goeiedag,
Als je soms een DVD download dan heb ik deze al in 2 formaten binnen gekregen. ofwel is het 1 grote ISO image die je kan mounten met Daemon Tools, ofwel zijn het allemaal loss bestanden (VOB, IFO, BUP)
Is het mogelijk om van die losse bestanden ook zo 1 grote image te maken zodat ik deze enkel maar te mounten heb terug met Daemon Tools?
Mvg
VOB, IFO, BUP bestanden naar een Image
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 56 keer
Het afspelen zelf vormt zich geen probleem hoor, maar er zitten dikwijls nederlandse subs in die bestanden. Als ik dan de video file laat afspelen zie ik niets van menu's of ondertitels.Teebee schreef:vlcplayer kan die toch gewoon afspelen ? Dan hoef je hem zelfs niet te mounten.
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Vlcplayer laat alle menus zien.
Je kan audiostreams kiezen, alsook welke ondertitels je wilt tonen die in de streams zitten.
Bovenaan de menu kan je kiezen Audio / Video , je kan zelfs jumpen naar elke chapter.
Je kan audiostreams kiezen, alsook welke ondertitels je wilt tonen die in de streams zitten.
Bovenaan de menu kan je kiezen Audio / Video , je kan zelfs jumpen naar elke chapter.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 56 keer
Oke, VLC player kan dus idd dvd's afspelen met menu. alleen kan ik niet klikken op het menu + hij toont geen subtitles omdat deze waarschijnlijk in die IFO en BUP bestanden zitten?
Mvg
Mvg
- Nob
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 125 keer
Je kan toch de subs kiezen in VLC?
Kijk eens in het menu van VLC.
greetz,
Nob
Kijk eens in het menu van VLC.
greetz,
Nob
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
En als je dan tóch een DVD wilt branden voor op bvb een huiskamer-dvd-speler: Nero Burning Rom en het DVD-video-profiel. Je kan dan die IFO enz daar in slepen en dan brandt Nero dat in het juiste formaat.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htmArgon schreef: Is het mogelijk om van die losse bestanden ook zo 1 grote image te maken zodat ik deze enkel maar te mounten heb terug met Daemon Tools?
(Nog niet getest)
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Als je de iso in VLC sleept dan speelt hij het ook af
Bespaart u wel wat branden en mounten, enz.
Idem voor de map met die losse bestanden.

Bespaart u wel wat branden en mounten, enz.
Idem voor de map met die losse bestanden.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Je kan die dan ook meteen branden naar de image recorder zodat hij ze terug kan mounten.meon schreef:En als je dan tóch een DVD wilt branden voor op bvb een huiskamer-dvd-speler: Nero Burning Rom en het DVD-video-profiel. Je kan dan die IFO enz daar in slepen en dan brandt Nero dat in het juiste formaat.
http://www.google.be/search?q=image+too ... =firefox-a
Image tool classic daarmee kunde daar .iso van maken.
Simple maar heel goed
Mvg
Image tool classic daarmee kunde daar .iso van maken.
Simple maar heel goed

Mvg