Té(?) ijverige telefoonmedewerkers...
Geplaatst: 25 sep 2007, 11:11
Onlangs overgeschakeld naar dommel. Nadat ik actief bleek te zijn via dommel, snel even naar BGC gebeld om te checken of dommel eventueel een aanvraag tot opzegging van mijn ADSL-GO abbo had ingediend. (Ik had ook al eens bij dommel gepolsd en zij vertelden dat ik dit zelf moet doen; Op verschillende topics op userbase kan ik echter lezen dat dommel dit zelf wel doet)
Die vriendelijke medewerkster van BGC vertelt mij dat zij tot op heden geen enkele aanvraag tot opzegging heeft ontvangen, en dat ik dit moet regelen via een aangetekend schrijven (wat ik al van plan was).
Deze ochtend dus even naar het postkantoor gelopen op een aangetekend schrijven te doen; kom ik terug thuis en vind ik in mijn brievenbus een melding van BGC dat zij mijn opzeg goed ontvangen hebben, in te gaan op 3okt.
Ofwel zijn ze bij de post wel héél snel
Ofwel was de mevrouw op te klantendienst iets te ijverig... Ik spreek nog maar over een opzegging en zij realiseren die meteen?
Vind ik toch niet helemaal juist...
CuBe
Die vriendelijke medewerkster van BGC vertelt mij dat zij tot op heden geen enkele aanvraag tot opzegging heeft ontvangen, en dat ik dit moet regelen via een aangetekend schrijven (wat ik al van plan was).
Deze ochtend dus even naar het postkantoor gelopen op een aangetekend schrijven te doen; kom ik terug thuis en vind ik in mijn brievenbus een melding van BGC dat zij mijn opzeg goed ontvangen hebben, in te gaan op 3okt.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ofwel was de mevrouw op te klantendienst iets te ijverig... Ik spreek nog maar over een opzegging en zij realiseren die meteen?
Vind ik toch niet helemaal juist...
CuBe