ADSL problemen
Geplaatst: 01 aug 2007, 14:17
na een hele reeks problemen met mijn vader om zijn abonnement op te zeggen van versatel, nu nog een andere bejaarde met problemen.
Die man betaald al heel lang en hij kan heel vaak niet op het internet.
Die man heeft al heel vaak gebeld naar tele2 en ze begrijpen daar blijkbaar niet dat die man niet technisch onderlegd is, ze vragen hem om zijn telefoonaansluiting open te prutsen en de kabels af te knippen en dan terug te bevestigen om te zien of er condensatie is. Ze hebben die man al vanalles laten doen en stellen veel technische vragen waar die man geen antwoord op weet en intussen blijft hij maar opbellen en minuten aan een stuk wachten en telefoonkosten betalen.
Nu vragen ze of die man een nieuwe modem kan aan zijn lijn hangen, maar ten eerste heeft die man dat niet en om er dan 1 te kopen die het misschien ook niet zal doen is belachelijk, ik ben die man al een paar keer gaan helpen, maar ik word dat ook stilletjes aan beu hoor, tele2 wordt betaald om hem connectie te geven, dus moeten ze maken dat het werkt, ze moeten gepensionneerde mensen ook geen dingen laten uitvoeren waar ze geen verstand van hebben, want dat maakt alles alleen nog erger. Ga gewoon eens naar die man en misschien is het probleem in 5 minuten opgelost voor jullie, die man zal zonder morren betalen wat er te betalen valt, maar telefoonkosten betalen en de dingen niet opgelost krijgen maakt die man gefrustreerd.
Ik help graag mensen, maar ik los niet graag tele2 problemen op, want owel is het Belgacom die alles verkeerd gedaan heeft, ofwel is het tele 2 en ze gaan die man en ik honderden dingen laten teste en kostbare tijd doen verliezen, terwijl het hun plicht is om er iets aan te doen, een technieker kan veel beter de situatie inschatten dan een gepensionneerde man, die zegt maar wat om van de vragen af te geraken, terwijl hij eigenlijk niet weet wat hij aan het vertellen is.
Die man betaald al heel lang en hij kan heel vaak niet op het internet.
Die man heeft al heel vaak gebeld naar tele2 en ze begrijpen daar blijkbaar niet dat die man niet technisch onderlegd is, ze vragen hem om zijn telefoonaansluiting open te prutsen en de kabels af te knippen en dan terug te bevestigen om te zien of er condensatie is. Ze hebben die man al vanalles laten doen en stellen veel technische vragen waar die man geen antwoord op weet en intussen blijft hij maar opbellen en minuten aan een stuk wachten en telefoonkosten betalen.
Nu vragen ze of die man een nieuwe modem kan aan zijn lijn hangen, maar ten eerste heeft die man dat niet en om er dan 1 te kopen die het misschien ook niet zal doen is belachelijk, ik ben die man al een paar keer gaan helpen, maar ik word dat ook stilletjes aan beu hoor, tele2 wordt betaald om hem connectie te geven, dus moeten ze maken dat het werkt, ze moeten gepensionneerde mensen ook geen dingen laten uitvoeren waar ze geen verstand van hebben, want dat maakt alles alleen nog erger. Ga gewoon eens naar die man en misschien is het probleem in 5 minuten opgelost voor jullie, die man zal zonder morren betalen wat er te betalen valt, maar telefoonkosten betalen en de dingen niet opgelost krijgen maakt die man gefrustreerd.
Ik help graag mensen, maar ik los niet graag tele2 problemen op, want owel is het Belgacom die alles verkeerd gedaan heeft, ofwel is het tele 2 en ze gaan die man en ik honderden dingen laten teste en kostbare tijd doen verliezen, terwijl het hun plicht is om er iets aan te doen, een technieker kan veel beter de situatie inschatten dan een gepensionneerde man, die zegt maar wat om van de vragen af te geraken, terwijl hij eigenlijk niet weet wat hij aan het vertellen is.