Exclusieve research van GfK op Channel Congress
Geplaatst: 10 mei 2007, 12:05
De vierde editie van het Channel Congress belooft meer dan ooit gespecialiseerde inhoud op topniveau. Marktonderzoeksbureau GfK zal er de eerste conclusies voorstellen van een internationale enquête bij ICT-resellers in België en in Europa.
Zijn de Belgische ICT-resellers loyaal? Bij hoeveel distributeurs kopen ze gemiddeld? Voor welke categorieën van producten en diensten? Wat zijn de nieuwe trends in 2007? Waarin verschilt de Belgische markt van zijn buurlanden en de rest van Europa?
Op deze en andere vragen zal marktonderzoeksbureau GfK een antwoord bieden. Op het Channel Congress zullen immers de eerste resultaten bekend gemaakt worden van een uitvoerige studie die eind april werd afgesloten. Tal van Belgische resellers werden bevraagd, evenals hun collega's in andere Europese markten.
Afspraak op 13 juni. Meer info op: www.channelcongress.be
Bron: Skynet.be van 9 mei 2007
Zijn de Belgische ICT-resellers loyaal? Bij hoeveel distributeurs kopen ze gemiddeld? Voor welke categorieën van producten en diensten? Wat zijn de nieuwe trends in 2007? Waarin verschilt de Belgische markt van zijn buurlanden en de rest van Europa?
Op deze en andere vragen zal marktonderzoeksbureau GfK een antwoord bieden. Op het Channel Congress zullen immers de eerste resultaten bekend gemaakt worden van een uitvoerige studie die eind april werd afgesloten. Tal van Belgische resellers werden bevraagd, evenals hun collega's in andere Europese markten.
Afspraak op 13 juni. Meer info op: www.channelcongress.be
Bron: Skynet.be van 9 mei 2007