Pagina 1 van 1

Leechtruc Telenet?

Geplaatst: 22 jun 2007, 17:25
door Limburg
Las net bij Tweakers
http://tweakers.net/nieuws/48120/Telene ... etter.html

Aardig te lezen hoe de Nederlanders tegenover onze limieten staan:)

Door snakey, vrijdag 22 juni 2007 13:40

Ik ben nochtans blij hoor met m'n telenet. Oké, ik moet misschien veel betalen, maar als je via de telenetportal uw abo A naar abo B verandert en dan terug naar abo A in dezelfde dag, dan resetten ze mijn volume opnieuw zonder extra kosten Ik kan dus genieten van de zogezegde snelste verbinding (telenet is toch wel één van de snelste van europa) en van een onbeperkt datalimiet :y


Ik heb geen Telenet en kan het dus niet beoordelen, maar misschien de moeite waard eens te proberen? :)

Geplaatst: 22 jun 2007, 17:35
door Uzzi
Zouden ze echt zo dom en/of incompetent zijn bij Telenet ?
Ik ben eens benieuwd :eek:

Geplaatst: 22 jun 2007, 17:57
door KK
Is het niet zo dat je voor een downgrade steeds 75 Euro moet betalen? Upgraden is gratis, maar aangezien je met deze methode ook terug moet, doe je in principe daarna ook een downgrade.

Geplaatst: 22 jun 2007, 18:36
door ubremoved_983
KK schreef:Is het niet zo dat je voor een downgrade steeds 75 Euro moet betalen? Upgraden is gratis, maar aangezien je met deze methode ook terug moet, doe je in principe daarna ook een downgrade.


Nee :)

Als je binnen dezelfde productgroep blijft is het gratis.

Dus als je van Expressnet naar Expressnet plus of Turbo gaat kost het niets, zowel up als downgrade.

Ga je van Expressnet naar Comfortnet bv, dan betaal je wel € 25 ( geen 75 ) administratieve kost.

Geplaatst: 22 jun 2007, 18:53
door brooklyn
proberen maar zou ik zeggen

Geplaatst: 23 jun 2007, 10:53
door zaf
laat ons iets weten :p

Geplaatst: 23 jun 2007, 11:41
door ljd
Ja laat zeker iets weten :p, heb hier telenet bij mijn vriendin :)

Geplaatst: 23 jun 2007, 13:48
door Kriep
da's een truc die nog steeds werkt hoor, al enkele jaren zelfs. Bij TN weten ze dat maar ze doen er (nog) niet veel aan.

Zorg wel dat je in dezelfde productgroep blijft (zoals eerder gezegd):
ExpressNet -> TurboNet
TurboNet -> ExpressNet

Nog iemand die zaagt over limieten?

Geplaatst: 23 jun 2007, 14:26
door devastator
Werkt dit echt :???:
In dat geval kan ik serieus liggen leechen bij m'n vriendin :twisted:

Geplaatst: 23 jun 2007, 15:33
door nklooon
yep werkt heb het net geprobeert alleen even geen internet tijdens de overschakeling .
lets leech and share !!! :P

Geplaatst: 23 jun 2007, 17:54
door DimaX
ook niet te veel doen, anders valt het op

Geplaatst: 23 jun 2007, 18:22
door hellsnake
DimaX schreef:ook niet te veel doen, anders valt het op

het staat op de pub forums dus ze weten er wel al van.

Geplaatst: 24 jun 2007, 10:20
door localhost
Ik heb de topic zelfs al sticky gezet. :twisted:

Geplaatst: 24 jun 2007, 10:53
door DimaX
bwa ik denk toch dat die trucje nog lang zal werken, bij telenet zijn ze echt traag :twisted:

Geplaatst: 24 jun 2007, 12:08
door zaf
DimaX schreef:bwa ik denk toch dat die trucje nog lang zal werken, bij telenet zijn ze echt traag :twisted:


Nene, ze zijn alleen maar traag als het voor de belangen van de klant is.

Voor hun eigen vellen zijn ze zo snel als de bliksem.

Geplaatst: 24 jun 2007, 12:12
door zaf
Kriep schreef:da's een truc die nog steeds werkt hoor, al enkele jaren zelfs. Bij TN weten ze dat maar ze doen er (nog) niet veel aan.

Zorg wel dat je in dezelfde productgroep blijft (zoals eerder gezegd):
ExpressNet -> TurboNet
TurboNet -> ExpressNet

Nog iemand die zaagt over limieten?


Ik vind het echt moeilijk om te geloven :p

Dus ik zit nu op turbonet, ik download 35gb ik zet om naar expressnet.
Ik download de 12gb op en ik zet het dan terug op turbonet met een geresette meter.

Geen extra kosten? :p

Geplaatst: 24 jun 2007, 12:33
door Jelly
Opgepast als je een Telenet 'Pack' klant bent, we zijn 10 uur later en ik kan nog steeds niet terug overschakelen op Turbonet, foutmelding, ...

Mvg, Jellen

Geplaatst: 24 jun 2007, 12:41
door Teebee
Ze hebben het al gefixed ?

Zou me wel enorm verbazen als ze zo rap reageren, unless het ze geld kost ?

Geplaatst: 24 jun 2007, 13:06
door tamzak
pech voor mij ... ze moeten mijne modem eerst vervangen om de overschakeling te kunne maken van expressnet naar turbonet... s**** :p

Geplaatst: 26 jun 2007, 18:01
door Wover
Werkt het nu nog of niet?

Want het volgende regeltje schrikt mij toch af :)

"Al je actieve opties worden overgenomen op je nieuwe product. Indien deze opties niet standaard inbegrepen zijn in je nieuwe product zullen deze gefactureerd worden."


edit: mijn modem ondersteunt turbonet zoiezo niet, dus ik kan er zoiezo toch niet van genieten :).

Geplaatst: 26 jun 2007, 18:44
door Jelly
Als je geen pack hebt dan kan je het proberen.

Met een 'pack' brengt het heel veel miserie met zich mee....

Geplaatst: 26 jun 2007, 19:17
door Kriep
tamzak schreef:pech voor mij ... ze moeten mijne modem eerst vervangen om de overschakeling te kunne maken van expressnet naar turbonet... s**** :p


Heb dat ook gehad, normaliter ga je naar een webformulier verwezen worden (automatisch om het werk te beperken ;-)). Dat formulier invullen, Telenet gaat jou contacteren om een modemswap uit te voeren.

Jelly schreef:Opgepast als je een Telenet 'Pack' klant bent, we zijn 10 uur later en ik kan nog steeds niet terug overschakelen op Turbonet, foutmelding, ...


Welke foutmelding krijg je juist? oO

Geplaatst: 26 jun 2007, 19:48
door Jelly
Foutmelding was dat ik niet automatisch terug kon overschakelen op turbonet (top pack).

Maandag eens gebeld: wisten ze mij te zeggen dat ik nu zowel top pack als expressnet had....

Ging normaal allemaal opgelost worden en vandaag zou ik op turbonet moeten staan.

Dit was echter niet zo, en heb mijzelf vandaag terug overgeschakeld op turbo.

Ben eens benieuwd naar de afrekening ;-)

Geplaatst: 28 jun 2007, 11:52
door zertox
Yep dit werkt echt.
Alleen duurt het de ene keer langer dan de andere keer voor het terug werkt ... best lastig.