netwerkkaart stuk na formateren???

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
noob
Starter
Starter

ik heb gisteren bij een vriend format c gedaan ,en terug windows xp erop gezet, na alles gedaan te hebben,wil ik gaan surfen voor te zien dat alles ok is en ik kan geen verbinding maken ,deze windows xp (orginele!!!)zegt dat er geen netwerkkaart er in zit ,maar er zit er wel één in en het lichtje brandt ervan ik heb ook al is de stekkers van me moden uitgetroken 10 a 15 sec helpt ook niet weet iemand wat dit is of moet ik een andere netwerk kaart nemen ????
help graag hiervoor alvast bedankt :oops: :oops: :oops:
DimaX
Pro Member
Pro Member

Tuurlijk je moet eerst drivers installeren !

En deze topic moet niet in telenet staan maar bij netwerken, dus volende keer in de juiste posten :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Bij deze is het topic verplaatst.
Afbeelding
misterjo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

grappigste post van september :)

Over welke netwerkkaart hebben we het hier , dan kunnen we u op zen' minst een linkje naar de driver geven... :roll:
brechtvm
Member
Member

misterjo schreef:grappigste post van september :)

Over welke netwerkkaart hebben we het hier , dan kunnen we u op zen' minst een linkje naar de driver geven... :roll:
een groene :lol:
...
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Kijk eens bij apparaatbeheer of er nergens een uitroepteken staat. Deze computer -> rechts klikken, eigenschappen -> tabblad hardware.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”