Telenet Digital TV lanceert Multiple Set Top Box

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Djingo
Member
Member

Had gedacht dat dit nieuws hier ook al zou opgemerkt zijn, niet dus.
Bij deze dus wel :-)

Telenet Digital TV lanceert Multiple Set Top Box
Tot nu toe had elke interactieve digitale tv-lijn maximum 1 Digicorder of Digibox (set-top-box). Met Multiple Set Top Box (MSTB) zijn er tot 4 set-top-boxen mogelijk per interactieve digitale tv-lijn, voorwaarden is dat alle decoders achter één en dezelfde modem staan en het interactieve gedeelte is aangesloten.

Voordelen van Multiple Set Top Box

Je betaalt als interactieve digitale tv-kijker één keer je abonnement voor een pakket, en geniet op al je decoders in huis van dit pakket !
(vb. Je hebt Prime Film & Sport, dankzij MSTB kan je op elke set-top-box hiervan genieten, zonder extra kosten)

Bestel een film in de living, en kijk verder in de slaapkamer

Check je mail op al je TV’s aangesloten op een set-top-box

Stel je zenders in op één box, de andere set-top-boxen worden automatisch ingesteld

Stel je budgetbeperking éénmaal in, ze geldt automatisch op al je boxen

Is FlexView actief op één box, dan is het ook actief op de andere boxen

Bestaande klanten met meerdere set-top-boxen worden in juli op de hoogte gebracht van de nieuwe mogelijkheden met Multiple Set Top Box.

bron : http://www.interactieve-digitale-tv.be/ ... cts_id=741
Kriep
Plus Member
Plus Member

's goed nieuws :)
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

En wat kost dit? Of is dit gratis?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik denk dat je al je decoders mag betalen :P
Dus ik vrees 4 x 200 EUR dat het nogal duur uitvalt :P

Maar dit is allemaal rozegeur en maneschijn als ik het zo lees, ik hoop dat het geen problemen met zich meebrengt (weeral iets voor de helpdesk).
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

allemaal rommel in mijn ogen, digitale tv is voor mij een degelijk HD signaal (720p-1080i :P ) voor een hd-ready TV toestel.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

brooklyn schreef:allemaal rommel in mijn ogen, digitale tv is voor mij een degelijk HD signaal (720p-1080i :P ) voor een hd-ready TV toestel.
1080P is nog degelijker. :P
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Oh , nu moeten mijn ouders een of andere rare opstelling doen voor prime op alle tvs te krijgen
Djingo
Member
Member

Lord Utopia schreef:Ik denk dat je al je decoders mag betalen :P
Dus ik vrees 4 x 200 EUR dat het nogal duur uitvalt :P

Maar dit is allemaal rozegeur en maneschijn als ik het zo lees, ik hoop dat het geen problemen met zich meebrengt (weeral iets voor de helpdesk).
Volgens de mod op digital-cafe zou het gratis zijn en zouden in juli alle gezinnen met meerdere DB's/DC's hiervan op de hoogte gebracht worden zodat ze, indien gewenst, dit kunnen nemen.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Zouden de digiboxen op de modem aangesloten moeten blijven of zou alles nog werken indien de netwerkkabel afgekoppeld is?
In het laatste geval zou dit zeer interessant zijn :-D 8) .

En moet je dan nog steeds per digibox/-corder een activatiekost betalen of slechts 1x per keer?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ZMD schreef:Zouden de digiboxen op de modem aangesloten moeten blijven of zou alles nog werken indien de netwerkkabel afgekoppeld is?

En moet je dan nog steeds per digibox/-corder een activatiekost betalen of slechts 1x per keer?
Die netwerkkabel dient enkel voor het interactieve gedeelte eigenlijk ... de digibox "zou" perfect moeten werken zonder netwerkconnectie.
Kriep
Plus Member
Plus Member

ZMD schreef:Zouden de digiboxen op de modem aangesloten moeten blijven of zou alles nog werken indien de netwerkkabel afgekoppeld is?
Om MSTB te kunnen hebben op alle boxen of corders is er wel degelijk interactiviteit nodig. Zo kan je films die je opvraagt op STB 1 bekijken op STB 2 (wat interactiviteit vereist). Ook het behouden van gezinsinstellingen en budgetbeperking hebben interactiviteit nodig.
brooklyn schreef:allemaal rommel in mijn ogen, digitale tv is voor mij een degelijk HD signaal (720p-1080i Tongue ) voor een hd-ready TV toestel.
Jup, jij weet het helemaal. IDTV is voor sommige mensen hetzelfde als HD-TV. 'k Neem het je niet kwalijk :)
devilkin schreef:En wat kost dit? Of is dit gratis?
Dit is helemaal gratis. Er kwam heel veel vraag van de consument in deze richting (begin niet over de limieten jongens -_-) dus hebben ze daar maar werk van gemaakt :)
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

brooklyn schreef:allemaal rommel in mijn ogen, digitale tv is voor mij een degelijk HD signaal (720p-1080i :P ) voor een hd-ready TV toestel.

OK OK OK het is een tussenstap en de modale jef met de pet heeft geen duizenden Euro's over om om de 5 jaar een ander tv aan te kopen omdat het hip is of omdat het beter zou zijn.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

ditCh schreef:

Die netwerkkabel dient enkel voor het interactieve gedeelte eigenlijk ... de digibox "zou" perfect moeten werken zonder netwerkconnectie.
Zou wel leuk zijn dan hoeft maar 1 iemand in de familie te betalen voor Prime. Dan heeft er misschien maar 1 iemand interactieviteit, maar de hele familie Prime :p.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ditCh schreef:Die netwerkkabel dient enkel voor het interactieve gedeelte eigenlijk ... de digibox "zou" perfect moeten werken zonder netwerkconnectie.
Inderdaad... maar in dit geval gebruikt men de ethernet verbinding om te controleren of alle decoders achter dezelfde modem hangen, en om gegevens zoals zendernummering en andere instellingen aan elkaar door te geven.
FTX
Starter
Starter

Is handinge manier op van alle oude decoders af te geraken zodat ze binnenkort de HD-decoders kunnen aanbieden ;)

F
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik was net naar de regionale zender TVL (TV Limburg dus) aan het kijken en zag op een bepaald moment reclame voor De gentse feesten, on demand. ... via Telenet Digital TV. What the use? :???:
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”