Pagina 1 van 1

Kan niet meer connecten...

Geplaatst: 12 mei 2007, 21:50
door TheGabeMan
Hi

Zojuist (12 mei 19u) was ik aan het chatten en opeens geen verbinding meer. Ook geen websites bereikbaar. Via router geprobeerd opnieuw verbinding te maken, maar geen succes. Reboot router werkt ook niet, router 30min uitgehad, geen resultaat.

Foutmelding: PPPoE cannot connect to remote server

Helpdesk gebeld, maar helaas die zijn nu niet meer bereikbaar. Heeft EDPnet nog andere nummers waar ik naar toe kan bellen om een storing buiten werktijd kan melden? Of moet ik wachten tot maandag?

Ben nu snel even ingelogd via draadloze netwerk vd buurman.

Gabrie

Geplaatst: 13 mei 2007, 09:26
door deej
Ik vrees dat je zal moeten wachten...

EDPNet schreef:Heeft u technische vragen of problemen?

U kunt onze helpdesk bereiken elke werkdag, van 9u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 13u:
# Telefoon: +32 3 265 67 50 (ma-vrij, van 9u tot 17u)
0902 44444* (ma-vrij, van 17u tot 20u en za, van 9u tot 13u)
# Fax: +32 3 265 67 51
# E-mail helpdesk: [email protected]

* €0,745/min incl. BTW

Geplaatst: 13 mei 2007, 11:24
door TomMe
Ik had daarnet hetzelfde probleem. Heb een uur lang vanalles geprobeerd, router meerdere malen af- en aangezet. Niks hielp. Opeens werkte de connectie terug.

edit: Antwerpen hier

Geplaatst: 13 mei 2007, 11:28
door -=RoG=-Duupje
TomMe schreef:Ik had daarnet hetzelfde probleem. Heb een uur lang vanalles geprobeerd, router meerdere malen af- en aangezet. Niks hielp. Opeens werkte de connectie terug.

Hier (izegem ) van het zelfde

Geplaatst: 13 mei 2007, 11:29
door Uzzi
TomMe schreef:Ik had daarnet hetzelfde probleem. Heb een uur lang vanalles geprobeerd, router meerdere malen af- en aangezet. Niks hielp. Opeens werkte de connectie terug.


Gisterenavond van hetzelfde ... regio Lanaken

Geplaatst: 13 mei 2007, 11:38
door Toppy
Hier deze voormiddag van 't zelfde.
Wacht vol ongeduld op een eerste volledige week zonder problemen. 8)

Geplaatst: 13 mei 2007, 12:04
door Jefke
Hier Antwerpen-Berchem gisterenavond, vannacht en vanmorgen ook problemen.

Geplaatst: 13 mei 2007, 15:48
door Tracer07
gisterenavond hier ook .. paar keer weggevallen
"can not get ip from pppoe server" na halfuurtje ofzo wast terug

regio tienen-sint truiden ( budingen )

Zone 089

Geplaatst: 13 mei 2007, 17:22
door Funfile
Hier ook sinds gisteravond : ineens verbinding weg. Gelukkig is het blijkbaar opgelost (staat alleen niks van vermeld op de site), ik had al mijn vorige modem uit de kast gehaald om te testen.

Geplaatst: 13 mei 2007, 18:34
door Jefke
Probelemen lijken opgelost. Toch spijtig dat er geen info op de site van Edpnet staat.

Geplaatst: 13 mei 2007, 21:19
door Flavie
Hier in Brecht hetzelfde probleem... zaterdagmiddag uitgevallen en nu pas terug alles in orde...

Dacht al dat het aan mij lag... :oops:

Geplaatst: 13 mei 2007, 21:58
door Zambo
Teveel succes???

Geplaatst: 13 mei 2007, 22:42
door Alain B
Flavie schreef:Hier in Brecht hetzelfde probleem... zaterdagmiddag uitgevallen en nu pas terug alles in orde...

Dacht al dat het aan mij lag... :oops:


Ik had je toch gezegd dat het aan hen lag?
Ik denk dat zij mijn mail toch gelzen hebben, week-end of niet :-)

Geplaatst: 14 mei 2007, 10:21
door Joris84
Ik had ook net hetzelfde hier rond 9u30 ineens geen internet meer. WAN IP is ineens weg maar synchro was nog wel ok. Een half uurtje later was het terug in orde.

Geplaatst: 14 mei 2007, 11:18
door Alain B
Joris84 schreef:Ik had ook net hetzelfde hier rond 9u30 ineens geen internet meer. WAN IP is ineens weg maar synchro was nog wel ok. Een half uurtje later was het terug in orde.


Ja, hier in Merksplas ook. Deze morgen was het mijn beurt...
Nà bellen was het nà 1/2 u opgelost.

Raar, de laatste dagen en aan de tel zeiden ze dat Belgacom aan het net bezig was...

Geplaatst: 14 mei 2007, 12:06
door Joris84
Alain B schreef:
Joris84 schreef:Ik had ook net hetzelfde hier rond 9u30 ineens geen internet meer. WAN IP is ineens weg maar synchro was nog wel ok. Een half uurtje later was het terug in orde.


Ja, hier in Merksplas ook. Deze morgen was het mijn beurt...
Nà bellen was het nà 1/2 u opgelost.

Raar, de laatste dagen en aan de tel zeiden ze dat Belgacom aan het net bezig was...


Dat verklaart veel ;) ik ben ook van Merksplas :p

Geplaatst: 14 mei 2007, 12:17
door Alain B
Joris84 schreef:
Alain B schreef:
Joris84 schreef:
Dat verklaart veel ;) ik ben ook van Merksplas :p


Hé, da's leuk :-)
St-Michielstr

Geplaatst: 14 mei 2007, 19:47
door Ken
Was een algemeen probleem bij Belgacom. Deze morgen op maandag was er ook een storing bij BGC... Ik kon wel connecten maar er was geen verbinding met de buitenwereld.

Geplaatst: 15 mei 2007, 07:31
door ruben
mensen die ook vandaag (vanmorgen) problemen hadden / hebben ? ik moest daarnet eerst m'n modem restarten om weer op internet te komen...

Geplaatst: 15 mei 2007, 09:11
door dupondje
same here :)

Geplaatst: 15 mei 2007, 09:39
door Ofloo
maandag ochtend en door de dag door is dat praktisch heel den dag geweest, bij mij toch, het is begonnen rond 5:30 's morgens.

Geplaatst: 15 mei 2007, 09:58
door Ofloo
Zambo schreef:Teveel succes???


Onderhoud, iets wat ze overal doen? Misschien ADSL2+ voorbereidingen??

Geplaatst: 15 mei 2007, 10:09
door Mr.T
Heeft niks te maken met adsl2+.
Er zijn nog andere zaken dat onderhoud vereisen zene.

Geplaatst: 15 mei 2007, 10:16
door deej
Mr.T schreef:Heeft niks te maken met adsl2+.
Er zijn nog andere zaken dat onderhoud vereisen zene.


Ne mens mag toch dromen hé ;).

Geplaatst: 19 mei 2007, 11:42
door TomMe
Weeral van't zelfde hier vanmorgend. De verbinding wordt soms verbroken.

Geplaatst: 19 mei 2007, 11:46
door Tae
Heb hier ook problemen met de verbinding die om de haverklap uitvalt en na 10 min weer kan connecten.

Geplaatst: 19 mei 2007, 16:46
door verbert_p
ik moet spijtig genoeg toegeven dat ik er deze ochtend ook 2 keer ben uit gekegeld :(
regio antwerpen-lier

Geplaatst: 19 mei 2007, 19:09
door fdreesen
Hi,

Regio 089 in Genk :
Sinds deze morgen geen internet meer ; en nu is het 19.05 uur en ben genoodzaakt dit bericht te schrijven op een andere PC (met provider Dommel).
Ik vind dat ze bij EDPnet tenminste de moeite hadden kunnen doen om ff iedereen per mail te verwittigen dat er werken plaats vinden.
Nu is het weekend ; de helpdesk is niet te bereiken en we weten van niets.
Zijn er nog mensen in de buurt van regio Genk zone 089 die geen EDPnet meer hebben.
n.b. ik heb de router gereset zonder aan de instellingen te komen (paswoord is ongewijzigd !!!!)
Graag een reactie ; een weekend zonder internet is toch niet plezant.
Groeten Frank

Geplaatst: 20 mei 2007, 09:22
door Funfile
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=Helpcen ... tus_Issues
[Citaat van bovenstaande link :]
zaterdag 19 mei 2007, 6.30u - 12.30u. CET
Een voorzien netwerkonderhoud aan een Antwerpse hoofd-dsl-router van het Broba II-netwerk
heeft iets langer geduurd dan verwacht en heeft een onderbreking van de
internetverbinding met zich meegebracht in Vlaanderen.

Mocht u nog steeds moeilijkheden hebben, dan kunt u best uw modem/router herstarten.

We verontschuldigen ons voor het ongemak.
[Einde citaat]

Misschien dat dit je problemen verklaart. Probeer je modem anders nog eens te resetten, of sluit eens een andere modem aan indien mogelijk.

Zelf surf ik ook via EDPnet, zone 089 (omgeving van Maaseik)