Pagina 1 van 1

Tele2 All In Telefoonproblemen

Geplaatst: 18 maa 2007, 14:20
door BeArtistic
Wij hebben sedert juni 2006 ongeveer Tele2 all in (daarvoor hadden we versatel, we wouden een snellere verbinding en de combinatie telefoon-internet sprak ons wel aan).

Heeft geruime tijd redelijk goed gewerkt, hoewel de telefoonverbinding eigenlijk van in het begin niet perfect genoemd kon worden. Af en toe konden wij niet bellen, en we hoorden van mensen dat zij ons ook niet altijd konden bereiken.

Nu was dit niet zo onoverkomelijk, maar sinds twee weken is het helaas erger geworden: telefoon deed niets meer, we konden geen inkomende oproepen ontvangen, en we konden zelf geen uitgaande gesprekken starten.

Na telefonisch (gsm) contact met tele2 kregen we uiteindelijk de hier bekende raad om de "stekker" 10 minuten uit te trekken.

Dit gedaan te hebben, kunnen we momenteel wel opgebeld worden, maar uitgaande oproepen is nog steeds niet mogelijk. Wanneer we proberen te bellen horen we een fax-achtig gerinkel dat eindigt in een gewone kiestoon.

Iemand hier misschien eerdere ervaringen/oplossingen hierover?

update 19/03: we hebben vandaag de tele2-helpdesk nogmaals gecontacteerd, en ze gingen de uitvoerende dienst op de hoogte brengen, en die zouden ons op hun beurt over enkele dagen informeren over wat er gebeuren moet of door hen gebeurd is. We zijn benieuwd en wachten af ...