeg dient schrifetlijk te gebeuren één maand vooraf per brief, fax of mail met vermelding van naam, adres, datum,reden en rekeningnummer
Indien u buiten ons gebied verhuisd zijn er geen afsluitkosten

Mvg

linda

Beste WVEM,
Wij zijn al jaren klant bij (heb even ons klantnummer niet bij de hand), maar zouden volgend jaar bouwen en uiteraard verhuizen. In die gemeente is WVEM niet actief. Hoe zit het dan met de afsluitingskosten van onze huidige kabelaansluiting?
UNQUOTE