Pagina 1 van 1

Problemen met dommel telefonie.

Geplaatst: 20 apr 2007, 19:04
door Wimpie
Bij de laaste twee facturen die ik van belgacom krijg voor mijn discoveryline staat er telekens één gesprek bij dat ik via het belgacom netwerk zou gevoerd hebben. Nu is dit wel eigen aardig want al mijn uitgaande gesprekken gebeuren via dommel.
Weet er iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn. Eventueel een probleem met de interne doorschakeling van de fritz box?

Geplaatst: 20 apr 2007, 19:47
door penguinpower
Geen idee of het kan maar misschien is het zo dat als de voip-server niet beschikbaar is, je toch kan blijven bellen maar dan via Belgacom.
Het kan uiteraard wel niet de bedoeling zijn dat je zelf de rekening daarvoor krijgt.
Best eens navragen bij Dommel.

Geplaatst: 20 apr 2007, 20:10
door Wimpie
penguinpower schreef:Geen idee of het kan maar misschien is het zo dat als de voip-server niet beschikbaar is, je toch kan blijven bellen maar dan via Belgacom.
Het kan uiteraard wel niet de bedoeling zijn dat je zelf de rekening daarvoor krijgt.
Best eens navragen bij Dommel.
Volgens mij alle sinds niet want overtijd lag dommel eruit met de voip en konden we gewoon niet bellen.

Geplaatst: 20 apr 2007, 20:20
door S|N
Je hebt toch geen phonemail?
Is het een gesprek naar de inlichtingen? 1207/1204?
(deze dienst kan enkel via de BGC centrale gaan).

Bel even naar de 080022800, Dommel kan hier natuurlijk weinig over zeggen.

Geplaatst: 20 apr 2007, 21:43
door t-town
is dit van ong 3 seconden dat hebben wij ook

Geplaatst: 20 apr 2007, 21:52
door Wimpie
t-town schreef:is dit van ong 3 seconden dat hebben wij ook
Factuur van feb-maart 2.43min
Factuur van dec-jan 0.33min
Factuur okt-nov alles normaal geen extra gesprekken
Factuur aug-sep 0.40min

Telkens 1 gesprek

Geplaatst: 20 apr 2007, 23:24
door t-town
wat zegt dommel zelf?

Geplaatst: 21 apr 2007, 10:25
door sniper1964
Dit kan ook wanneer je een antwoordapparaat bij blgc in gebruik hebt.
Voor het beste eens bellen naar blgc.