Pagina 1 van 1

email na opzegging

Geplaatst: 18 jul 2007, 14:55
door Falc
het is nu bijna 7 maanden geledend at ik bgc heb opgezegd en dommel heb.
ik liet alle emails van mijn bgc mail doorsturen naar men hotmail adress.

hoewel ik niet meer rechtstreeks op de webmail enz kan inloggen krijg ik nog altijd emails vanuit mijn oud skynet adress doorgestuurd ??

ik krijg ook geen rekeningen meer enz, dus het abbo is weldegelijk opgezegd

Geplaatst: 18 jul 2007, 15:08
door stephan
en het probleem is?

Geplaatst: 18 jul 2007, 15:57
door laurens7
stephan schreef:en het probleem is?

laat me raden: hotmail kan er niet goed mee overweg.
Het is normaal dat e-mails niet aankomen of pas een week later aankomen bij hotmail.

Geplaatst: 18 jul 2007, 23:20
door S|N
laurens7 schreef:
stephan schreef:en het probleem is?

laat me raden: hotmail kan er niet goed mee overweg.
Het is normaal dat e-mails niet aankomen of pas een week later aankomen bij hotmail.

Oei Laurenz, loop vlug nog naar die opticien :D! hahaha.

Falc, kan het zijn dat je vroeger bij Belgacom een ADSL lijn betaalde en een skynet abonnement apart?

Kijk es op je vroegere factuur of daar op staat: ADSL service of zo?

Vroeger toen Belgacom en Skynet nog aparte bedrijven waren tekende iedereen natuurlijk in op de Belgacom datalijn EN op een ISP naar keuze.

Toen Belgacom en Skynet samengingen is dit eigenlijk nooit echt aangepast en zijn er nog steeds klanten die een 2SS (2 stop shopping) systeem hebben.

Het kan héél goed zijn dat Skynet je 3 maandelijks een bedrag (ik dacht iets van een 27 à 30€) automatisch domiciliëert, zonder dat jij er ooit een factuur voor ziet.

Mocht ik het correct hebben, dan kun je best bellen naar: 0800 22 412 (als die nog juist is, is reeds een tijdje geleden)...


edited by Robbe : die dubbele post eruit gezwierd, PM me anders maar als het nog is zou gebeuren
8)

Ok, bedankt Robbe, kzal er aan denken :wink: