Pagina 1 van 1

Verlaging abonnementskosten zelf aanvragen voor Unlimited

Geplaatst: 30 aug 2007, 10:58
door krispa
Gisteren reclame gekregen van Scarlet: 6 Unlimited aan 34.95 euro voor 30Gb volume en 6Mb snelheid. Even telefoontje gepleegd daar ik als trouwe (al 6 jaar) abonnee 39.49 euro betaal. Blijkt dat de snelheid en het volume automatisch aangepast wordt, en inderdaad, mijn volume is sinds enkele maanden verhoogt maar mijn snelheid blijft wat het was (laatste meting 2800 Kb/ sec). Dit zou indien technisch mogelijk aangepast worden maar zeker niet voor oktober. Wat wel kon was de prijs van mijn abonnement verlagen naar 34.95 euro. Dit gebeurt enkel op aanvraag waarbij intern het abonnement gewijzigd wordt. Besluit: bellen naar 02/2752727 (facturatiedienst) of je blijft eeuwig 4,54 euro te veel betalen.

Geplaatst: 30 aug 2007, 12:43
door meon
Wel oppassen: mogelijk teken je daarbij in voor een nieuw volledig contractjaar.

Geplaatst: 30 aug 2007, 15:08
door krispa
idd, maar ik ben dan ook al 6 jaar klant en scarlet is helemaal niet slecht dus dat is geen punt. Vind het alleen erg dat ze hun trouwe klanten hier een beetje in de steek laten.

Geplaatst: 30 aug 2007, 17:19
door lithion
Ik heb bij mijn ouderlijk huis nog altijd één lopen aan 29,00 EUR/maand. :P

Geplaatst: 30 aug 2007, 22:52
door svermassen
Je tekent inderdaad een nieuw contract.

Geplaatst: 31 aug 2007, 10:47
door speciall
svermassen schreef:Je tekent inderdaad een nieuw contract.
Nee hoor,
Je tekent juist niets, ze rammen alleen een nieuw jaarabo door je strot, zonder je daarvan op de hoogte te brengen... Ik heb het ook gehad toen ik een bepaalde korting aanvroeg...

Geplaatst: 31 aug 2007, 10:56
door svermassen
Ja, juist op die manier.
Staat gewoon in de kleine lettertjes ergens.
Heb hetzelfde aan de hand gehad met ONE.
Maar dat was voor die 2 euro i.v.m. de extra snelheid.
En das dan terug een contract van 15 maanden...

Geplaatst: 17 dec 2007, 13:06
door larryman
svermassen schreef:Ja, juist op die manier.
Staat gewoon in de kleine lettertjes ergens.
Heb hetzelfde aan de hand gehad met ONE.
Maar dat was voor die 2 euro i.v.m. de extra snelheid.
En das dan terug een contract van 15 maanden...
Yep same here...

Geplaatst: 17 dec 2007, 14:01
door skipper
Ik zal eens eerst afwachten totdat ze hier mijn snelheid omhoogtrekken tot 6 Mb, en zal er dan eens over nadenken om eventueel mijn abonnement (voor 15 maanden) te vernieuwen en zodoende 5 euro minder te betalen.
Eerst zien of ze hun beloofde (snelheids)beloften kunnen en willen waarmaken!

Geplaatst: 17 dec 2007, 21:24
door Rudi.$
speciall schreef:
svermassen schreef:Je tekent inderdaad een nieuw contract.
Nee hoor,
Je tekent juist niets, ze rammen alleen een nieuw jaarabo door je strot, zonder je daarvan op de hoogte te brengen... Ik heb het ook gehad toen ik een bepaalde korting aanvroeg...
En doordat je naar die lagere maandsom bent gegaan ga je nu WEL worden geindexeeerd!!!

Geplaatst: 17 dec 2007, 21:49
door svermassen
meon schreef:Wel oppassen: mogelijk teken je daarbij in voor een nieuw volledig contractjaar.
15 maanden

Re: Verlaging abonnementskosten zelf aanvragen voor Unlimite

Geplaatst: 14 maa 2008, 11:32
door neon
krispa schreef:Gisteren reclame gekregen van Scarlet: 6 Unlimited aan 34.95 euro voor 30Gb volume en 6Mb snelheid. Even telefoontje gepleegd daar ik als trouwe (al 6 jaar) abonnee 39.49 euro betaal. Blijkt dat de snelheid en het volume automatisch aangepast wordt, en inderdaad, mijn volume is sinds enkele maanden verhoogt maar mijn snelheid blijft wat het was (laatste meting 2800 Kb/ sec). Dit zou indien technisch mogelijk aangepast worden maar zeker niet voor oktober. Wat wel kon was de prijs van mijn abonnement verlagen naar 34.95 euro. Dit gebeurt enkel op aanvraag waarbij intern het abonnement gewijzigd wordt. Besluit: bellen naar 02/2752727 (facturatiedienst) of je blijft eeuwig 4,54 euro te veel betalen.
Kan iemand dit bevestigen? Ik heb hetzelfde geprobeerd, maar ze beweren bij hoog en laag op de facturatiedienst dat ik wel het juiste bedrag betaal. En ik ben al klant sedert 2003 en betaal dus dus 50,99eur. (39,99 + 10eur voor onbeperkt nationaal bellen en 1 eur indexatie erbij sedert 2008).

Geplaatst: 14 maa 2008, 11:47
door lithion
http://www.scarlet.be/nl/one/: € 50,95 per maand. Als je persé 4 cent goedkoper wil zijn zal je contract wel verlengd worden met 15 maanden.

Geplaatst: 14 maa 2008, 12:07
door neon
lithion schreef:http://www.scarlet.be/nl/one/: € 50,95 per maand. Als je persé 4 cent goedkoper wil zijn zal je contract wel verlengd worden met 15 maanden.
dat bedoelde ik dus 50,95.

Geplaatst: 14 maa 2008, 17:38
door lithion
Je hebt toch het tarief dat momenteel geldt? De topic ging over een gebruiker die nog een oud ADSL tarief betaalde terwijl er een nieuw tarief was dat 5 EUR goedkoper was.

Geplaatst: 14 maa 2008, 20:59
door neon
lithion schreef:Je hebt toch het tarief dat momenteel geldt? De topic ging over een gebruiker die nog een oud ADSL tarief betaalde terwijl er een nieuw tarief was dat 5 EUR goedkoper was.
Blijkbaar wel! toch bedankt...

Enige wat we niet hebben is de 20Mbps en 100Gb download die ze aan nieuwe klanten beloven... enerzijds zou je toch verwachten dat mensen die al paar jaar klant zijn voorrang bieden. Maar ja, de commercie hé...

Geplaatst: 15 maa 2008, 20:29
door lithion
Neon, die 20Mbps is enkel voor klanten die zich in een gebied bevinden waar Scarlet ADSL2+ aanbiedt. Dit is momenteel erg beperkt.

Geplaatst: 25 maa 2008, 09:56
door neon
lithion schreef:Neon, die 20Mbps is enkel voor klanten die zich in een gebied bevinden waar Scarlet ADSL2+ aanbiedt. Dit is momenteel erg beperkt.
Ja, blijkbaar wel "De dienst Scarlet ADSL 20 die u wenst te bestellen kan niet geïnstalleerd worden omwille van een te grote afstand van de centrale."

Geplaatst: 25 maa 2008, 10:19
door fluppie
Het is waar wat Lithion hier post,ik woon maar 500 meter van de centrale,en heb ook maar 6mbps hoor,ik vind dat ze zouden moeten die reklame verbieden,zolang geen 70% van hun klanten die snelheid (20)effectief kunnen krijgen.
Nu maken ze er al reklame over,als ze maar 1 klant kunnen aansluiten.

Geplaatst: 25 maa 2008, 11:27
door neon
fluppie schreef:Het is waar wat Lithion hier post,ik woon maar 500 meter van de centrale,en heb ook maar 6mbps hoor,ik vind dat ze zouden moeten die reklame verbieden,zolang geen 70% van hun klanten die snelheid (20)effectief kunnen krijgen.
Nu maken ze er al reklame over,als ze maar 1 klant kunnen aansluiten.
Ja, volgens mij hebben enkel mensen die in dezelfde straat van de hoofdcentrale van Scarlet wonen dit! Over misleidende reclame gesproken...