Tevreden over Scarlet support
Geplaatst: 25 aug 2007, 00:07
Onder het motto, als het goed is mag het ook gezegd worden.
Na 2.5 jaar heeft mijn scarlet one box het begeven. Naar de helpdesk gebeld, vrijwel direct iemand aan de lijn (dit was vroeger wel anders).
De dag nadien zijn ze (Janssens field services) de modem al komen vervangen. Nog een uitlezing van SNR en line ATTN waarden (worden blijkbaar bijgehouden via screenshots?).
Het blijkt dat toch dat Scarlet professioneler begint te gedragen en zich laat helpen door professionelere onderaannemers!
Hebben jullie dezelfde ervaringen met helpdesk en/of support? Dit was vroeger toch zonder twijfel de zwakke schakel van Scarlet, maar blijkt toch te worden aangepakt?
Congrats!
Na 2.5 jaar heeft mijn scarlet one box het begeven. Naar de helpdesk gebeld, vrijwel direct iemand aan de lijn (dit was vroeger wel anders).
De dag nadien zijn ze (Janssens field services) de modem al komen vervangen. Nog een uitlezing van SNR en line ATTN waarden (worden blijkbaar bijgehouden via screenshots?).
Het blijkt dat toch dat Scarlet professioneler begint te gedragen en zich laat helpen door professionelere onderaannemers!
Hebben jullie dezelfde ervaringen met helpdesk en/of support? Dit was vroeger toch zonder twijfel de zwakke schakel van Scarlet, maar blijkt toch te worden aangepakt?
Congrats!