Pagina 1 van 1

Nieuwe klant

Geplaatst: 03 apr 2007, 10:40
door Styx
Ik heb mijn account aangevraagd bij Dommel en alles blijkt in orde, installatie eind deze week.
Nu mijn vragen: mijn abo bij Skynet wordt toch vanzelf opgezegd? Iemand ervaring mee? Moet ik zelf nog iets doen?
De mensen van Dommel zeggen me dat Belgacom het zelf annuleert en als ik het zeker wil weten dat ik best zelf bevestiging vraag.

Alvast bedankt voor alle info!

Geplaatst: 03 apr 2007, 10:55
door gr4vity
Je skynet account word van zelf opgezegd. Maar je kan best naar belgacom bellen. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk nog een deel van je betaalde abonements geld terug.

Zo was het in mijn geval toch

Geplaatst: 03 apr 2007, 11:04
door kUmbro
ik heb zelf niet naar bgc gebeld en via een creditnota het teveel aan abbonementsgeld teruggekregen

Geplaatst: 03 apr 2007, 13:53
door Draco888
Gewoon Dommel laten afhandelen, en opt einde van de maand kregen we van BGC netjes een factuur waar alles verrekend was. (enkel de dagen tot overdracht aan Dommel werden aangerekend).

Ik heb nooit meer teruggekeken sinds ik bij Dommel ben, ben nu al twee maand en half een tevreden Dommelaar.