Pagina 1 van 1

Bellen & Internet

Geplaatst: 18 apr 2007, 18:15
door Eggybert
Hallo,

Ik had een vraag ivm. 'Scarlet One 6 Unlimited'. Ik heb nu een Abbo bij Skynet maar de het downloadlimit van 10 GB/maand stoort mij enorm, daarom dat ik wil overstappen.

Omdat je op dit moment geen activatiekosten & installatie kosten moet betalen lijkt me deze ideaal (ook omdat je 50 GB/maand hebt).

Nu had ik een paar vragen:
1) Als je op het internet zit (via de scarlet box) kan je dan nog bellen? of moet je van het internet afgaan voordat je een tefeloontje kan plegen.
2) blijft je internet snelheid de gehele 50 GB dezelfde of wordt je na X-aantal gig op een lagere snelheid gegooid?
3) is Scarlet een goede keuze? :-)

Bvd,
Eggybert

Geplaatst: 18 apr 2007, 18:24
door ljd
Bij dommel krijg je ook 50gig maar voor 33 euro :)

Geplaatst: 18 apr 2007, 18:35
door Eggybert
ljd schreef:Bij dommel krijg je ook 50gig maar voor 33 euro :)

Weet ik, maar bij Scarlet zit Telefoon abbo inbegrepen :-)

Geplaatst: 18 apr 2007, 18:53
door Draco888
1) je kan tegelijk bellen en internetten

2) zolang je binnen je limiet blijft is je snelheid hetzelfde, natuurlijk kan je snelheid wel wat schommelen door een hele rits factoren. Maar dat is normaal bij ADSL en kabel ook.

3) Voor mij : NEE
Ik heb nogal slechte ervaringen gehad met hun helpdesk en administratie, naar het schijnt is dat nu iets beter...maar is er toch nog veel werk aan de winkel op dit vlak. Zolang je hun helpdesk niet nodig hebt is Scarlet OK...maar bid dat je ze echt niet nodig hebt . . .

Geplaatst: 18 apr 2007, 19:03
door Eggybert
Thx,

Ik heb indd al een aantal mensen horen klagen over hun helpdesk, maar die zuigt bij belgacom ook vindik.

Geplaatst: 18 apr 2007, 19:50
door Draco888
Eggybert schreef:Thx,

Ik heb indd al een aantal mensen horen klagen over hun helpdesk, maar die zuigt bij belgacom ook vindik.

Ik ben van Scarlet -> BGC -> Dommel gegaan. En in vergelijking met Scarlet was de BGC helpdesk fantastisch. Maar sinds ze aan het overschakelen zijn van skynet->BGC ADSL is ze wel vermindert heb ik het gevoel.
Planet Internet was gewoon buitengewoon voor hun helpdesk en service...maar ja ben van de hemel naar de hel gevallen toen Scarlet ze overnam :|

Dommel heeft een zeer goede helpdesk, hoewel ze het de laatste maanden nogal druk hebben met al hun vernieuwingen en nieuwe klanten. Er is vertraging bij hun email-helpdesk, maar aan de telefoon zijn ze blijkbaar nog even snel en vriendelijk als anders.

Geplaatst: 18 apr 2007, 20:26
door svermassen
De hemel naar de hel ...
Dat was ook van surfADSL naar Scarlet :-D