Pagina 1 van 1

Tickets bij Dommel

Geplaatst: 16 mei 2007, 15:06
door woutervh
Hallo

Dikwijls staan hier berichten dat je bij een vraag aan Dommel een ticket krijgt. Welnu, graag had ik geweten waar je dit kunt terugvinden?

Ik heb nu reeds 2 mails gestuurd zonder reactie. Dit via mijn klanten panel en daar contacteer ons / supportdesk (lijkt zelfde te zijn). Heb al 2x te lezen gekregen dat ik binnen de 12-24 uur reactie ging krijgen, maar nog niks gezien. Moet ik reactie in mijn mail verwachten? Of kan ik ergen die zogezegde "tickets" terugvinden?

grtz,
Wouter

Geplaatst: 16 mei 2007, 15:18
door Lord Utopia
zo een ticket zou je terug gestuurd moeten krijgen naar je e-mail die jij ingevoerd/gekregen hebt

Geplaatst: 16 mei 2007, 15:32
door woutervh
Lord Utopia schreef:zo een ticket zou je terug gestuurd moeten krijgen naar je e-mail die jij ingevoerd/gekregen hebt
Hm, nog nooit iets terug gekregen. E-mail adres is nochtans correct. Zou het kunnen dat er een verschil is tussen "contacteer ons" en "support desk" ?

Geplaatst: 16 mei 2007, 16:28
door Lord Utopia
Ja, dat zou kunnen. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk :P
Probeer anders eens de helpdesk te bereiken, als niet-klant.

Geplaatst: 16 mei 2007, 16:29
door regeri
Heb ook al regelmatig via de support desk een mail gestuurd echter antwoord krijgen ho maar.Via mail kreeg ik dan wel een nummer welke verwees naar de opdracht of vraag die ik gesteld had :roll:

Geplaatst: 16 mei 2007, 16:34
door Lord Utopia
Ik heb ook al mails gestuurd naar hen, en ik ben ook beantwoord geweest. Ben je al beantwoord geweest regeri ?

Geplaatst: 17 mei 2007, 12:15
door woutervh
Heeft er iemand al recent geprobeerd van Dommel te contacteren? Ik heb nu reeds 3 mails gestuurd, en krijg nog steeds geen ticket...

grtz
Wouter

Geplaatst: 17 mei 2007, 12:44
door Robbe
Denk dat ze sinds gisteren de brug aan het doen zijn voor Hemelvaart.
Heb sinds eergisteren ook geen antwoord meer gekregen.

Geplaatst: 17 mei 2007, 12:47
door regeri
@Lord Utopia.

Op 2 van de 3 tickets heb ik na een 2 weken antwoord gekregen.

Geplaatst: 17 mei 2007, 13:56
door Petrikske
Robbe schreef:Denk dat ze sinds gisteren de brug aan het doen zijn voor Hemelvaart.
Heb sinds eergisteren ook geen antwoord meer gekregen.
Heb gisteren nog een reply van hen mogen ontvangen 10:18u.

Geplaatst: 17 mei 2007, 15:07
door verdickt
Tickets heb ik na een aantal pogingen opgegeven, duurt te lang naar mijn zin eer je een reply krijgt.

Ik bel onmiddellijk dan ben je steeds snel geholpen. Maar ja dat is dan niet gratis natuurlijk.

Geplaatst: 18 mei 2007, 10:35
door SantaSCSI
Ik heb anders 2 dagen na mailen een antwoord gekregen. Het zal er druk zijn zeker.

Geplaatst: 18 mei 2007, 13:44
door penguinpower
Het zal er inderdaad druk zijn maar ik vind dit toch geen goede evolutie. Een jaar geleden kreeg ik meestal binnen de 2 à 3 uur een antwoord.
Dat telefonische support een hogere prioriteit heeft is normaal, maar 2 weken moeten wachten op een mail is toch wel heel lang.
Dit doet mij een beetje denken aan de support die je bij Telenet kreeg via mail...

Geplaatst: 20 mei 2007, 22:29
door dean3009
Ik had na 2-3 uur al antwoord :s, (als niet-klant)
m'n vraag was hoever ik van de centrale woonde...

Geplaatst: 21 mei 2007, 10:55
door woutervh
Ja, maar blijkbaar krijgen jullie wel een ticketnummer toegewezen. Ik krijg zelfs geen mail waarin een ticketnummer wordt opgegeven...

grtz

Geplaatst: 21 mei 2007, 11:14
door Krekkie
Mails van Dommel worden toch niet tegengehouden door één of andere spamfilter langs uw kant?

Geplaatst: 21 mei 2007, 13:31
door woutervh
Krekkie schreef:Mails van Dommel worden toch niet tegengehouden door één of andere spamfilter langs uw kant?
Crap, damn f********, lap

ja, idd dus :roll:
In mijn webbased gmail had ik blijkbaar een label "schedom" gemaakt. Maar om de één of andere reden toonde hij dit label niet bij mijn overige labels. Is gefixt nu.

Dank alvast en redelijk stom van mijn kant :oops: