Pagina 1 van 1
verbruik
Geplaatst: 17 sep 2007, 10:44
door jsierens
Is de plaats waar je je verbruik kan nakijken verplaatst? Ik vind die pagina niet meer weer op mijn.scarlet.be.
Groeten,
Jan
Geplaatst: 17 sep 2007, 11:10
door Chewie
bij mij staat mijn verbruik er nog altijd tussen.
Geplaatst: 17 sep 2007, 11:16
door kweezie wabbit
Hier ook geen probleem.
Geplaatst: 17 sep 2007, 20:47
door Block
tabblad verbruik was bij mij gisteren ook verdwenen, vandaag staat die er terug.
Geplaatst: 17 sep 2007, 21:25
door flt
bij mij staat deze er nog altijd maar is niet meer geupdate sinds 14/09
Geplaatst: 18 sep 2007, 06:58
door skipper
flt schreef:bij mij staat deze er nog altijd maar is niet meer geupdate sinds 14/09
Hier marcheert alles normaal
Geplaatst: 18 sep 2007, 18:42
door Sparky
flt schreef:bij mij staat deze er nog altijd maar is niet meer geupdate sinds 14/09
Bij ontbrak 15 en 16 september ook. Nu kijk ik naar mijn verbruik en opeens staat 15 september er tussen
Geplaatst: 19 sep 2007, 20:06
door coldman
bij mij ontbreekt ook 1 dag maar voor de rest geen probleem
Geplaatst: 19 sep 2007, 22:51
door debesten
Ik gebruik daarvoor "ISP monitor" (
http://www.ispmonitor.be/). Zeer handig imo
Geplaatst: 19 sep 2007, 23:00
door flt
ISPMonitor haalt gewoon de statistieken van de Scarlet website.
Als de site dus problemen heeft heb je dus hetzelfde resultaat
Geplaatst: 20 sep 2007, 20:41
door svermassen
Bij mij lijkt de teller niet 100% correct te werken.
Staan ineens dagen op van vorige maand
Geplaatst: 01 okt 2007, 11:57
door emke
mijn verbruik is niet meer aangepast sinds 25 september.
dit is redelijk vervelend vind ik.
Geplaatst: 01 okt 2007, 12:32
door Chewie
Bij mij is het niet meer aangepast sinds 28 september
Geplaatst: 01 okt 2007, 14:29
door Kemblin
bij mij ook niet meer sinds 25 september :/
Geplaatst: 01 okt 2007, 18:47
door svermassen
Ook vanaf 25/09 ...
Geplaatst: 01 okt 2007, 19:01
door skipper
Ik mankeer hier 26, 27 en 30 september. Ook voor vandaag vind ik voorlopig niets terug.
Het zal toch zeker niks te maken hebben met hun D-day!
(Aanpassen snelheid ADSL-Unlimited vanaf 1 oktober) ?????
Geplaatst: 01 okt 2007, 23:37
door svermassen
Geplaatst: 02 okt 2007, 00:25
door jjvk
Bij mij verdwijnt deze nogal vaak en opeens staat deze terug.
Rare vogels bij Scarlet
Geplaatst: 02 okt 2007, 18:14
door booker
Vandaag gebeld naar de helpdesk en deze vertelden dat het verbruik van de periode waar de meter niets registreerd niet zou meetellen in het totaal.
Geplaatst: 02 okt 2007, 19:51
door Shaolin
Mijn leuze is ; eerst zien en dan geloven.
Ik kan je maar de raad geven om alles goed te kontroleren, want bij Scarlet zijn ze vlug met zeggen... doen is iets anders als je de forums doorneemt...
Geplaatst: 02 okt 2007, 21:08
door fusionbe
Eerst niks vanaf 25 sept, gisteren stond er dan ineens 2,7 gig verbruik op en nu staat de meter ineens terug op 0.
Geplaatst: 03 okt 2007, 20:26
door svermassen
Verbruik
Geplaatst: 04 okt 2007, 00:31
door RubenVanBeurden
als je een probleem hebt met deze meter
02/275.27.27
Melden dat het probleem bestaat en de scarlet helpdesk zal uw probleem melden.
Geplaatst: 04 okt 2007, 07:17
door booker
Ik krijg volgende foutmelding als ik het verbruik wil controleren.
Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.
(vette tekst werd gewijzigd naar blauwe kleur)
Bewerkt door Blue-Sky,
Gelieve geen
rode tekst te gebruiken.
Lees de
Regels
Opmerkingen in rood worden gebruikt om de gebruiker ergens op te wijzen dat niet in orde is. Gebruik dus deze kleur niet en gedraag je dus niet als moderator.
Geplaatst: 04 okt 2007, 14:28
door Chewie
De verbruiksmeter werkt bij mij sinds gisteren trug
Geplaatst: 04 okt 2007, 20:14
door svermassen
Geduld is een mooie deugd