Pagina 1 van 1

regelmatige uitval/constante smallband

Geplaatst: 09 sep 2007, 20:22
door boostah
sinds woensdag gaat men internet extreem traag en valt het regelmatig uit

volume is nog in orde (nog 10 gig over voor de rest van de maand), al andere router geprobeert deze gaf hetzelfde, belgacom helpdesk zegt dat er niks fout is met de lijn

dus iemand die weet wat het nog kan zijn?

Geplaatst: 11 sep 2007, 01:55
door Xi
u vraag staat hier nu al even, kan je mischien wat meer informatie posten
sinds waneer heb je dit voor als je modem lijnwaarden weergeeft welke zijn die ed

Geplaatst: 11 sep 2007, 05:13
door Blue-Sky
Vermits de helpdesk zegt dat er met je lijn niets aan de hand is, na hun metingen.
Oorzaken kunnen er verschillende zijn, zoals storing door bedrijven welke veel stroom verbruiken. (industrie zone)

Slecht contact in de inwendige bedrading in je woning, telefoon dozen/doos.
Nu dat had men wel gezien, bij de helpdesk Belgacom.
Als het blijft duren, bellen naar de helpdesk op het
Nr. -----------------0800 23451
Voor een lijntest 0800 22312

Moeilijk vast te stellen wat juist het probleem is, vooral indien de storing maar sporadisch voorkomt.
Vragen dat 'n technieker langs komt om na te zien, met hun eigen modem en PC.

Als de fout niet aan uw inwendige bedrading ligt, maar buiten uw woning dan zijn er normaal geen onkosten voor jou.

:wink: