Pagina 1 van 1
outlook
Geplaatst: 06 apr 2007, 22:05
door elldiablo
Wel ik zit hier bij mij zus , en zei heeft een probleem , met outlook
Gaat namelijk over outlook express die van windows zelf
Nu ik heb de gegevens hier bij mij liggen , en vul alles zoleg het hier opstaat geschreven ..maar kan geen mails sturen ....
Nu dit zijn, de gegevens
Pop3 = in.tele2allin.be
SMTP = out.tele2allin.be
Gebruikers naam =
[email protected]
Passwoor = tpxxxxx
Foutmelding die ze krijgt is volgende
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'tele2', Server: 'in.tele2allin.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not determine server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
het wachtwoord is de juiste.... ale die hier opstaat :o))
Geplaatst: 06 apr 2007, 22:16
door Patje
Onbekende fout: 0x800CCC90
Onbekende fout: 0x800CCC90 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.
Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van het probleem
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Controleer inkomende en uitgaande mailserver
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in
Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.
Geplaatst: 06 apr 2007, 23:48
door elldiablo
oki zal het morgen doen , thnx voor de reply ...
Ik denk dat ik het al weet , er zijn dingen aan gevingt die jij opnoemt ,
zal het is uitzetten en kijken wat het geeft
Geplaatst: 11 apr 2007, 16:38
door 320i
laat de @versatel.be is weg achter de username, problem solved

Geplaatst: 17 apr 2007, 13:28
door KaiZas
In het wisselend landschap van de internetproviders is het tegenwoordig niet evident dat je uberhautp het email adres van de provider gebruikt.
Toen ik Telenet klant was had ik echt een oprechte hekel aan hotmail en alles wat daar rond hing. Tot ik bij Telenet weg ging... hele hoop problemen het doorgeven van het nieuwe adres. Telenet blokkeerde m'n adress nagenoeg meteen na de afsluiting. Niet echt netjes, maar soit.
Inmiddels ben ik al twee jaar een tevreden gebruiker van de gmail dienst van google. Snel, overal bereikbaar en genoeg opslagruimte. Op die 2 jaar heb ik misschien 6% in gebruik. De spam filter werkt ook heel erg goed.
Gewoon je versatel zo instellen dat 'ie doorstuurt naar je andere email adres, zo krijg je je e-facturen en eventuele waarschuwingen toch nog aan.
Mocht je toch graag je Outlook (express) of eender welke andere email client blijven gebruiken... geen probleem. Gmail laat toe dat je via een pop server werkt.
Eerlijk... Als je kunt, overstappen. Iedereen mag er op voortaan. Je provider is niet for life. Google daarentegen... die blijven nog wel even bestaan

Geplaatst: 17 apr 2007, 16:55
door The Conquer
Ik heb net mijn eigen domein geregistreerd, voor een bescheiden prijs van 1,25 euro per maand heb ik nu mijn eigen emailaccounts met mijn eigen pop server. Gelijk naar welke provider ik ga, kan ik steeds mijn eigen adres behouden. Nu ben ik eindelijk ook af van het stomme @tele2allin.be adres.
't Is maar een tip, indien je eventueel ook een site wil starten.
Geplaatst: 18 apr 2007, 08:40
door KaiZas
Bij wie heb je dat laten doen voor €1,25?
Geplaatst: 18 apr 2007, 08:51
door D3bian
Ik gebruik 2 hosting bedrijven, om geen reclame te maken stel ik voor dat ik je via Privé Bericht deze doorstuur.
Geplaatst: 18 apr 2007, 09:36
door KaiZas
Merci!
Geplaatst: 18 apr 2007, 13:10
door The Conquer
KaiZas schreef:Bij wie heb je dat laten doen voor €1,25?
Kijk eens op
http://www.one.com
Geplaatst: 18 apr 2007, 13:26
door KaiZas
En dien heeft er geen problemen mee reklame te maken

Geplaatst: 18 apr 2007, 13:27
door D3bian
Tja, kben van oude stempel hé, ik maak geen reclame op een forum kwestie van geen regels van Spam te overtreden
Geplaatst: 18 apr 2007, 17:43
door KaiZas
Op dit gebied is het nog een beetje vaag voor me.
Een web-server is voor mij geen probleem. Heb een tijdje een apache draaien gehad thuis met daarop een joomla site en een SMF forum voor m'n Vanguard guild. Dit allemaal via dyndns.
Hoe werkt dat precies voor een mailserver dan? Aan de softwarekant zit het wel snor, dat lukt me wel. Wat ik niet goed begrijp is hoe dit in z'n werk gaat met een wissselend ip adres. Geeft one.com me een updater programmatje voor m'n wisselende ip? Of laten jullie de server gewoon hosten bij one zelf?
Geplaatst: 20 apr 2007, 05:53
door The Conquer
One.com host alles zelf. 1000MB ruimte, Frontpage extensies, ASP, PHP, SQL, phpmyadmin,...
Onbeperkt datatransfert, onbeperkt emailaccounts,...
Zelf heb je dus geen server nodig, enkel jouw pc om alles via een webinterface in te stellen.
Geplaatst: 23 apr 2007, 13:32
door Poedelbrein
Klinkt mooi. Allessinds véél beter dan Servage (belooft veel, maar klanten die over hun limieten gaan, storen daar de andere klanten mee, en de tech. support heeft geen flauw benul van wat ze doen). Stabiel zijn ze ook niet echt. Op z'n minst een keer per maand vind'k m'n site down voor ettelijke uren, en tijdens piek-uren geeft't wel eens SQL connection failures en hevige lag. Het ergste is dat ze weleens durven oude backups te zetten, zodat ge ineens stukken van uw site weg ziet, en dat ge bv. affiliate-links terug moet plaatsen (of uw backups in de plaats zetten). Met al die dingen mag ik mezelf nog gelukkig prijzen, volgens wat ge over Servage kunt vinden.
Heeft One.com ook zulke problemen, of weet het hoe het een professionele standaard moet houden?
Geplaatst: 23 apr 2007, 17:10
door The Conquer
Ze beloven alleszins veel, zelf nog geen ondervinding gezien ik pas 3 weken klant ben

Geplaatst: 25 apr 2007, 08:29
door jbeckers
Poedelbrein schreef:Heeft One.com ook zulke problemen, of weet het hoe het een professionele standaard moet houden?
Bwa, ik ben 4 dagen klant, en mijn site is al 1 keer onbereikbaar geweest. Wel maar een halfuurtje ofzo. Nadat ik het gemeld had was het binnen het kwartier gefixt.
Op het net is eigenlijk niets te vinden over one.com, behalve 1 report dat zegt dat ze geen utf-8 ondersteunen. Dat doen ze ondertussen wel, mocht dat je tegenhouden.
Geplaatst: 25 apr 2007, 09:08
door 320i
ben ook bij hen en tevreden
ivm je e-facturen, die worden gedropt in de mailboxen, dus niet verstuurt. Als jij dan een forward op zet, komen die niet aan op een ander adres. Tis maar dat je het weet

Geplaatst: 26 apr 2007, 19:47
door The Conquer
320i schreef:ben ook bij hen en tevreden
ivm je e-facturen, die worden gedropt in de mailboxen, dus niet verstuurt. Als jij dan een forward op zet, komen die niet aan op een ander adres. Tis maar dat je het weet

Als ik geen facturen krijg, mag ik dan gratis surfen?
Ik krijg ze dan toch nog op papier

Toch net mijn factuur gekregen via mijn forward.....
Geplaatst: 30 apr 2007, 11:55
door 320i
vroeger werden ze niet mee geforward. Intussen misschien wel, ben ik niet van op de hoogte. Ik gebruik altijd mijn T2 adres zo
Geplaatst: 30 apr 2007, 13:43
door KaiZas
Ik heb ook geforwarde facturen. Ze komen netjes toe in m'n gmail box en dit sinds januari 06.
Re: outlook
Geplaatst: 06 jun 2007, 14:21
door T2m