Pagina 1 van 1

contact met Dommel

Geplaatst: 15 mei 2007, 20:49
door briardje
Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.

Groetjes D

Re: contact met Dommel

Geplaatst: 15 mei 2007, 21:06
door SniFManS
briardje schreef:Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.

Groetjes D


Ben redelijk tevreden wat betrefd het verleden maar ook ik krijg geen antwoord op een aangemaakt ticket . Bellen das het laatste wat ik probeer . Hopelijk is dit maar van korte duur .

Geplaatst: 15 mei 2007, 21:30
door Robinvv
Ik heb hier een ZEER stabiele verbinding, en ik hoef amper contact met hun op te nemen dus.. Geen probleem.

Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.

Re: contact met Dommel

Geplaatst: 15 mei 2007, 23:17
door devilkin
briardje schreef:Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.

Groetjes D


Curieus. Wanneer heb je proberen bellen?

Geplaatst: 16 mei 2007, 00:25
door kaise1
Robinvv schreef:Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.


Idd, wat geduld hebben, duurde hier wel wat langer maar gisteravond antwoord had op mn ticket na 22u…!! vandaag heb ik mn gevraagde downgrade dan ook had…

Geplaatst: 16 mei 2007, 00:35
door Coop
Ik kan alleen maar zeggen dat ze mij altijd correct behandelt hebben (3 maand terug).
Het zou kunnen dat ze het razend druk hebben ?

Geplaatst: 16 mei 2007, 08:24
door Maglor
kaise1 schreef:
Robinvv schreef:Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.


Idd, wat geduld hebben, duurde hier wel wat langer maar gisteravond antwoord had op mn ticket na 22u…!! vandaag heb ik mn gevraagde downgrade dan ook had…


Sorry, maar als het waar is wat de TS zegt, dan is dat toch een serieuze misser van Dommel.

Ik heb een vermoeden dat bij een andere ISP zou iedereen véél minder geduld hebben.

Het is een sympathiek bedrijfje en ze bieden een goed product aan (ik heb het zelf ook), maar de (toekomstige) klant is nog altijd koning imo.

Geplaatst: 16 mei 2007, 09:50
door ljd
Normaal als je een email stuurt wordt er een ticket aangemaakt. Het kan natuurlijk ook zijn dat hun emails in uw spam filter terecht gekomen zijn of omgekeerd :)

Re: contact met Dommel

Geplaatst: 16 mei 2007, 18:55
door Petrikske
briardje schreef:Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb me gisteren aangemeld bij dommel als nieuwe klant, ben al enkele malen in contact geweest met dommel via mail.
Mijn mailtjes werden wel vrij snel beantwoord.

Dus?

Geplaatst: 16 mei 2007, 20:29
door Robbe
Heb het ook al voorgehad, dat ik 3x10 minuten heb mogen staan wachten, om daarna geknipt te worden.
Maar de 4e keer lukte het dan toch wel.

Blijven proberen kan helpen.
Probeer het anders ook is op verschillende tijdstippen, of saves op hun speciaal nummer.

Geplaatst: 16 mei 2007, 20:34
door Braincel
Het is wel zo en denk dat dit ver het enigste minpunt is ga er niet over muggeziften dat ik ondervind dat wanneer ik vroeger een probleem had sneller geholpen werd.
Tegenwoordig moet je idd een paar keer proberen voor je geholpen word,zouden ze iets aan moeten doen.

Geplaatst: 17 mei 2007, 09:20
door ljd
Ze hebben anarchy toch al aangenomen daarvoor :), mss moeten er nog een paar mensen bijkomen :wink:

Geplaatst: 17 mei 2007, 11:56
door robbiemores
ik heb in totaal een 5 tickets aangemaakt en deze werden tot nu toe allemaal beantwoord,niet dezelvde dag maaar toch zeker binnen de 2 dagen dus ja .... is al te zien denk ik,verder dik tevreden over dommel

greets