Pagina 1 van 2
opzegbrief ...
Geplaatst: 09 mei 2007, 15:53
door Rimson
Vriend van mij heeft problemen met zijn telenet account.
Heeft reeds enkele maanden geleden zijn opzegbrief gestuurd, aangetekend, nu heeft deze persoon reeds enkele malen gebeld en nu na 3-4 maand is er gezegd geweest dat ze geen opzegbrief hebben ontvangen.
De uitleg van telenet was dat ze maar opnieuw een aangetekende zending twv 15 euro te doen ...
de facturen blijven ook maar komen...
nu die persoon gaat een fax sturen van het bewijs ipv opnieuw 15 euro te geven aan een aangetekende zending ...
wat kan hij nog doen ?
En hoe verliest men een aangetekende zending ?
Re: opzegbrief ...
Geplaatst: 09 mei 2007, 15:59
door Uzzi
Rimson schreef:Vriend van mij heeft problemen met zijn telenet account.
Heeft reeds enkele maanden geleden zijn opzegbrief gestuurd, aangetekend, nu heeft deze persoon reeds enkele malen gebeld en nu na 3-4 maand is er gezegd geweest dat ze geen opzegbrief hebben ontvangen.
De uitleg van telenet was dat ze maar opnieuw een aangetekende zending twv 15 euro te doen ...
de facturen blijven ook maar komen...
nu die persoon gaat een fax sturen van het bewijs ipv opnieuw 15 euro te geven aan een aangetekende zending ...
wat kan hij nog doen ?
En hoe verliest men een aangetekende zending ?
Als men een aangetekende zending doet, dan krijgt men een bewijsje van de post met daarop de bestemmeling. Ik ga ervan uit dat als je dit (of tenminste een copij daarvan) samen met een copij van de originele brief naar Telenet opstuurt, dat men wel voor rede vatbaar is. Indien niet, zou ik contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie.
Geplaatst: 09 mei 2007, 16:02
door hellsnake
aanmelden bij pub
www.tik.be
Zij zouden wel eens kunnen helpen. Het is namelijk geen uitzondering dat ze aangetekende zendingen "verliezen".
zie ook:
Gezocht: verdwenen aangetekende brieven
Geplaatst: 09 mei 2007, 22:56
door khsw
15 euro voor een aangetekende zending? Da's veel... met 4,82 euro zou je er ook moeten geraken.
Anyway, als je het bewijs van die zending nog hebt, dan hebben ze geen enkele poot om op te staan. Best dan zo snel mogelijk contact opnemen met de ombudsdienst Telecom (
http://www.bipt.be).
Waarom is een abo opzeggen toch steeds zo lastig?
Geplaatst: 10 mei 2007, 12:07
door DarthDavy
khsw schreef:Waarom is een abo opzeggen toch steeds zo lastig?
Omdat Telenet ook beseft dat het gras effectief groener is aan de overkant en dat iedere verloren klant nooit of te nimmer zal terugkeren. Waarom denk dat iedereen die zijn abo opzegt, gepaaid probeert te worden met gratis maanden abonnement?
Geplaatst: 10 mei 2007, 13:16
door khsw
DarthDavy schreef:khsw schreef:Waarom is een abo opzeggen toch steeds zo lastig?
Omdat Telenet ook beseft dat het gras effectief groener is aan de overkant en dat iedere verloren klant nooit of te nimmer zal terugkeren. Waarom denk dat iedereen die zijn abo opzegt, gepaaid probeert te worden met gratis maanden abonnement?
Het gaat mij zeker niet om gratis abonnementen, maar ik heb mijn abo opgezegd bij Scarlet. Ombudsdienst moeten inschakelen om alles in orde te krijgen. Daarna een tijdje bij RealDSL geweest, abonnement opgezegd na 1 jaar. Opnieuw heb ik de ombudsdienst moeten inschakelen. Dit terwijl ik in beide gevallen voldaan had aan de algemene voorwaarden.
Blijkbaar is er nog veel werk aan een correcte administratie bij veel providers
Geplaatst: 10 mei 2007, 14:52
door Mantis
Mag je die opzegbrief eigenlijk ook doorfaxen?
Geplaatst: 10 mei 2007, 15:03
door hollebollegijs
Mantis schreef:Mag je die opzegbrief eigenlijk ook doorfaxen?
dat mag.
is wettelijk ook in orde.
komt dan onmiddellijk toe op onze server en wordt toegewezen aan uw klantenfiche
Geplaatst: 10 mei 2007, 21:43
door Mantis
hollebollegijs schreef:Mantis schreef:Mag je die opzegbrief eigenlijk ook doorfaxen?
dat mag.
is wettelijk ook in orde.
komt dan onmiddellijk toe op onze server en wordt toegewezen aan uw klantenfiche
Ok, ik ben even verward. Spreek je nu over Telenet of Belgacom
Geplaatst: 10 mei 2007, 22:12
door ubremoved_983
Mantis schreef:Ok, ik ben even verward. Spreek je nu over Telenet of Belgacom
Hij is toch Belgacom staff ...
Geplaatst: 10 mei 2007, 22:42
door Mantis
ditCh schreef:Mantis schreef:Ok, ik ben even verward. Spreek je nu over Telenet of Belgacom
Hij is toch Belgacom staff ...
Ja daarom net, deze topic gaat toch over opzegbrieven naar Telenet?
Geplaatst: 11 mei 2007, 09:08
door S|N
Altijd al gezegd: die 2 zijn 1 pot nat
Geplaatst: 11 mei 2007, 12:04
door Kriep
Hij zal het gewend zijn dat ze bij Belgacom opzeggen zeker?
Geplaatst: 13 mei 2007, 04:10
door Draco888
Kriep schreef:Hij zal het gewend zijn dat ze bij Belgacom opzeggen zeker?
Om eerlijk te zijn was dat een van de dingen zie ik Bij Skynet apprecieerde. Scarlet deed enorm vervelend toen ik weg wou om naar Skynet te gaan.
Ze wouden mijn lijn niet overdragen (ik moest zogezegd nog een maand wachten, hoewel mijn contract al lang, een paar jaar, niet verlengd was).
Bij Skynet zeiden ze me dat ze normaal daar niet veel aan konden (mochten) doen, maar ze waren zeer vriendelijk en later die dag kon ik online bij hun.
Dat tegenover Scarlet die me eerst lastig vielen met constant dubbele facturen en dan de uren aan de telefoon om een "sorry, foutje" te krijgen. Om maar te zwijgen dat ze de lijn niet wouden overdragen maar ondertussen mijn toegang tot hun netwerk (en het internet) al hadden afgesloten.
Geplaatst: 13 mei 2007, 09:45
door ubremoved_983
Draco888 schreef:Kriep schreef:Hij zal het gewend zijn dat ze bij Belgacom opzeggen zeker?
Om eerlijk te zijn was dat een van de dingen zie ik Bij Skynet apprecieerde. Scarlet deed enorm vervelend toen ik weg wou om naar Skynet te gaan.
Ze wouden mijn lijn niet overdragen (ik moest zogezegd nog een maand wachten, hoewel mijn contract al lang, een paar jaar, niet verlengd was).
Bij Skynet zeiden ze me dat ze normaal daar niet veel aan konden (mochten) doen, maar ze waren zeer vriendelijk en later die dag kon ik online bij hun.
Ik heb hetzelfde gehad bij Telenet eigenlijk ... ik heb aangetekend opzegbrief gestuurd, na een week hoorde ik er niets van en heb dan even gebeld ter bevestiging met de uitleg dat ik naar Chello zou overstappen. Opzeg was onmiddellijk in orde ( zelfs geen sales praatje van customer retention ).
Geplaatst: 13 mei 2007, 14:15
door Kriep
ditCh schreef:
Ik heb hetzelfde gehad bij Telenet eigenlijk ... ik heb aangetekend opzegbrief gestuurd, na een week hoorde ik er niets van en heb dan even gebeld ter bevestiging met de uitleg dat ik naar Chello zou overstappen. Opzeg was onmiddellijk in orde ( zelfs geen sales praatje van customer retention ).
Dat is pas 1 pot nat
Geplaatst: 13 mei 2007, 15:29
door ubremoved_983
Kriep schreef:Dat is pas 1 pot nat
Toen wel degelijk nog niet ...
Geplaatst: 14 mei 2007, 13:28
door Rimson
tja persoonlijk ... heb eigenlijk reeds enkele keren via de ombudsdienst moeten werken
dit voor telenet en versatel ...
is uiteindelijk nog redelijk in der minne geregeld ...
mafia praktijken ... begin ze steeds meer en meer te zien ...
agressieve verkopers ...
pfff laat er in het vervolg mijn honden op los ...
kameraad meld me dat na het versturen van de faxen er nog steeds niet is vernomen van telenet (zouden reeds 2-3 weken geleden verstuurd zijn)
nu dien ket blijft facturen krijgen ...
Edited by Robbe : Rimson allergisch aan de edit knop ? (van de 3 posts 1tje gemaakt)
Geplaatst: 05 jun 2007, 15:13
door Petrikske
Rimson schreef:kameraad meld me dat na het versturen van de faxen er nog steeds niet is vernomen van telenet (zouden reeds 2-3 weken geleden verstuurd zijn)
nu dien ket blijft facturen krijgen ...
Aangetekend opzeggen met bevestiging van ontvangst, dit kostte mij enkele dagen geleden EUR 6.02
Alles goed bijhouden en 1 maand later domiciliering van TN internet stop zetten.
En laat ze dan hun plan maar trekken.
Geplaatst: 05 jun 2007, 16:23
door hollebollegijs
wat ik hier vertel is een algemene regel.
aangetekend verzenden is niet meer nodig.
een fax is ook ok. wettelijk in orde. wel faxrapportje bijhouden.
Geplaatst: 06 jun 2007, 00:20
door PHO
Petrikske schreef:Aangetekend opzeggen met bevestiging van ontvangst, dit kostte mij enkele dagen geleden EUR 6.02
Alles goed bijhouden en 1 maand later domiciliering van TN internet stop zetten.
En laat ze dan hun plan maar trekken.
Ik zou juist m'n domiciliëring stopzetten op het moment dat ik m'n opzeg verstuur.
Als er dan een afrekening volgt waarmee jij niet akkoord bent, dan is telenet niet meer in de mogelijkheid om het geld alsnog van de rekening te halen. Anders kan je gaan smeken bij hen, en het moge ondertussen duidelijk zijn dat dit meestal niet veel uithaalt.
Geplaatst: 08 jun 2007, 13:26
door Rimson
hij heeft eens gebeld en blijkbaar alles in orde gekomen ...
is nu aan het uitkijken voor een nieuwe provider
heb hem dommel aangeraden
Geplaatst: 09 jun 2007, 11:00
door broli
hollebollegijs schreef:wat ik hier vertel is een algemene regel.
aangetekend verzenden is niet meer nodig.
een fax is ook ok. wettelijk in orde. wel faxrapportje bijhouden.
Ook al is dat wettelijk correct kan telenet niet moeilijk daarover doen sinds het nergens in hun voorwaarden staat en/of op de officiele opzegbrief. Maar dan als dat toch zo is kan iemand dan bevestigen dat het over dit fax nummer gaat:
Fax: +32 15 333 999
Geplaatst: 08 aug 2007, 00:00
door DimaX
Mag je faxen? En is dat deze nummer dat boven mijn staat?
Geplaatst: 08 aug 2007, 12:54
door Kriep
DimaX schreef:Mag je faxen? En is dat deze nummer dat boven mijn staat?
Om zeker te zijn zou ik toch aangetekend versturen. Lijkt mij het meest veilige en tbh je wil toch zekerheid? Waarom dan kiezen voor "the easy but less secure way"?
Geplaatst: 08 aug 2007, 13:04
door xenne
Kriep schreef:DimaX schreef:Mag je faxen? En is dat deze nummer dat boven mijn staat?
Om zeker te zijn zou ik toch aangetekend versturen. Lijkt mij het meest veilige en tbh je wil toch zekerheid? Waarom dan kiezen voor "the easy but less secure way"?
begrijp het ook niet echt, waarom risico nemen als je zeker kan spelen met aangetekende brief te versturen?
Geplaatst: 14 aug 2007, 20:19
door Jazeker
Eigen ervaring:
* op tijd opzegbrief met alle gegevens (klantennummer, etc...) gefaxt naar telenet. Faxrapportje en origineel bijgehouden.
* daarna nog eens gebeld om zeker te zijn dat het in mijn dossier zat.
Perfect verlopen
PS: Telenet bevestigt niet als ze iets ontvangen, dus ik kan stap 2 zeker aanraden als je zeker wil zijn.
Geplaatst: 14 aug 2007, 21:09
door xenne
Jazeker schreef:PS: Telenet bevestigt niet als ze iets ontvangen, dus ik kan stap 2 zeker aanraden als je zeker wil zijn.
inderdaad, ze laten totaal niets weten... had ik zelf niet gemaild ik wist van niets. zit nu in mijn opzeg en op mijntelenet.be is er nog niets gewijzigd. ze hebben me wel zelf gebeld om me op andere gedachten te proberen zetten en DRASTISCHE veranderingen te beloven
Geplaatst: 14 aug 2007, 22:35
door ubremoved_983
xenne schreef:
inderdaad, ze laten totaal niets weten... had ik zelf niet gemaild ik wist van niets. zit nu in mijn opzeg en op mijntelenet.be is er nog niets gewijzigd. ze hebben me wel zelf gebeld om me op andere gedachten te proberen zetten en DRASTISCHE veranderingen te beloven
Wat wil je dan dat er wijzigd op mijntelenet ? Ik zie niet in wat je nog hebt aan Mijn Telenet als je je opzeg hebt gedaan ?
En als men je opbelt om je op andere gedachten te brengen is het toch een bevestiging dat ze je opzeg ontvangen hebben ?
Geplaatst: 14 aug 2007, 23:27
door xenne
ditCh schreef:Wat wil je dan dat er wijzigd op mijntelenet ? Ik zie niet in wat je nog hebt aan Mijn Telenet als je je opzeg hebt gedaan ?
dat er zou staan dat ik in m'n opzeg zit? vermelding van de datum dat ik afgesloten wordt? naar 't schijnt kan je ook geen email adressen meer aanmaken/wijzigen in opzegperiode, maar ik kan nog alles....
En als men je opbelt om je op andere gedachten te brengen is het toch een bevestiging dat ze je opzeg ontvangen hebben ?
ze hebben hem idd ontvangen, dat hebben ze me bevestigd, maar ik ben al veel tegen gekomen bij telenet, dus ik sluit niet uit dat ze me 'vergeten' afsluiten... een schriftelijke bevestiging van ontvangst opzegbrief had ik wel graag gekregen
Geplaatst: 15 aug 2007, 07:05
door Coop
Telenet was mijn brief ook kwijt, volgens mij doen ze dat om je nog een extra maand te kunnen aansmeren, jaja alles voor geld bij telenet !
Telenet, mijn liefde voor jouw zit nog steeds erg diep
Geplaatst: 15 aug 2007, 12:56
door ubremoved_983
xenne schreef:
dat er zou staan dat ik in m'n opzeg zit? vermelding van de datum dat ik afgesloten wordt? naar 't schijnt kan je ook geen email adressen meer aanmaken/wijzigen in opzegperiode, maar ik kan nog alles....
ze hebben hem idd ontvangen, dat hebben ze me bevestigd, maar ik ben al veel tegen gekomen bij telenet, dus ik sluit niet uit dat ze me 'vergeten' afsluiten... een schriftelijke bevestiging van ontvangst opzegbrief had ik wel graag gekregen
Als jij je opzeg aangetekend doet hebben ze geen poot om op te staan ( zolang je je bewijs van aangetekend schrijven nog hebt natuurlijk ). Opzeg gaat in vanaf het verzenden van het aangetekend schrijven ... elke factuur die na die maand nog komt moet je niet betalen.
No offence maar als jij je opzeg doet zie ik persoonlijk niet in waarom je in die laatste maand nog een mail adres wilt aanmaken ( ok, je hebt inderdaad recht op die diensten tot ze je afsluiten ... , jij kan blijkbaar nog wel wijzigingen doen ... zo weer een gerucht de wereld uit geholpen hé
)
Coop schreef:Telenet was mijn brief ook kwijt, volgens mij doen ze dat om je nog een extra maand te kunnen aansmeren, jaja alles voor geld bij telenet !
Telenet, mijn liefde voor jouw zit nog steeds erg diep
Je eigen schuld ... maar 2 woorden: aangetekend schrijven.
En je hebt gelijk ... de werknemers van Telenet hebben in de postkamer een aparte bak staan: " klanten die we nog een extra maand willen aansmeren ", ik vrees dat jij daar in verzeilt bent geraakt
Geplaatst: 15 aug 2007, 13:27
door byter
xenne schreef:ze hebben hem idd ontvangen, dat hebben ze me bevestigd, maar ik ben al veel tegen gekomen bij telenet, dus ik sluit niet uit dat ze me 'vergeten' afsluiten... een schriftelijke bevestiging van ontvangst opzegbrief had ik wel graag gekregen
die krijg je ook, je moet wel rekening houden met een verwerkingstermijn
als je opzeg verwerkt wordt, stuurt men ook een brief met de bevestiging van deactivatie
Geplaatst: 15 aug 2007, 14:00
door xenne
ditCh schreef:No offence maar als jij je opzeg doet zie ik persoonlijk niet in waarom je in die laatste maand nog een mail adres wilt aanmaken
ik wil dat niet echt zenne, ik vind het gewoon raar dat ik het nog kan en iemand anders die ook in z'n opzeg zit dat niet meer kan. ben gewoon bang dat ze me vergeten afsluiten, meer niet ... maar ik wacht af.... betalen zal ik iig niet meer doen. ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen
Geplaatst: 15 aug 2007, 14:12
door yama
xenne schreef:ditCh schreef:No offence maar als jij je opzeg doet zie ik persoonlijk niet in waarom je in die laatste maand nog een mail adres wilt aanmaken
ik wil dat niet echt zenne, ik vind het gewoon raar dat ik het nog kan en iemand anders die ook in z'n opzeg zit dat niet meer kan. ben gewoon bang dat ze me vergeten afsluiten, meer niet ... maar ik wacht af.... betalen zal ik iig niet meer doen. ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen
Misschien kunnen ze je niet loslaten xenne
.
Zal niet teveel lachen mijn beurt moet ook nog komen
Geplaatst: 15 aug 2007, 14:44
door brechtvm
ditCh schreef:xenne schreef:
dat er zou staan dat ik in m'n opzeg zit? vermelding van de datum dat ik afgesloten wordt? naar 't schijnt kan je ook geen email adressen meer aanmaken/wijzigen in opzegperiode, maar ik kan nog alles....
ze hebben hem idd ontvangen, dat hebben ze me bevestigd, maar ik ben al veel tegen gekomen bij telenet, dus ik sluit niet uit dat ze me 'vergeten' afsluiten... een schriftelijke bevestiging van ontvangst opzegbrief had ik wel graag gekregen
Als jij je opzeg aangetekend doet hebben ze geen poot om op te staan ( zolang je je bewijs van aangetekend schrijven nog hebt natuurlijk ).
Opzeg gaat in vanaf het verzenden van het aangetekend schrijven ... elke factuur die na die maand nog komt moet je niet betalen.
No offence maar als jij je opzeg doet zie ik persoonlijk niet in waarom je in die laatste maand nog een mail adres wilt aanmaken ( ok, je hebt inderdaad recht op die diensten tot ze je afsluiten ... , jij kan blijkbaar nog wel wijzigingen doen ... zo weer een gerucht de wereld uit geholpen hé
)
klopt dat ?
Geplaatst: 22 aug 2007, 15:59
door xenne
yama schreef:Misschien kunnen ze je niet loslaten xenne
.
ze kunnen me idd niet loslaten precies, nav mijn mailke over mijn opzeg sturen ze nu dit :
Beste Telenet-klant,
Telenet wil graag uw mening weten over de kwaliteit van haar Klantendienst.
U heeft recent de Klantendienst van Telenet gecontacteerd via e-mail. Wij zouden graag weten hoe tevreden u bent over de manier waarop uw e-mail beantwoord werd. Daarom nodigen wij u graag uit om hierover een korte vragenlijst in te vullen. Het invullen van de vragenlijst zal hoogstens 10 minuten duren.
Voor dit onderzoek doen wij een beroep op het onafhankelijk marktonderzoeksbureau TNS Dimarso.
Dit betekent dat uw antwoorden anoniem worden verwerkt
Het onderzoek loopt tot 31 augustus 2007.
Daarna sluiten wij het onderzoek af en is er geen mogelijkheid meer om de vragenlijst in te vulle
tot de laatste dag blijven ze zich inzetten
van opzeg trouwens nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen ofzo, 't is dus hopen dat ze effectief doen wat ze gezegd hebben in die mail : mij afsluiten
Geplaatst: 22 aug 2007, 16:03
door brechtvm
xenne schreef:yama schreef:Misschien kunnen ze je niet loslaten xenne
.
ze kunnen me idd niet loslaten precies, nav mijn mailke over mijn opzeg sturen ze nu dit :
Beste Telenet-klant,
Telenet wil graag uw mening weten over de kwaliteit van haar Klantendienst.
U heeft recent de Klantendienst van Telenet gecontacteerd via e-mail. Wij zouden graag weten hoe tevreden u bent over de manier waarop uw e-mail beantwoord werd. Daarom nodigen wij u graag uit om hierover een korte vragenlijst in te vullen. Het invullen van de vragenlijst zal hoogstens 10 minuten duren.
Voor dit onderzoek doen wij een beroep op het onafhankelijk marktonderzoeksbureau TNS Dimarso.
Dit betekent dat uw antwoorden anoniem worden verwerkt
Het onderzoek loopt tot 31 augustus 2007.
Daarna sluiten wij het onderzoek af en is er geen mogelijkheid meer om de vragenlijst in te vulle
tot de laatste dag blijven ze zich inzetten
van opzeg trouwens nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen ofzo, 't is dus hopen dat ze effectief doen wat ze gezegd hebben in die mail : mij afsluiten
heb ook zoiets gehad...
maar dan van technische dienst (interventie)
er was niet veel positiefs te merken op dat blad nadat ik het ingevuld had
brechtvm schreef:ditCh schreef:xenne schreef:
dat er zou staan dat ik in m'n opzeg zit? vermelding van de datum dat ik afgesloten wordt? naar 't schijnt kan je ook geen email adressen meer aanmaken/wijzigen in opzegperiode, maar ik kan nog alles....
ze hebben hem idd ontvangen, dat hebben ze me bevestigd, maar ik ben al veel tegen gekomen bij telenet, dus ik sluit niet uit dat ze me 'vergeten' afsluiten... een schriftelijke bevestiging van ontvangst opzegbrief had ik wel graag gekregen
Als jij je opzeg aangetekend doet hebben ze geen poot om op te staan ( zolang je je bewijs van aangetekend schrijven nog hebt natuurlijk ).
Opzeg gaat in vanaf het verzenden van het aangetekend schrijven ... elke factuur die na die maand nog komt moet je niet betalen.
No offence maar als jij je opzeg doet zie ik persoonlijk niet in waarom je in die laatste maand nog een mail adres wilt aanmaken ( ok, je hebt inderdaad recht op die diensten tot ze je afsluiten ... , jij kan blijkbaar nog wel wijzigingen doen ... zo weer een gerucht de wereld uit geholpen hé
)
klopt dat ?
> herhaling van mn vraag
Geplaatst: 23 aug 2007, 15:13
door xenne
binnen een paar dagen kan ik je vraag misschien beantwoorden brechtvm, als ze hier doen wat ze me beloofd hebben, nl: me afsluiten. wanneer dat ze dat juist gaan doen is voor mij ook nog een mysterie:roll::roll:
ondertussen hebben ze me voor een hopelijk laatste keer op smalband gezet, daarmee is het afgelopen en zal ik telenet niet meer gebruiken daar dommel ondertussen al werkt. ik hoop alleen dat ze mij niet vergeten afsluiten, wel nog steeds geen enkele bevestiging daarvan ontvangen, ik kan nog steeds m'n telenet adressen wijzigen etc.....
Geplaatst: 23 aug 2007, 16:04
door yama
xenne schreef:binnen een paar dagen kan ik je vraag misschien beantwoorden brechtvm, als ze hier doen wat ze me beloofd hebben, nl: me afsluiten. wanneer dat ze dat juist gaan doen is voor mij ook nog een mysterie:roll::roll:
ondertussen hebben ze me voor een hopelijk laatste keer op smalband gezet, daarmee is het afgelopen en zal ik telenet niet meer gebruiken daar dommel ondertussen al werkt. ik hoop alleen dat ze mij niet vergeten afsluiten, wel nog steeds geen enkele bevestiging daarvan ontvangen, ik kan nog steeds m'n telenet adressen wijzigen etc.....
Zoals ik al bij vorige post al zei ze kunnen je niet loslaten
.
Maar ik nog telenet niet opgezegd dus ja voorlopig nog geen probs
.