Speedtouch ADSL authentication problemen
Geplaatst: 11 apr 2007, 18:20
Lo iedereen,
Eerst en vooral ik ben nu reeds geruime tijd een Dommel-klant en heb zeker niet te klagen (kwam van Belgacom ...).
Ik heb in mijn PC een ADSL speedtouch PC kaartje steken van Alcatel dat ik reeds van bij Belgacom gebruikte.
Dit kaartje heeft altijd goed gewerkt en doet dat nog steeds.
Wanneer ik echter in windows mijn verbinding probeer te maken ("My connections => Dommel ISP") krijg ik regelmatig de volgende melding :
Error 691/ Access was denied because the username and/or password was invalid on the domain.
Als ik hem dan blijf laten proberen dan logt hij uiteindelijk wel in maar dit kan soms toch ettelijke minuten duren tot soms 5 a 10 minuten.
Eens als de verbinding in orde is dan is er ook niets meer aan de hand.
Ik zit in de zone 016 en woon vlak tegen de ring van Leuven, de centrale zou dus toch geen probleem mogen zijn. De telefoonlijn gaat rechtstreeks in de modem, er is dus geen "tussenstation".
Hebben jullie dit ook ? En zo ja ligt dit aan mij of aan de ISP ? (Reeds een klein jaar klant en dit is pas recent opgetreden.)
Bedankt voor de eventuele ("Beschaafde"
) reakties.
Eerst en vooral ik ben nu reeds geruime tijd een Dommel-klant en heb zeker niet te klagen (kwam van Belgacom ...).
Ik heb in mijn PC een ADSL speedtouch PC kaartje steken van Alcatel dat ik reeds van bij Belgacom gebruikte.
Dit kaartje heeft altijd goed gewerkt en doet dat nog steeds.
Wanneer ik echter in windows mijn verbinding probeer te maken ("My connections => Dommel ISP") krijg ik regelmatig de volgende melding :
Error 691/ Access was denied because the username and/or password was invalid on the domain.
Als ik hem dan blijf laten proberen dan logt hij uiteindelijk wel in maar dit kan soms toch ettelijke minuten duren tot soms 5 a 10 minuten.
Eens als de verbinding in orde is dan is er ook niets meer aan de hand.
Ik zit in de zone 016 en woon vlak tegen de ring van Leuven, de centrale zou dus toch geen probleem mogen zijn. De telefoonlijn gaat rechtstreeks in de modem, er is dus geen "tussenstation".
Hebben jullie dit ook ? En zo ja ligt dit aan mij of aan de ISP ? (Reeds een klein jaar klant en dit is pas recent opgetreden.)
Bedankt voor de eventuele ("Beschaafde"
