Pagina 1 van 1

Tevreden over Scarlet support

Geplaatst: 25 aug 2007, 00:07
door Block
Onder het motto, als het goed is mag het ook gezegd worden.

Na 2.5 jaar heeft mijn scarlet one box het begeven. Naar de helpdesk gebeld, vrijwel direct iemand aan de lijn (dit was vroeger wel anders).

De dag nadien zijn ze (Janssens field services) de modem al komen vervangen. Nog een uitlezing van SNR en line ATTN waarden (worden blijkbaar bijgehouden via screenshots?).

Het blijkt dat toch dat Scarlet professioneler begint te gedragen en zich laat helpen door professionelere onderaannemers!


Hebben jullie dezelfde ervaringen met helpdesk en/of support? Dit was vroeger toch zonder twijfel de zwakke schakel van Scarlet, maar blijkt toch te worden aangepakt?

Congrats!

Geplaatst: 25 aug 2007, 02:01
door Mr.T
leuk om te horen dat het erop vooruit gaat

Geplaatst: 25 aug 2007, 09:52
door Vladimirke
Ja, ze zijn er op vooruit gegaan.
Hier waren ze er ook vlug bij toen mijn modem kuren vertoonde.

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=14632

Geplaatst: 26 aug 2007, 16:38
door deej
Da's goed nieuws want samen met KPN moeten zij een tegengewicht vormen tegen Belgacom / Telenet. Als ze goedkope abonnementen met deftige support beginnen te verkopen kan dat hun marktaandeel alleen maar ten goede komen.

Geplaatst: 26 aug 2007, 16:44
door svermassen
Fijn te horen !

Geplaatst: 14 sep 2007, 22:25
door gamevampy
kzal dan ook es moete belle voor men boxje
blokeert om de zoveel dage..

as et ook zo rap gaat..amen! :-D

Geplaatst: 11 okt 2007, 23:53
door Firebird
Is hun reputatie niet al volledig verknoeid? :-D
Enfin, des te beter natuurlijk... zelf heb ik er verschrikkelijk slechte ervaringen mee gehad, enkele jaren terug.

Geplaatst: 13 okt 2007, 14:31
door jjvk
10 dagen zonder enig nieuws afgesloten geweest, 7 x gebeld, 3 emails,
2 x aangetekend geschreven, resultaat van 4 mbps naar 1 mbps voor 35 per maand en enkel dit bericht per mail ontvangen na een maand :

Geachte,

Uw lijn is spijtig genoeg wegens technische redenen naar een 1mbit profiel gewijzigd. Met redenen dat de stabiliteit niet gegarandeerd kan worden op een hoger lijnprofiel kan deze niet verhoogd worden.


Met vriendelijke groeten,

De Scarlet Helpdesk

Tevreden is iets anders, zeker één van de nog weinge scarlets fans?

Geplaatst: 13 okt 2007, 14:52
door lithion
jjvk schreef:Tevreden is iets anders, zeker één van de weinge scarlets fans?
Maar het bericht dateerd dan ook van 2005..
Van augustus 2007 bedoel je zeker?

Geplaatst: 13 okt 2007, 23:19
door jjvk
Inderdaad, sorry, typfoutje..
Werd aangepast.