nieuwe smile promo

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bij aangaan van 18 maanden contract krijg je bij :

Smile 5
Gedurende 6 maanden elke maand 600 gratis belminuten OF 600 gratis sms'en naar Proximus-nummers. Te gebruiken tijdens het weekend en feestdagen (niet overdraagbaar).

Smile 10, 20, 35
Gedurende 6 maanden elke maand 1200 gratis belminuten OF 1200 gratis sms'en naar Proximus-nummers. Te gebruiken van maandag tot vrijdag van 19h tot 7h, tijdens het weekend en feestdagen (niet overdraagbaar).

Smile 55, 75
Gedurende 6 maanden elke maand 1500 gratis belminuten OF 1500 gratis sms'en naar Proximus-nummers. Te gebruiken op elk moment, elke weekdag, tijdens het weekend en feestdagen (niet overdraagbaar).

Business Easy betaal je 10€ ipv 20€ de eerste 12 maanden
btw niet inbegrepen

Business Intense betaal je 60€ ipv 75€ de eerste 12 maanden btw niet inbegrepen
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

proxiboyke schreef:Bij aangaan van 18 maanden contract krijg je bij :

Smile 5
Gedurende 6 maanden elke maand 600 gratis belminuten OF 600 gratis sms'en naar Proximus-nummers. Te gebruiken tijdens het weekend en feestdagen (niet overdraagbaar).

Smile 10, 20, 35
Gedurende 6 maanden elke maand 1200 gratis belminuten OF 1200 gratis sms'en naar Proximus-nummers. Te gebruiken van maandag tot vrijdag van 19h tot 7h, tijdens het weekend en feestdagen (niet overdraagbaar).

Smile 55, 75
Gedurende 6 maanden elke maand 1500 gratis belminuten OF 1500 gratis sms'en naar Proximus-nummers. Te gebruiken op elk moment, elke weekdag, tijdens het weekend en feestdagen (niet overdraagbaar).

Business Easy betaal je 10€ ipv 20€ de eerste 12 maanden
btw niet inbegrepen

Business Intense betaal je 60€ ipv 75€ de eerste 12 maanden btw niet inbegrepen

Allemaal leuk en wel maar de dure Proximus tarieven worden wel door je maag gestampt.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Stop met spammen!
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Indeed, wie gebruikt er nu ook Proxivogel? :roll:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Petrikske schreef:Indeed, wie gebruikt er nu ook Proxivogel? :roll:
Ik ...
kick
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

En ik...

2 and counting :-)
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Ikke ook, maar niet lang meer, ik ben aan het kijken naar een betere goedkopere.

Proximus laat tegenwoordig te wensen over qua sms verkeer uit het buitenland en naar het buitenland, ik krijg soms zelfs 2 dagen later pas mijn smsjes binnen. Als ik even geen ontvangst heb gehad krijg ik mijn voicemail smsjes ook pas een dag later.

Ik denk nu eerder aan Mobistar, hebben goede aanbiedingen en mijn collega's hebben het mij aangeraden.
Afbeelding
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb Mobistar gehad en nu Base. Ik moet zeggen Base is veel goedkoper en ontvangst is minstens even goed (alleen in de Ardennen in een vergeten hoekje heb ik eens geen ontvangst gehad)

Wat ik wel had met Mobistar, waren nummers op mijn rekening die ik zeker nooit gbeld had of ineens 20 minuten naar mijn vrouw terwijl we die dag beiden thuis waren en dus zeker niet naar elkaar hadden gebeld.

Nu Base ook mms heeft, is het voor mij de ideale operator, maar als je profiel sterkt afwijkt van het mijne dan kan Mobistar voor jouw misschien goedkoper uitkomen, dat moet je zelf bezien natuurlijk.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Ik heb een persoonlijk Proximus abonnement waar ik enorm tevreden van ben.

Daarbuiten hebi k van men werk een Mobistar abonnement waar ik absoluut niet tevreden van ben. Enorm slechte ontvangst en slechte kwaliteit van de lijn.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dit is niet spammen, ik wil gewoon jullie op de hoogte houden van alle nieuwtjes in telecomland
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

ditCh schreef:Ik heb een persoonlijk Proximus abonnement waar ik enorm tevreden van ben.

Daarbuiten hebi k van men werk een Mobistar abonnement waar ik absoluut niet tevreden van ben. Enorm slechte ontvangst en slechte kwaliteit van de lijn.
Same here, ik ben ook niet te vinden voor Mobistar. Zeker voor de kwaliteit van de lijn als je het vergelijkt met Proximus.
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Ja hier ook, de proximus gesprekskwalteit is stukken beter dan die van mobistar en base
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”