Problemen met mobiel internet proximus
Geplaatst: 27 apr 2007, 12:58
Ik heb sinds een maand of 2 een unlimited toegang via het 3G netwerk van Proximus. De eerste paar weken ging dit zeer goed, maar nu is het tegenwoordig huilen met de pet op.
Bijna constant geen verbinding (terwijl het signaal toch goed is) en je kan dus vergeten van gewoon te surfen. (Ik gebruik het vooral in Brussel, dus de dekking zou prima moeten zijn.)
Zijn er nog mensen die hiermee tegenwoordig veel problemen hebben of zou het een technisch mankement zijn aan mijn kant?
Wat mij weeral opvalt is de verschrikkelijk slechte service van het bedrijf in kwestie. Nergens een contactformulier om meer uitleg te vragen over de slechte service of je komt gewoon via een algemeen nummer terecht bij een franstalige persoon die enkel 'Il y a des problèmes.' kan mompelen (terwijl ik wel degelijk Nederlands als taalkeuze had gekozen).
Zucht. Waarvoor betaal ik eigenlijk?
Bijna constant geen verbinding (terwijl het signaal toch goed is) en je kan dus vergeten van gewoon te surfen. (Ik gebruik het vooral in Brussel, dus de dekking zou prima moeten zijn.)
Zijn er nog mensen die hiermee tegenwoordig veel problemen hebben of zou het een technisch mankement zijn aan mijn kant?
Wat mij weeral opvalt is de verschrikkelijk slechte service van het bedrijf in kwestie. Nergens een contactformulier om meer uitleg te vragen over de slechte service of je komt gewoon via een algemeen nummer terecht bij een franstalige persoon die enkel 'Il y a des problèmes.' kan mompelen (terwijl ik wel degelijk Nederlands als taalkeuze had gekozen).
Zucht. Waarvoor betaal ik eigenlijk?