Pagina 1 van 1

facturatie

Geplaatst: 30 aug 2007, 17:55
door darkzero
2 vraagjes:

ik heb eind juli besteld en ben ondertussen online sinds 14 augustus.
ik heb moeten betalen voor juli, augustus en heb nu de factuur voor september binnen. hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?

ik betaal nu gewoon per overschrijving met pcbanking. ik zou een domiciliëring willen aanmaken? hoe ga ik te werk en waar vind ik alle nodige gegevens?

Geplaatst: 30 aug 2007, 17:58
door ljd
Email naar dommel dat je domiciliering wil activeren en dan krijg je een blad met daarop de gegevens die je moet afgeven bij je bank

Re: facturatie

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:01
door xenne
darkzero schreef:hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?
ik denk dat je betaald vanaf wanneer je dossier in orde is. ik betaal vanaf de 14 augustus en ben pas sinds de 21e geaktiveerd

Re: facturatie

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:04
door darkzero
staan die gegevens voor domiciliëring dan nergens online? ik kan dat zelf aanmaken met pcbanking maar heb de juiste gegevens nodig. naar welk emailadres dien ik te mailen?

dus juli heb ik wel betaald maar dat is dus weggegooid geld voor mij maar mooi "in the pocket" voor hen :evil:
van augustus kan ik nog begrijpen...

Re: facturatie

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:04
door Robbe
xenne schreef:
darkzero schreef:hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?
ik denk dat je betaald vanaf wanneer je dossier in orde is. ik betaal vanaf de 14 augustus en ben pas sinds de 21e geaktiveerd
Dat is idd zo.

Re: facturatie

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:16
door xenne
darkzero schreef:dus juli heb ik wel betaald maar dat is dus weggegooid geld voor mij maar mooi "in the pocket" voor hen :evil:
van augustus kan ik nog begrijpen...
ik vind het ook maar raar... zeker voor mensen die lang moeten wachten op aktivatie is het onrechtvaardig. volgens mij zou je klacht kunnen indienen bij de ombudsman, maar ja ...

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:22
door ljd
Je hebt ook een nummer nodig bij die domiciliering . Dat krijg je van dommel

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:25
door xenne
ljd schreef:Je hebt ook een nummer nodig bij die domiciliering . Dat krijg je van dommel
btw, kan je dat niet zien op het CRM paneel of je domicilatie in orde is?

bij mijn gegevens staat er daar :
DOMINO: no domi activated

wil dat zeggen dat domiciliering nog niet in orde is? of is dat iets totaal anders?

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:42
door Petrikske
Is wel raar, toen ik mijn eerste factuur kreeg toen ik online was moest die niet onmiddelijk betaald worden.

Al naar uiterste datum van betaling gekeken?

Re: facturatie

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:45
door Petrikske
xenne schreef:volgens mij zou je klacht kunnen indienen bij de ombudsman, maar ja ...
Tsss............ als je denkt dat er iets fout zit zou je dan beter eerst geen belletje naar Dommel doen?

Geplaatst: 30 aug 2007, 18:58
door zippie666
Ombudsman mag je dacht ik enkel gebruiken als je na herhaaldelijk proberen bij de provider niet geholpen wordt, dus idd best eerst eens contact opnemen met Dommel zelf me dunkt.

Geplaatst: 30 aug 2007, 22:17
door xenne
zippie666 schreef:Ombudsman mag je dacht ik enkel gebruiken als je na herhaaldelijk proberen bij de provider niet geholpen wordt, dus idd best eerst eens contact opnemen met Dommel zelf me dunkt.
bedankt voor de info. ik ben trouwens niet van plan die in te schakelen, het is gewoon de moeite niet.

kan er wel nog eens iemand antwoorden op het volgende:

Code: Selecteer alles

kan je dat niet zien op het CRM paneel of je domicilatie in orde is?

bij mijn gegevens staat er daar :
DOMINO: no domi activated

wil dat zeggen dat domiciliering nog niet in orde is? of is dat iets totaal anders?

Geplaatst: 30 aug 2007, 22:50
door Beostar
volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.

Voor zover ik het begrijp ;)

Geplaatst: 30 aug 2007, 22:59
door xenne
Beostar schreef:volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.

Voor zover ik het begrijp ;)
oké, bedankt... ik zal dan maar eens contact opnemen met m'n bank. :roll:

Geplaatst: 30 aug 2007, 23:00
door yama
Beostar schreef:volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.

Voor zover ik het begrijp ;)
Denk dat ook . Ik heb geen domiciliëring aangevraagd en staat ook geen domi activated .

Dus zal bij jou nog niet geactiveerd zijn xenne 0/

Geplaatst: 30 aug 2007, 23:01
door yama
lap te laat weer :lol: :roll: :-o :-) :-D

Geplaatst: 05 sep 2007, 13:45
door darkzero
ik heb dommel gemaild, het papier van domiciliëring ingevuld en laten invullen en verwerken op de bank. moet ik dit papier nu ook terugsturen naar dommel? elektronisch is 't dus al in orde gebracht bij de bank.

Geplaatst: 05 sep 2007, 14:07
door ljd
neen, je moet dit niet melden aan dommel , die zullen het wel merken als ze jouw bank aanspreken voor dit :-D

Geplaatst: 05 sep 2007, 16:14
door xenne
ljd schreef:neen, je moet dit niet melden aan dommel , die zullen het wel merken als ze jouw bank aanspreken voor dit :-D
je kan het zien dat het verwerkt is op het CRM paneel, bij my information. daar stond vorige week bij mij nog DOMINO: no domi activated. nu staat er domiciliation id: xxx-xxxxxxxxx-xxx, dus weer iets dat in orde is

Geplaatst: 11 sep 2007, 15:06
door darkzero
vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?

Geplaatst: 11 sep 2007, 15:22
door xenne
darkzero schreef:vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?
ik heb het aangevraagd de 14/08 online via pc banking, en de 5e september is mijn status pas gewijzigd op het CRM paneel. zal natuurlijk afhankelijk zijn van uw bankier

Geplaatst: 11 sep 2007, 16:16
door yama
Krijg je je proforma facturen altijd uitsluitend via mail?

Geplaatst: 11 sep 2007, 16:22
door xenne
yama schreef:Krijg je je proforma facturen altijd uitsluitend via mail?
yep, nog nooit iets in de bus gekregen van dommel

Geplaatst: 11 sep 2007, 16:28
door darkzero
altijd via mail gehad ja en de laatste heb ik gehad net voor ik m'n domi geactiveerd heb dus die heb ik nog zo betaald via overschrijving. heb ondertussen ook bericht gehad via mail dat ze de betaling van de pro forma goed ontvangen hebben. maar nog niks van domi dus...

Geplaatst: 14 sep 2007, 20:22
door DaNi0
darkzero schreef:vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?
Je contract moet eerst verwerkt en in orde zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal je dan ook je eerste factuur zelf moeten overschrijven. Hier was dit ook zo waardoor alles wat vertraging opliep en ik nu enkele dagen zonder internet kom te zitten...

edit: Had 2e pagina nog niet gezien.