mail problemen
Geplaatst: 10 sep 2007, 18:57
Hallo
Om een mail aan te maken moet je via schedom naar pakkketen gaan en daar op die O klikken. Je komt dan in de dslmail manager terecht. Ik heb daar mijn mailbox gemaakt. Je ziet vanonder een lijstje van de mailboxen.
Dit heb ik verleden week gedaan
Nu wil eens mijn email eens testen door in te loggen op webmail.dommel.be Dit gaat niet. Er komt een melding op dat het aanmelden mislukt is.
Als ik via gmail een berichtje stuur naar mijn aangemaakt dommel email adres krijg ik het bericht dat het email adres niet bestaat.
Ik heb al eens een mailke gestuurd naar dommel en die raden mij aan naar een duur 070 nr te bellen.
Voor dat ik dit ga doen, wil eens horen hoelang dit duurt om te activeren.
Of kan je alleen maar inloggen via een dommel ip? (wat niet logisch is denk ik)
dank bij voorbaat
Om een mail aan te maken moet je via schedom naar pakkketen gaan en daar op die O klikken. Je komt dan in de dslmail manager terecht. Ik heb daar mijn mailbox gemaakt. Je ziet vanonder een lijstje van de mailboxen.
Dit heb ik verleden week gedaan
Nu wil eens mijn email eens testen door in te loggen op webmail.dommel.be Dit gaat niet. Er komt een melding op dat het aanmelden mislukt is.
Als ik via gmail een berichtje stuur naar mijn aangemaakt dommel email adres krijg ik het bericht dat het email adres niet bestaat.
Ik heb al eens een mailke gestuurd naar dommel en die raden mij aan naar een duur 070 nr te bellen.
Voor dat ik dit ga doen, wil eens horen hoelang dit duurt om te activeren.
Of kan je alleen maar inloggen via een dommel ip? (wat niet logisch is denk ik)
dank bij voorbaat